וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן שנאספה מחצר קברו של האר"י הקדוש

31.1.2007 / 14:18

אבן שנאספה מחצר קבר הצדיק האר"י הקדוש. סגולה לפוריות, להיחלצות מצרה, ליראת ה' ולחזרה בתשובה. האבן מוטבעת בקוביית פרספקס, על רקע הפסוק: "דרשו ה' ועוזו בקשו פניו תמיד: זכרו נפלאותיו אשר עשה, מופתיו ומשפטי פיו" (תהילים ק"ה ד'-ה'). גודל: 5 X 5 X 5 ס"מ

המקובל האלוהי ר' יצחק אשכנזי, או ר' יצחק לוריא הידוע בכינויו האר"י, הוא הבולט בחכמי צפת של המאה ה-16. הוא שינה את פני הקבלה וייסד שיטה הנקראת "שיטת הארי". מספרים כי הוא גלגול של נשמת אליהו הנביא - עם לידתו נגלה אליהו לאביו ואף היה הסנדק בברית המילה שלו. האר"י זכה לכך שאליהו הנביא ילמד איתו – לא רק שאליהו ירד לעולמנו ללמוד עם האר"י אלא אף העלה אותו ללמוד במרומים ואף גילה לו סודות נסתרים.
האר'י הקדוש עלה לארץ ופה פרסם ברבים את מה שנגלה לו בעולמות של מעלה.

לאר"י היה הכישרון להתבונן בנשמות ולזהות אותן, ובזכות יכולתו גילה ומיפה קברי צדיקים. הוא ידע גם את שפת החיות והעופות, את שפת העצים, ידע לגלות עתידות ובכוחו היה לקרב את הגאולה. הוא נהג להתבודד. התנהגותו יוצאת הדופן וחוכמתו הרבה עוררו סביבו גל של אגדות.

במי המעיין ובמקווה בו טבל, נוהגים לטבול גם היום כסגולה לבריאות, וביקור ותפילה על קברו הם סגולה לפוריות, להיחלצות מצרה, ליראת ה' ולחזרה בתשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully