וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - רגישויות בתקשורת

יאיר טריבלסקי

26.1.2007 / 9:20

בני שור, מאזניים ודגים עלולים לסבול מקצרים בתקשורת הרגשית שמביאה איתה ונוס. יאיר טריבלסקי מציע להחזיק את הפרטנרים שלכם קצר

התקשורת של כולנו משתנה השבוע (28 בינואר-3 בפברואר). מרקורי, כוכב התקשורת, עובר השבוע למזל דגים, אחרי כחודש מעניין במזל דלי, שבו הביא לנו תקשורת ישירה ופתוחה יותר, קלילה וזורמת ובעיקר חברתית. כעת התקשורת הזו משתנה והופכת רגשנית יותר, מעט מניפולטיבית ויש אומרים גם – פולנית במיטבה. בדגים, מרקורי עלול להביא איתו תקשורת מתלוננת, קרבית משהו, שנשארת לבד בחושך בלי שאף אחד יכין לה כוס תה... מוכר לכם? כך אנו עלולים להרגיש כשאנחנו נשארים לבד, בלי אף אחד, אפילו לעשר דקות. הניתוקים הופכים דרמטיים יותר, הרגשות חזקים יותר ומרדף אחרי מישהו או מישהי, עלול בקלות להפוך לפרשת אהבה נעימה או לאובססיה גמורה. מי בעיקר יושפע מהמניאק התקשורתי הזה? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

כן, הרגשות הופכים דומיננטים יותר, מה גם שונוס שוהה עכשיו במזל דגים ועושה שם צעדים ראשונים. ונוס הרגשית, הרגשנית הזו, עלולה להביא איתה גם לא מעט פיצוצים וכיסוחים, כשהיא מתקרבת לאורנוס בסוף השבוע, עם לא מעט קצרים בתקשורת הרגשית שלנו. עד אז היא עלולה לגרום לנו לצאת מעורנו כדי להראות אהבה, לטפל במי שמרגישים אליו ופה ושם גם להתמסר בצניעות. מי בעיקר יושפע ממנה? בני מזל שור, מאזניים, ו...כמובן דגים.

ימים מעניינים הם אלה, שבהם שני הכוכבים האלה במזל דגים חוזרים אלינו עם פוזה סובלת, אבל גם גורמים לנו להעניק הרבה יותר מעצמנו. חשוב לשים דגש עכשיו בעיקר על הצד המעניק ולא על זה שסובל, ולא להזכיר לבן או בת הזוג שלנו כל שני וחמישי באיזה מצב הם היו כשמצאנו אותם ואיך הם הפכו להיות מאהבים אמיתיים על חשבוננו. כן, לנו זה עולה יותר כשהעולם מעניק אהבה למישהו אחר ולא לנו, אבל מי אמר שזה הכרחי? החזיקו אותם קצר, את הפרטנרים שלכם, ואל תתנו להם להתפרע בלי גבולות. למי כדאי בעיקר להיזהר? בני מזל דגים, בתולה, קשת ותאומים.

מרס ממשיך לחרוש לו במזל גדי ולהפוך את הטלאים לאמביציוזיים בטירוף, כמעט כמו הגדיים השבוע: דווקא אלה עלולים לריב עכשיו עם כל העולם ואשתו בגלל עמדות כוח, או מה שנקרא טריטוריה. חשוב להגדיר באופן מדויק מטרות, כדי שלא לגלות שאתם דורכים בטעות על בהונות של מישהו אחר תוך כדי התהליך. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה וגדי.

ועד שנדע כולנו להבדיל בין להתמסר בעדינות עד כלות לבין להיות קרבן של רגשותינו שלנו, גם אם זה מסב לנו עונג –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully