וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אהבה ממבט ראשון

יאיר טריבלסקי

2.2.2007 / 17:50

יאיר טריבלסקי מבטיח לבני מזל שור, מאזניים ודלי יחסים מזדמנים, היכרות פתאומית או אהבה מדהימה ממבט ראשון

יש ים של אקשן בשמים בשבוע שבין ה-4 ל-10 בפברואר וכדאי להסתכל טוב טוב למעלה והצידה, כדי שלא להיפגע מריקושט או שנים או מכוכב תועה...

מבחינת רגשות ויחסים – כדאי אולי להתבונן באופן בוחן בצמידות של ונוס, אותו כוכב רגשי הקשור גם לרגשות ביחסים, לאורנוס. הצמידות הזו עלולה להביא איתה ריגושים אדירים ביחסים מזדמנים, היכרות פתאומית, אהבה מדהימה ממבט ראשון (אבל גם ניתוק מהיר לאחר מכן...) או ניתוק זמני ביחסים, לצורך פסק זמן. כן, משהו מפתיע עלול להתרחש עכשיו ביחסים שלכם, איזו דרמה זעירה אחת או שתיים, אבל לא בהכרח לטובה.

אם אתם נמצאים עכשיו בקשר זוגי שמיצה את עצמו, אולי זה הזמן לביים איזו דרמת-כיס כדי להשתחל החוצה. מצד שני, כדאי להיזהר שלא תהיו אלה שיעשו לכם את זה. גם אהבות שמתחילות תחת ההיבט הזה, יצטרכו בהמשך הרבה מאוד אדרנלין כדי לפמפם את התאווה הסוערת, שכן אלמנטים רגילים של ביטחון ויציבות, לא ממש יהיו ה'אישו' כאן. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים ודלי.

אלמנט נוסף שמגיע השבוע – צמידות לא קלה בין השמש לנפטון. השמש היא מיקוד הדברים הכללי והכיוון אליו זורמת האנרגיה, בעוד שנפטון הוא כוכב מטשטש ומערפל, שמקשה על ההיגיון להגיע להחלטות הגיוניות. כן, המעורבות הרגשית של כולנו עלולה השבוע להיות בשיאה, וחשוב יותר מתמיד להיצמד לעובדות, ולא להרפות מהן, גם כשהחיים מפצירים ומפתים את הלב המהסס: עובדות – ותו לא!.

מצד שני, אהבות יפות מתפתחות מצמידות כזו, אבל ברגעי האמת, כשפוגשים את הפרטנר כפי שהוא ולא עושים לו אידיאליזציה, עלולים להתאכזב ולהרגיש מרומים. אולי משום כך כדאי ורצוי להיזהר ממחויבויות ארוכות טווח בימים אלה, ולתת לדברים צ'אנס להוכיח את עצמם לפני ששולפים את השייבה, קפיש?

והתקשורת שלנו? היא ממש לא קלה השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שוהה לו במזל דגים, וגורם לתקשורת שלנו להיות רגשנית חמה ואמפטית מצד אחד, אך מצד שני – לא ברורה, ולא יעילה, כזו שמבטאת יותר קיטורים ומצבי רוח ואפילו שיר דיכאון אחד או שניים, ולא ממש אפשרויות לממש ולעשות משהו עם הפוטנציאל שבאוויר.

הגרוע יותר – מרקורי כמעט שאינו יוצר זוויות פעולה עם כוכבים אחרים השבוע, ולכן הקושי התקשורתי עלול להתבטא בהמשך, גם בתחושה שאין באמת מי שיבין אותנו, יכיל אותנו ויביא איתו את החיבוק החם במקום ובזמן הנכון. באסה אמיתית. ושוב החורף הקר הזה, ואני כאן מול התנור, ואין מי שיכין לי כוס תה וגם אם יש – זה לא המישו שרציתי: ההוא נמצא בכלל במקום אחר, בלב אחר או רק בדמיון.

כוכב מרס, אסרטיבי מתמיד, מריץ את הגדיים הטלאים והמאזניים לכיוונים של עשייה ואתגרים, אם כי עושה זאת בדרך לא קלה, ודווקא עכשיו כשבאמת מגיעים למשהו, אתם עלולים לריב עם אלה שקשורים לנושא ולקלקל לעצמכם. החיפזון הוא מהשטן, וכדאי שלא לתת לו להפעיל אתכם באופן מהיר מדי, אם אתם רוצים תוצאות אמיתיות בשטח.

כן, החיים מסובכים עכשיו, ואולי דווקא בגלל זה כדאי להחליט כבר עכשיו שמי שידבר השבוע אלה העובדות, והאיש ההוא שנמצא שם בראי, מולכם: נכון שהוא לא נראה שונה מזה שהיה שם בשבוע שעבר? אז למה הקיטורים האלה מגיעים עכשיו? צאו וקנו לו איזה חולצה חמה ומתוקה, בלייזר כיפי או נעליים מדליקות ותנו לו להראות קצת אחרת, עם איזה טאץ' שמח ותספורת מדליקה, והחיים אולי יראות קצת אחרת. מה דעתכם?

ועד שנבין שהכל תלוי בו, באיש הזה שניבט בנו מהראי, ואם נצ'פר אותו וניתן לו קצת יותר אהבה גם העולם יצטרף ויעטוף בחיבוק מהסרטים –
שבוע טוף!
יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully