וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת האבירים בטארוט

21.2.2007 / 15:43

הם יחושו לעזרתכם, אבל בעיקר יזכירו לכם שאתם אלה שיכולים לעזור לעצמכם הכי טוב. שגיא מנדלבוים עולה על הסוס על ארבעת האבירים

ארבעת האבירים הם חלק מקלפי החצר והם מייצגים אנרגיה של שינוי. האבירים מייצגים לחץ הקיים בחיי השואל והנוכחות שלהם משפיעה על כל הקלפים בקריאה. הם מחוללי השינוי בקריאה ובחיים. הם אלו ההופכים את הנסיך למלך ואת המלך לאקטיבי. הם מכניסים את כל הקריאה ללחץ.

ארבעת האבירים אינם מייצגים זמנים, כי אם אירועים קצרים בחיי השואל. משך האירוע אמנם קצר ויכול להיות אפילו 5 דקות, אולם ההשפעה שלו עלינו יכולה להיות חזקה כל כך, עד שהיא תשאיר את חותמה לאורך כל חיינו. הנוכחות של אותו אירוע, תהליך או גורם שאותו מייצג האביר, משפיעה על כל חיי השואל ולאט לאט מעצבת את חייו. לפעמים התהליך יכול להתחיל שנים לפני שהשואל מגיע אלינו לקריאה, ולהמשיך שנים לאחר שהוא יעזוב אותנו וימשיך לדרכו. זה נמצא שם כל הזמן, מציק, אורב ומחכה לזמן הנכון.

האירוע הקצר יכול להיות חתונה (כולל גם הצעת נישואין), פתיחה של עסק, הריון ולידה, קידום בעבודה או כל אירוע משמעותי חשוב הקיים בחיינו. תחשבו על זה: כמה זמן אורכת שיחה בה מודיעים לעובד כי הוא מקודם באופן משמעותי במקום העבודה? 5 דקות? 10 דקות? אבל השיחה הזו יושבת בדמיונו של העובד כבר מהיום הראשון של העבודה. גם אם הוא יחליט לעזוב את העבודה, השיחה הזו תמשיך להיות אירוע מחזק הקיים בחייו.

האבירים אם כך, מייצגים את האירועים, המצבים, הרעיונות הגדולים והארכיטיפים היושבים בחיינו. אולם יחד עם זאת, אסור לשכוח כי האבירים הם קלפי חצר, המייצגים רק הזדמנויות. הם אינם קלפי מיינורים המייצגים אירועים ממשיים וכדי שהאירוע יהפוך להיות ממשי, על השואל מוטלת האחריות להפוך את ההזדמנות למעשית. לכן, האירוע אותו האביר מייצג מתרחש טרם זמנו. כשהאירוע יתרחש השואל יהיה מופתע ולא מוכן והנטייה הטבעית שלו תהיה להגיב בשלילה. לכן, עלינו הקוראים, מוטלת האחריות להראות לשואל כי למרות שהוא אינו בשל עדיין, עליו להשהות את תגובתו ולחכות.

האבירים מזכירים אצן שיושב על קצה המסלול ומחכה לירית הפתיחה, אבל בפועל, אין יריית פתיחה, אין שופט ודבר לא יקרה. השואל מחכה שמשהו יקרה, שמישהו ילהיב אותו, שפתאום הוא יבין מה צריך לעשות, אולם זה לא יקרה לבד! אם השואל לא ירוץ קדימה, אם הוא ימשיך לחכות - דבר לא יתרחש.

בסופו של דבר, אם האביר יפעל, כשהוא ייהפך למשהו מעשי הוא יהפוך להיות אס. אז הכול יתחיל, וכמו שמאחורי כל גבר (מלך) מצליח עומדת אישה (מלכה), הרי שמאחורי כל אס עומד אביר.

עכשיו, מה שנותר הוא להבין למה כל אחד מהאבירים מחכה, ומה יקרה כאשר השואל יעבור ממצב של המתנה לפעולה.

אביר המטות - אנרגיה של שינוי הרצונות בעולם החומר

אביר המטות מראה לנו כי השואל מחכה לאירוע, גורם או אדם, שכאשר ייכנס אל חייו - השואל יבין מה הוא רוצה. אז הוא יתלהב, יתלהט והכול ישתנה אצלו.

קלף אביר המטות מראה לנו כי השואל מחכה להידלק. הוא מחכה שמשהו ילהיב אותו, יצית את דמיונו ויסחוף אותו. כך למשל, אם הוא שואל: "האם אמצא בת זוג בחודש הקרוב", זה אומר, בשפה פשוטה, שהוא רוצה להתעלף. הוא רוצה להגיע לבלינד דייט, לראות את הבחורה ולהתעורר בבית חולים, כשהרופא המטפל אומר לו: "תשמע, היא הייתה כל כך מדהימה שלא עמדתה בזה".

אבל... זה לא יקרה, לא בקלף זה. השואל צריך להפסיק לחפש את זו שתפיל אותו מהכסא ולתת לדייטים שהוא יוצא אליהם עוד הזדמנויות, להתקדם לדייט שני ושלישי, כי הוא יידלק רק אחרי שהוא באמת יכיר את בת הזוג שלו.

כשהשואל ימשיך לפעול, כשהוא ייתן עוד הזדמנויות – אז תגיע ההידלקות אותה הוא מחפש. אז אביר המטות יהפוך לאס המטות והכול ישתנה, אולם עד אז עליו להמשיך ולהתמיד.

אביר המטבעות - אנרגיה של שינוי הצרכים בעולם החומר

אביר המטבעות מראה לנו כי השואל מחכה לאירוע, גורם או אדם, שכאשר ייכנס לחיי השואל, השואל יבין מה הוא צריך, מה נכון לו.

קלף אביר המטבעות מראה לנו כי השואל מחכה לדעת שזה הוא הדבר הנכון. הוא מחכה לתחושת בטן ולידיעה ש"זה זה". כך למשל אם הוא שואל: "האם בת הזוג שאיתה אני יוצא היא המיועדת", זה אומר שהוא מחכה לסימן מאלוהים. הוא מקווה שיום אחד הוא ילך ברחוב ויראה שלט: "דני, אתה צריך להתחתן עם ליאורה... על החתום: אלוהים".

אבל... השלט הזה לא יגיע והשואל חייב להמשיך בלי הסימן מאלוהים. הוא אולי עוד לא מוכן עכשיו, אבל בקרוב זה יגיע.

כולנו מחכים לזמן הנכון ולאירוע הנכון. אבל, הזמן הוא עכשיו - לא לחכות אלא לפעול. כשהשואל יפעל, אביר המטבעות יהפוך להיות אס המטבעות ואז השואל יוכל לדעת שהוא במקום הנכון ולקדם את הדברים החשובים לשלב הבא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אביר הגביעים - אנרגיה של שינוי הזרימה וההתחדשות בעולם החומר

אביר הגביעים מראה לנו כי השואל מחכה לאירוע, גורם או אדם, שכאשר ייכנס לחיי השואל, כל הבעיות יפתרו בחייו. הוא מחכה לאביר על הסוס הלבן שיסיר את כל המחסומים והקשיים הקיימים בחייו.

הפעם השואל צודק. אמנם הנטייה שלו היא להיות פסיבי, אולם כשאביר הגביעים נכנס לקריאה, השואל יכול לנשום לרווחה, כיוון שהקשיים והבעיות בדרך להיפתר ולהעלם. האביר על הסוס הלבן, אכן עומד להגיע. עכשיו מה שנותר לשואל הוא רק לאפשר לתהליך לקרות, לא להתנגד לו ולהאמין.

אביר החרבות - אנרגיה של שינוי החשיבה וההתפתחות הרוחנית בעולם החומר

אביר החרבות מראה לנו כי השואל מחכה לאירוע, גורם או אדם, שכאשר ייכנס לחיי השואל, יעניק לו השראה, רעיון או פתרון קסום, שיעזרו לו להתקדם לשלב הבא.

קלף אביר החרבות מראה לנו, כי גם הפעם השואל מחכה לדבר שיקרה בחייו. גם כאן הוא פסיבי ולא עושה דבר. הוא חושב שהפתרון נמצא בחוץ, אולם הוא לא מספיק מעריך את עצמו, כיוון שהוא זה שיש לו רעיון מצוין או תוכנית גאונית. הוא זה שיכול למצוא את הפתרון וכל שעליו לעשות הוא פשוט לחשוב, לפעול ולבצע.

כשהשואל יפעל, כשהוא יהיה זה שיחשוב על הפתרון, כשהוא זה שיעבוד ויילחם על הדבר אותו הוא רוצה, אז אביר החרבות יהפוך לאס החרבות והשואל יכול לעבור לשלב המעשי בו הוא ממש את הרעיונות הנפלאים שיש לו ולהצליח.


הכותב:
© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully