וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - קיצוני

יאיר טריבלסקי

20.1.2007 / 21:42

יאיר טריבלסקי מציע לכם להיזהר מבתולות בקריזה ומאריות בהיי, ולנסות להסתער על האוברדרפאט

השבוע הזה (21-27 בינואר) כדאי להתמקד בעובדות, ולא לתת לרגשות לקחת אתכם לכיוונים אליהם לא התכוונתם להגיע. זהו שבוע קיצוני למדי, שבו רגשנות יתר ומעשיות קרה חוברים יחד, כדי להפגיש אותנו עם שני הקצוות של אותה המטבע: הצורך בביטחון.

מה באמת יגרום לנו להרגיש ביטחון ביחסים ובחשבון הבנק? לפי זווית העימות שבין ונוס לסטורן בתחילת השבוע, כדי לחוש את הביטחון הזה, צריך לעבוד ולפעול באופן מסיבי במיוחד השבוע, להשקיע בעובדות ובפרטים הקטנים ולעזוב את הרגש בצד. הצמידות הזו עלולה להפגיש אותנו עם החלק הרך שלנו, שפגיע דווקא בגלל הרכות הזו, כמו אותו צרצר שמתעקש לנגן בחורף, למרות צחקוק הנמלים שמסביב, ודווקא אז מגלה שהאוברדראפט בחשבון הבנק שלו, לא מאפשר לו לקנות כינור חדש שמתאים לניגוני שלג אופיינים...

אולי משום כך חלק מאתנו ימצאו את עצמם משקיעים השבוע, הרבה יותר מהרגיל במטלות ומשימות שהתאספו להן, באחריות יתר, בעבודות שדווקא משום מה נופלות עליכם ובחוסר פנאי לעצמכם, שכן צריך לנצל את הזמן הזה, אחרת התחושה הזו של אוברדראפט שיוצא משליטה או חוסר ביטחון ביחסים או דיאלוג עם הבוסים או האחראים ואפילו עם ההורים, יביא איתו דאגות חדשות.

האם עבודת היתר הזו באמת תביא תוצאות? כנראה שלא, ועם קצת סבלנות, גם תגיעו באופן משופר יתר לחלק העליון של השבוע. כדאי אכן שלא להיסחף יותר מדי, בעיקר אם אתם שייכים למזלות שור, מאזניים, וגדי.

נושא התקשורת עשוי להיות קצת בעייתי השבוע. זה מתחיל מצמידות של מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם כוכב נפטון, צמידות שעלולה להביא איתה מעורבות רגשית עצומה בהחלטות שלנו ואולי גם מצבי רוח לא קלים. דווקא עכשיו, כשאנחנו כל כך זקוקים לביטחון, עולים להם סימני שאלה ומתגנבים אל בין הכותרות. מי באמת אוהב אותי? ואם אעזוב את הקשר הזה שלא ממש מתאים לי – אולי אשאר לבד לאורך כל החורף הקר הזה, בלי מי שיעשה לי כוס תה? סתם לבד בחושך, כמו פולני אסלי... ולמה כולם נראים מאושרים כל כך, לעזאזל, ורק אני עם אף אדום? מין שאלות חורפיות של טרום פברואר, שעולות גם כשיש יום יפה ורק כשהערב יורד. 'שיט'.

אולם המדובר בקריזה רגעית, מן מצב-רוחון חולף וחשבון נפש זעיר בלבד, שאם נעבור אותו בלי החלטות דרמטיות מהסוג של 'אני עוזב עם הדברים שלי ולא מעניין אותי כלום', נראה שהשד לא נורא כל כך. מה שכן חשוב, זה לא להתחייב בגלל הלחץ הרגשי הזה לדברים שאולי אחר כך נצטער עליהם. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

ומעבר לזה? מרס במזל גדי ממשיך לשרוף שטח ולגרום לחלק מאתנו, בעיקר זה השייך למזלות הקרדינליים, כלומר אלה החזקים בכל אחד מהיסודות אש אוויר אדמה ומים, להיות אסרטיבי והישגי יותר. אולם חשוב לזכור שהמדובר באנשים, ואסרטיביות יתר עלולה להביא איתה גם ביקורת, התמרמרות ופה ושם גם מאבק כוח זעיר על רקעו של אותו חלק מוזר בתוכנו שנקרא אגו, שלא ממש אוהב שמנסים להשתלט עליו. רוצים להתקדם? אחלה, אבל עשו זאת בפקחות העין ובחכמת הלב והשילוב הזה יוכיח את עצמו: לרוץ קדימה, בעבודה או בלימודים, בלי לפגוע או להיפגע.

מה שכן, כדאי להיזהר מהוצאות גדולות מדי בחשבון הבנק. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות גדי, סרטן מאזניים וטלה.

ועוד על המפה: מקבץ הכוכבים במזל דלי, כולל את השמש שעוברת לשם ממש השבוע – סוף סוף הידד לאריות, שיחושו הקלה משמעותית בעומס החום – ונוס הרגשית ומרקורי התקשורתי, ממשיכים להביא איתם קלילות בתחום החברתי, חיוכים חדשים ואולי גם קשרים מעניינים, שיוכיחו את עצמם בזמן הקרוב, אם נגלה את הפתיחות המתאימה ולא נשכח להרים טלפונים.

ועד שנדע, עד שנצליח לחבר את כל הקצוות של המר עם המתוק, הנבוך עם היודע והמבולבל עם ההחלטי –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully