וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוק מתחת למים

מזל הרוני

27.2.2007 / 11:52

תמיד מרגישים שהחיים הם פשרה ועסוקים בחלומות על מציאות אוטופית, שבה כל בני האדם חיים בהרמוניה - בני מזל דגים

דגים הוא האחרון בגלגל המזלות. הוא שייך למזלות המים, המבטאים את עצמם טוב יותר באופן רגשי מאשר באופן שכלי. הם נמצאים כאן איתנו, אבל חלק מהם מרחף בעולמות אחרים. גם אלו שניחנו באופי מעשי יותר, מסוגלים למצוא את עצמם הוזים וחולמים על מקום אחר וזמן אחר. הם שואפים אל המושלם וכל חייהם נראים בעיניהם כפשרה אחת גדולה. מצד שני, הסביבה מתייחסת אליהם כמי שחיים בעולם משלהם, מרוחקים ומנותקים מהזרם המרכזי. מתוך כך ניתן להבין את הקונפליקט המתמיד שבו הם מצויים, ואת התחושה שהסובבים אותם אינם מבינים לליבם.

הם בעלי דחף עמוק לאידיאליסטיות, הקרבת העצמיות והתעלות הנפש. גופו של הדג נמצא במים וראשו מרחף אי שם למעלה בעננים. הוא לא אוהב לחשוב על בעיות ורוצה להישאר אופטימי למרות הכול, גם שהדבר אפשרי. מזל דגים אינו יודע להיפרד ולהתנתק ואינו עושה "קאט". הוא רוצה להיות קרוב/רחוק בהתאם לסיטואציה הרגשית ולכן בגיל מאוחר, עלולים בני הדגים לפתח פחדים וחרדות (בעיקר חרדת נטישה), כתוצאה מהשליטה והדחקה.

האמת המוחלטת

מזל דגים ביסוד המים, מייצג רגישות, דמיון מפותח ואמפתיה רבה. הדגים מסתגלים לכל מצב, בדומה למים המקבלים את צורת הכלי שלתוכו הם נשפכים. הם רומנטיים ואוהבים לאהוב, שקטים ומופנמים, מיסטיים ומסתוריים כים, חולמניים ופיוטים. הם רגישים מאוד ונוטים להזדהות עמוקות עם סבלות היקום. בדרך כלל יש בהם טוב לב ונכונות לעזור. הם נמשכים אל העולם הרוחני והמיסטי וקשה למצוא בן דגים שאיננו מאמין בכל ליבו בתורה או באמונה כלשהי.

בן דגים שמצוי בתקופה שלילית, נוטה להאמין שהגורל מתאכזר אליו והדבר יכול לגרום לו עצב רב ואף דיכאון. הם מחפשים ללא הרף את האמת המוחלטת, זו שאין עליה עוררין או מחלוקת וחולמים על מציאות אוטופית, שבה כל בני האדם חיים בהרמוניה ובשלווה תחת אמונה אחת. בתמימותם הם נוטים ללכת באופן עיוור אחר מטיפים ומנהגים רוחניים.

במקרים מסוימים, בני מזל זה מפתחים נורמות ואמונות, השונות באופן בולט מהמקובל. המשיכה אל המושלם והצורך לבטא שלמות זו מבחינה רגשית, גורמים להם להפיק הנאה מיוחדת ממוזיקה, במיוחד מההרמוניה של המוזיקה הקלאסית.

כמזל רגשי, הם ניחנים באינטואיציה חזקה ורבים מהם עוסקים במקצועות מיסטיים. קשה להם לומר לא ובדרך כלל, הם ייפגעו מכך שהנתינה וההקרבה שלהם כלפי חברים אינן זוכות להתייחסות דומים.

באופיים הם טיפוסים מתבודדים. הם אוהבים לנסוע למקומות נידחים או להסתגר במקדש במזרח הרחוק. ביחסים הקרובים הם מחפשים את האהבה המושלמת, ותמיד מרגישים שהם נאלצים להתפשר על הרבה פחות. לבעיה זו אין פיתרון, כיוון שעצם קיומם, תלוי בפער בין המציאות לחלום. מומלץ להם לבחור בן זוג יציב, אך עם עולם רגשי עשיר משלו. למרות שמזל דגים איננו תקשורתי, חשוב לו מאוד שתהיה הבנה אוטומטית כמעט, בינו לבין בת זוגתו.

בדרכם המיוחדת בני מזל זה הם עקשנים למדי. אם נקלעת לעימות עם בן מזל זה, הוא בדרך כלל לא יטרח להסביר את עצמו ולהתווכח איתך. מבחינתו, אין הצד השני מסוגל להבחין בדקויות והרגישויות שהוא כבר לקח בחשבון ולכן חבל על הזמן.

דגים וקריירה

במפתיע, אנשי צבא רבים הם בני מזל דגים, שנחשב, כאמור, חולמני ולא מעשי. אולי ברוח הפסוק "כי בתחבולות תעשה לך מלחמה" משלי, כד, ו). דגים רבים עוסקים בתחומים הטיפוליים ועובדים בבתי חולים. בן דגים מסוגל לשרוד בתנאים מיוחדים ולא נוחים (בתי משוגעים, בתי סוהר) זאת, מתוך תחושת שליחות.

לדגים יש נטייה לאמנות ולמוזיקה ורבים מהם משמשים מורים למוזיקה. כשכירים, הם מוכנים לתת מעצמם מעל ומעבר. כשצריך מתנדב למשימה קשה, הם יהיו הראשונים. כמנהלים, ישנם שני טיפוסי דגים מנוגדים לחלוטין: הרודן, שמנהל את העסק ביד ברזל והמנהל הגמיש והמפוזר, זה שמתנהג בחביבות לעובדיו ולעיתים אף מתנצל על כך שעליו להנחית עליהם הוראות.

דגים וכסף

לדגים יש יחס מנוגד ומוזר לכסף ולרכוש. מצד אחד, הם אוהבים להתפנק ומצד שני, הם רוחשים בוז עמוק לכל מה שנחשב חומרי וגשמי. הם היו מעדיפים עולם המבוסס על טהרת הרוחניות, ולכן ירגישו אשמה כאשר עליהם לגבות כסף או להעלות מחירים. בדרך כלל, חסרה להם הבנה נכונה בכל הנוגע לשווי כספי של מוצרים שונים. בעסקאות חשובות מוטב להניח לצד השני לנהל את העניינים.

אלה מהם שרכשו ניסיון עסקי, ישלבו הרבה אינטואיציה בביצוע צעדים כלכליים שעשויים להתגלות כמבקרים. הדגים הלא רכושני, יאלץ להיאבק על כסף בחייו. קל לפתות אותו לבזבז כסף – הכסף יכול לנזול לו בין האצבעות, לחמוק ככספית להתנדף ולהתאדות עם הרוח.

בני דגים חשופים להונאות, רמאויות ושאר מקרים של חוסר מזל ועליהם להיזהר שבעתיים. עם זאת, לעתים מבלי להתאמץ, נופלות לידיהם הזדמנויות כלכליות שחשוב שינצלו אותן ללא תחושות אשמה. לעתים יכול להיות בכיסם סכום כסף גדול ולאחר יום להיעלם, מבלי שיהיה להם הסבר לכך. בדרך כלל, נוטים הדגים לבזבז כספים על חפצי נוי, חפצי אמנות וביקורים אצל יועצים למיניהם .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דגים וילדים

די נדיר למצוא בני או בנות מזל זה שלא התחתנו. בעיניהם, מסגרת הנישואין מעניקה לחייהם יציבות. רבים מעדיפים להקים משפחות ברוכות ילדים. דגים אוהבים ילדים, מתאמצים להעניק להם הרבה רוך ואהבה ולהגן עליהם מפני העולם האכזר שבחוץ.
בדרך כלל הם יתייחסו לילדיהם בסלחנות ולא ינהיגו משמעת קשה. אלה מהם שיפתחו קריירה עצמאית, עלולים גם לפתח רגשות אשמה כבדים על שהזניחו את ילדיהם בחלק משעות היום.

דגים ובריאות

דגים רגישים במיוחד בכפות הרגליים ובקרסוליים. כמו כן יש להם נטייה למחלות פסיכוסומטיות. מטבעו, בן דגים נוטה לפסימיות, אך התייחסות חיובית שלו אל העולם, עשויה לשפר פלאים את המצב בריאותו .

דגים במקורות ובמיתולוגיה

מזל דגים משויך לשבט נפתלי . האות שלו בקבלה היא ק. הסמל הוא כקלשונו של אל הים הקדמוני, אל רומאי בשם נפטון. במיתולוגיה היוונית הוא נקרא פוסידון. היוונים היו ספנים ויחסו לאל הים חשיבות רבה. לפוסידון היה ארמון מתחת לים והוא שלט על האגמים, הנחלים, ומעיינות תת קרקעיים. למרות שטח השליטה הנרחב, הוא רצה עוד ועוד דברים ארציים ומוצקים יותר. הוא לא ויתר ונאבק קשות ורבות באלים אחרים על השליטה, שבסופם תמיד הפסיד. כוכב נפטון מסמל את הנסתר ואיבוד הגבולות, לכן נחשב לאל מסתורי ובעל השפעה מיסטית רבה ועמוקה.

תחזית לשנת 2007

שנה מצוינת לעסוק בתהליכים של התייעלות ושיפור התפקוד המקצועי. ידע מקצועי שאיננו מדויק וברור מספיק - לא יכול להישאר כחלק מהשגרה התפקודית.
אם עובדים אחרים קשורים לתהליך זה, תיבדק מידת התועלת שלהם למערכת. רעיונות מקוריים יוצאי דופן קופצים אל תוך החיים, הן במישור המקצועי והן במישור ההתבוננות הפילוסופית על המתרחש. ככל שהעיסוק היום יומי מעסיק ולוקח חלק גדול מהזמן, ניתן גם למצוא זמן כדי לחקור נושאים שונים שבדרך כלל לא נמצאים באור הזרקורים, ואף מומלץ לעשות כן.

עד חודש דצמבר 07 ניתן לפרוץ למרחבים מקצועיים חדשים ולשלב ולמזג בין כיווני חשיבה ותחומים שונים באופן מעניין ויצירתי. השיעור בשנה זו קשור ליכולת להתנתק ממה שסיים את תפקידו בחיים ולתת לאנרגיות חדשות להיכנס, גם אם הכיוון שלהן עדיין לא ברור עדיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully