וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אמוציונלי, כמו מזל דגים

יאיר טריבלסקי

9.2.2007 / 23:35

מרקורי בהילוך אחורי ואנחנו זזים בעיקר פנימה ואחורה - יאיר טריבלסקי מזמן את מזל דגים לשיחות נפש ואת הקשתים לדיאלוג זוגי

מגמת התקשורת של כולנו משתנה בשבוע שבין ה-11 ל-17 בפברואר, כשמרקורי התקשורתי מתחיל לנוע מיום רביעי בהילוך אחורי. זה אולי האירוע הבולט במפת השמים השבועית.

בכל שלושה חדשים בערך, נכנס מרקורי להילוך אחורי כבן שלושה שבועות, והתקשורת של כולנו משתנה. ולמה אני מתכוון כשאני אומר 'משתנה': שלושה חדשים אנו שורפים שטח ורצים קדימה. אחרי פרק הזמן הזה מתחיל מרקורי לנוע בהילוך אחורי (הילוך מדומה כמובן אלא שכך זה נראה מפה) וזהו זמן העיכול של כל מה שעברנו. נדמה כאילו העיניים שלנו פונות עכשיו פנימה ולא החוצה, מתבוננות במה שעברנו, המוח מסיק מסקנות, משנה דברים ומשפר את הטעון שיפור, מתחזק ומשדרג, סוגר מעגלים, ו...שוב יוצא לדרך ופוצח בהילוך רגיל.

בפרק הזמן הזה שרובנו כבר שמענו עליו, מן הסתם, כיוון הפעולה הוא פנימה ואחורה, ולא למעלה וקדימה. אם תשימו לב, תראו בעצמכם שדווקא בתקופה הזו מתקיימים האירועים שעד היום נדחו והפגישות החשובות שלא קרו עד עכשיו. מצד שני, דווקא בימים אלה כדאי וחשוב להיזהר שלא לאבד את הראש, לשמור על החפצים האישיים שלנו ולא לאבד אותם, ולא לכעוס כשפגישות שקבענו מתבטלות מסיבות שונות, תקלות שונות מתרחשות, ודברים שחשובים לנו הולכים לאיבוד, נשכחים, נשברים, מתקלקלים או סתם יוצאים מהפוקוס, בערך כמו התקשורת הרגילה שלנו.

זה שהאירוע הזה מתרחש במזל דגים, משמעותי מאוד, שכן זהו מזל אמוציונלי ורגיש מאוד, וכמוהו גם הדברים שמתרחשים עכשיו. פתאום אנו מנהלים שיחות נפש שלא תכננו בכלל, מדברים עם אנשים שמזמן לא ראינו ומקבלים טלפונים לא צפויים מי שעד עכשיו כמעט שכח מאתנו... לגבי השיחות עצמן – שימו לב איך שיחות פשוטות הופכות עכשיו בקלות לשיחות נפש עמוקות על מהות החיים, ואיך פתאום אנו מדברים אפילו עם זרים ממש - מספרים להם הכל, ונפתחים בקלות כזו. נדמה שגם הנפש שמחה עכשיו לנצל את ההזדמנות ולפרוק מטענים שהצטברו בשבועות האחרונים: אפשרו לה את התהליך הזה, ואל תתבוננו בו בציניות או תרדו על עצמכם. לכו עם הדברים, נקו את המשקעים הרגשיים שלכם, ובקרוב כשיתפנה מקום שם בבטן, תוכלו גם לפתוח דפים חדשים ביחסים שלכם ובדיאלוג עם העולם בכלל (במקרה שבאמת הייתם נאמנים לעצמכם והלכתם עד הסוף עם התהליך). מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים ודגים.

מה עוד קורה השבוע? כוכב מרס ממשיך לנוע במזל גדי ולדחוף דברים קדימה עבור המזלות הקרדינליים – מאזניים, טלה, סרטן וגדי. זהו זמן להפשיל שרוולים ולרוץ קדימה כל זמן שהמגמה נמשכת, אך כדאי לעשות זאת בזהירות, כדי שלא להרוס יחסים יפים.

ונוס ממשיכה לנוע במזל דגים, מביאה איתה רגעים עדינים ויפים לשוורים ולמאזנאים, עם הרבה רכות ורומנטיקה.

השמש במזל דלי, שמה דגש על תקשורת עם הצד הקולקטיבי של כולנו. זהו זמן לעשות דברים ביחד, ולא לבד, בעיקר בכל מה שקשור לאריות ודליים.

יופיטר עושה עוד צעד במזל קשת, ומשפיע לטובה על הקשתים והתאומים מבחינת יחסים קרובים, דיאלוג זוגי, ופתיחת דלתות חדשות: אם תשכילו ללחוץ על הידית, יתכן שדברים ירוצו קדימה, והדברים גם יקרו כמו שאתם רוצים.

ואחרונים אחרונים – יש הרבה אקשן לבני מזל דגים עכשיו, ובקרוב הוא גם יגדל. אולם דווקא עכשיו, כשמרקורי מתחיל לנוע אחורנית, אולי הגיע הזמן לפסק זמן ולבדק בית אמיתי, הן ביחסים והן בפעילות שלכם בכלל.

ועד שהכל יתחבר לנו, פיסה לפיסה ואירוע לאירוע, ונוכל לראות שהכל קשור והכל מחובר אצל כולנו כמו פאזל קוסמי ענקי –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully