וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - געגועים לאקסית

יאיר טריבלסקי

17.2.2007 / 19:40

מרקורי עדיין בהילוך אחורי וזה הזמן להיזכר במערכות יחסים קודמות. יאיר טריבלסקי מציע להשאיר אותן בזיכרון ולא לנהוג בפזיזות

הרגשות משתנים מעט בשבוע שבין ה-18 ל-24 בפברואר, ורק קשה להחליט אם זה טוב או רע... מה שבטוח הוא שהעומס הרגשי הופך להיות עצום ומי שאוהב דרמות כמו שצריך, עשוי בהחלט לחגוג השבוע, אם כי חיי רגש קלים לא יהיו לו, זה בטוח.

נתחיל בוונוס, אותו כוכב רגשי שאמור להיות אחראי על כל מה שקשור ליחסים הקרובים שלנו. ובכן, ונוס הזו עוברת השבוע למזל טלה, ונדמה שסערות לא קטנות מתחילות לחגוג בסביבה. מזל טלה שייך למזלות האש, ואכן, פה ושם אפשר לראות את הניצוצות עפים באוויר כבר בתחילת השבוע: ונוס יוצרת ביום שלישי זווית פעולה מדויקת עם כוכב פלוטו, אלמנט שעלול להביא איתו יצריות חזקה במיוחד, ולשים את הדגש על כל מה שקשור ליצרים האלה, תוך שהוא הורס את ההרמוניה העדינה שנבנתה מעט החודש, כשוונוס שהתה במזל דגים.

איה הם השירים הרגשניים שנכתבו תוך כדי דמעה בודדת שנשרה לכרית? איה הם חיבוטי הלב? לא ולא: כשוונוס יוצרת זווית פעולה עם פלוטו הרגשות, הופכים קיצוניים יותר והדרמות חוזרות לאוויר: הכל או כלום, להישאר עד הסוף – או ללכת קדימה בלי להסתכל אחורנית! חשוב לשמור על פרופורציות ולא לתת אולטימטום (אם את הולכת –את לא חוזרת) אלא אם יש לכם כוח נפשי לממש אותו: אם לא – עדיף לוותר, אחרת תצטרכו לאכול את הכובע בהמשך השבוע, ולהתקשות ולרדת מהעץ שטיפסתם עליו. מי בעיקר יושפע מהתהליך הלא קל הזה? מזלות טלה, שור, מאזניים ועקרב.

כשוונוס עוברת למזל טלה בהמשך, הדרמות נשארות באוויר ואף יותר מכך. כעת אין פנאי לפטפוטים, והצורך בסיפוק מיידי של כאן ועכשיו, כובש כל חלקה רומנטית טובה. נדמה שצריך תשובות מהר ולא להתמסר לתהליכים רומנטיים רגשניים שעבר זמנם. במצב כזה אנו עושים לא מעט טעויות בשיפוט ומחליטים באופן נחרץ החלטות שאחר כך מצטערים עליהן, אבל אז כבר מאוחר מדי. מה עושים? נותנים לזמן לעשות את שלו ולא מתחייבים עד שהדברים עצמם מתחילים להתייצב, מה שלא יקרה השבוע, זה בטוח.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס למזל טלה? הטלאים עצמם יכנסו לתקופה של חגיגות נאות, המאזניים עלולים לסבול מעט מחולשת אגו וגוף, הסרטנים הופכים אמביציוזיים מאוד והגדיים יאלצו סוף סוף להשקיע יותר בבית ובמשפחה, אחרת...

השמש עוברת השבוע למזל דגים וגם כאן הרגש הופך להיות שליט. השמש, מיקוד הדברים, שליטת מזל אריה השייך למזלות האש, עוברת למזל המים הדגיגי הרגשני, מקצינה את הדרמות הרגשיות ומביאה אותן לשיאים חדשים. דווקא עכשיו חשוב להתמקד במה שקשור לקרקע מתחת לרגליים ולא לאבד את הראש כשהלב מתחיל להלום בפראות. נכון שאריות הם מלכי הדרמה, והשוורים זקוקים לקרקע, אבל כהשמש עוברת לדגים כדאי להיזהר מהחלטות רגשניות שיתנקמו בכם בהמשך, בעיקר בכל מה שקשור לצד המקצועי והכספי שלכם. דחו את ההחלטות האלה עד כמה שאפשר, ונסו להתבסס על עובדות ולא על רגשות. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

ולגבי התקשורת שלנו - הנוסטלגיה עצמה זולגת עכשיו לא מעט על רקע כינורות ושירים שאהבתם פעם, כשמרקורי התקשורתי נמצא גם הוא במזל דגים, ועוד בהילוך אחורי. זה הזמן להיזכר במערכות יחסים קודמות, להזכיר לבני זוג קיימים עד כמה אהבתם והשקעתם ובינכם לבין עצמכם, להמשיך ולהעביר בדמיון מול העיניים בני ובנות זוג מהעבר, להשוות ולהיזכר ומאוד להתגעגע, ופה ושם אפילו להרים טלפון בודד ולשאול בקול סתמי מה העניינים, כי במקרה עברתם וראיתם אור בחלון...

אבל געגועים הם געגועים וכבודם במקומם מונח. עוד מעט יחזור מרקורי להילוכו הרגיל, לא לפני שיחזור מעט למזל דלי, מה שאומר שכדאי להשאיר אותם יותר בגדר קונספט זולג דמעות הקשור לעבר, מאשר לבנות עליהם תכניות לעתיד שעדיין לא התחיל, כיון שעד שזה יקרה – דברים עוד ישתנו ולא פעם אחת.

ועד שנדע לנווט בין נוסטלגיה חורפית זולגת דמעות, לבין יצרי הגוף שעולים השבוע על גדותיהם, ובין זיכרונות מתוקים מרירים לבין סערות הרגש שיסתערו עלינו השבוע במלוא עוזם לתפארת הגוף והלב –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully