וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אקשן, אקשן, אקשן

יאיר טריבלסקי

22.2.2007 / 17:00

כוכב מרס עובר למזל דלי ומביא איתו אנרגיה משתוללת, שתעשה טוב בעיקר לבני טלה, מאזניים, דלי ואריה

בשבוע שמתחיל ב-25 בפברואר ומסתיים ב-3 במרץ – אקשן היא מילת המפתח. כן, המיקומים משתנים, האנרגיה הופכת פיזית ומעשית יותר, רמת האדרנלין עולה, רמת הזהירות יורדת והעיניים מתחילות לחפש פעילות. אקשן, כמו שאמרתי...

הסמן הברור ביותר לאקשן – כוכב מרס. הכוכב הזה, שאחראי בעיקר על הדרייב והפעילות שלנו ביחד עם השמש, מסמל אולי יותר מכל את כיוון הוצאת האנרגיה שלנו. חודשיים הוא שהה במזל גדי, היצור הזה והכריח אותנו להתמקד בנושאים כמו קריירה, כספים, קרקע יציבה מתחת לרגליים וביטחון, ביטחון ביטחון.

אבל מהשבוע האנרגיה הזו משתנה: מרס עובר למזל דלי ופורץ את הגדרות. במזל דלי מקבל מרס איכות אחרת, חברתית יותר, פתוחה יותר, כזו שמשתפת אחרים ולא כזו שמתבדלת ומסתגרת לה. האנרגיה הדליית לוקחת כמות של אנשים נפרדים בעלי מטרות משותפות והופכת אותם ליחידה לוחמת, שיכולה להשיג את מטרותיה בכוחה של הקבוצה ולא רק נשענת על כוחו הבודד של היחיד. אנרגיה שיתופית כזו עשויה להיות אבן יסוד לסטארט- אפ חדש, קבוצת תמיכה, סיעור מוחות שמח בקרב אנשים שחושבים בצורה דומה או יכולת לפנות לציבור של אנשים ולעניין אותם במטרה שמשותפת לכולם. אנרגיה כזו גם שמה ותשים את הדגש בשבועות הקרובים על הצד החברתי של כל נושא ועניין ולא רק על השורה התחתונה או על הצד המעשי פרופר.

מהמקום הזה, אולי כדאי שכולנו נזקוף אוזניים, נפתח עיניים, נסתכל מי נמצא מסביבנו, מאחורינו או לפנינו ונשים את המילים 'שיתוף פעולה' בראש סולם העדיפויות שלנו. עם האנרגיה המרסיאלית הסוערת הזו שתשתולל לא מעט בסביבה, זה בהחלט יהיה עדיף.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, מאזניים,דלי ואריה.

התקשורת הבניאישית של הבתולות

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו גם הוא השבוע למזל דלי תוך כדי הילוך אחורי, רק מדגיש את התהליך הזה, מה שהופך את התקשורת שלנו לסוגרת מעגלים השבוע גם בכיוון החברתי ולא רק בכיוון האישי. זמן מצוין לסלקציה טובה במספר ובאיכות החברים שלנו, לשיחות מעניינות על סיומי והתחלות קשרים, לחשבונות ששכבו עד עכשיו מתחת לפני השטח ועכשיו יוצאים במסגרת של חיסולי חשבונות רגשיים, ואולי גם צורך לנקות משקעים רגשיים שעד עכשיו העיקו על כולנו, בדרך בקרוב לפתוח דפים חדשים בתקשורת אישית ובינאישית, שיהיו מבוססים על יותר כנות, אומץ ויושר אישי.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

אנרגיה נוספת מגיעה מכוון אחר. ונוס שוהה עכשיו במזל טלה ומביאה איתה יכולת להגדיר מחדש מטרות בנושאי שיתופי פעולה עם אחרים, להשקיע קצת יותר דרייב ומחשבה בעשייה בכלל ולשים דגש מיוחד על יחסים קרובים. זו אנרגיה מתלהבת ומרגשת, אבל היא עלולה לשרוף שטחים יותר מאשר להעמיק בהם, לשלוף תגובות מהשרוול ולהגיב באופן ילדותי משהו כשדברים לא קורים כפי שרצינו. חשוב שלא לשלוף במהירות את הפתיל הקצרצר והתגובני, שכולנו ניחנו בו השבוע לפני ששמענו הכל, הבנו והפנמו, כדי שלא לעשות שגיאות בשיפוט ולהצטער ולהתנצל לאחר מכן. כדאי גם שלא לנתק קשרים במהירות, לפני ששמענו הכל.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

אלמנט משמעותי נוסף השבוע – מעברה של השמש במזל דגים הרגשני, לצמידות עם כוכב אורנוס. הצמידות אמנם עדיין לא מגיעה לשיאה, אבל המתחים – בעיקר במערכות היחסים שלנו ובתקשורת עם העולם – ממלאים את האוויר בציפיית יתר, בחוסר סבלנות וסובלנות ובהסקת מסקנות מוקדמות ומהירות מדי. חשוב להיזהר מאוד מקצרים בתקשורת על רגע אי הבנות כאלה ואחרות – מה גם שמרקורי כוכב התקשורת נמצא בהילוך אחורי – וכדאי ללתת לדברים צ'אנס נוסף של להשמיע או להישמע ולו רק כדי להיות בטוחים שאין טעויות בשיפוט.

כדאי גם לא להגיב מהבטן אלא מהראש, לחפש את הפרטים במקום להיסחף לתחושות הרסניות ולא לפרש מצבים שאינכם מבינים עד הסוף ולנתק קשרים, מבלי לדעת מה קרה באמת. מבטיחים?

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

ועד שנדע כולנו לפרש נכון את פעולותיו של הזולת שממול והעולם שמנגד, מבלי לקחת הכל באופן אישי מדי, אלא לזכור שגם להם חיים משלהם שאינם תלויים רק בנו ובפעולותינו.

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully