וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - ערפל רגשי

יאיר טריבלסקי

13.1.2007 / 10:12

צמידות בין ונוס לנפטון גורמת למזלות שור, מאזניים ודגים לחלום ולפנטז. יאיר טריבלסקי מציע לרדת לקרקע, ובזהירות

כמה דברים משתנים השבוע ואם נבין אותם, נוכל לנווט ולתמרן ביתר קלות עם האנרגיות של הסביבה.

האלמנט המשמעותי מבין אלה – מעברו של כוכב מרס, ממזל קשת למזל גדי. כן, אחרי חודשיים סוערים למדי, עם לא מעט ריגושים ודרמות ובעיקר אופטימיות, עובר מרס שלנו, אותו כוכב שובב וחצוף (מרס-הערס כפי שאני קורא לו) למזל גדי והאנרגיה של כולנו משתנה. כן, חלק מההתלהבות של התקופה האחרונה נגוזה לה, ביחד עם הדרמות שליוו את השבועות שחלפו, והיא מפנה את מקומה לגישה מעשית ופרגמטית וגישה פסימית משהו, שעסוקה בעיקר במימוש מטרות ופוטנציאל ובמה שחייבים, וקצת פחות במה שרוצים ובמה שמתחשק.

כן, הגיע הזמן לרדת לקרקע ולהתחיל להשקיע קצת יותר תשומת לב באותם פרטים קטנים, שאיכשהו נעלמו מעינינו בשבועות האחרונים. בין אם המדובר באוברדראפט שעלה על גדותיו, בזבוזי כספים לריק, אהבות שבאו ופרחו להן כלעומת שבאו ואנשים שהבטיחו הרים וגבעות ונעלמו להם - כן, כל אלה מאחורינו, כשאנו נמצאים בעיצומו של החורף הקר במיוחד הזה, מסתכלים על תלוש המשכורת המאכזב או דף החשבון שהוצאנו מהכספומט ולא מאמינים למראה עינינו. כי אכן, הגיע הזמן לחזור לבסיס חומרי וכלכלי יציב יותר ולגרום לערפל הדאגות שמגיע פתאום דווקא עכשיו להיעלם. אולם לשם כך יתכן שנצטרך לעשות טיפול שורש בנושא הכספים, אלמנט שאיכשהו דחינו לא מעט, כמו אותו צרצר שהתעקש על הכינור, בזמן שכל הנמלים פתחו תכניות חסכון בבנק השכונתי.

כן, מי שעבד בערב שבת יאכל בשבת ומי שלא הצליח – יעשה זאת בחודשיים הקרובים, זמן בו ישהה מרס במזל גדי ויכריח את כולנו להתמקד בקרקע ולא בשמים, ולעבוד עם הראש במקום הלב, שיוצא לפסק זמן זמני עד יעבור זעם. כובד רגשי, תחושת בדידות מסוימת, מרק תירס סיני מקופסה או פופקורן בודד מול '24 ' או 'כוכב נולד ' – נראה שלפעמים להיות בטטת כורסה אולי זה לא רעיון גרוע כל כך, בעיקר כשצובט בלב, למרות היחסים שנרקמו להם בינתיים (או בלעדיהם) וזיכרונות של אקס או אקסים מיתולוגיים, שמרחפים להם מעל ריחות האוכל במטבח או הקפה החם בארומה הקרוב לבית. מי בעיקר יושפע ממיקומו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

צמידות בין ונוס לנפטון מביאה איתה ערפל רגשי דומה לאפקט של מרס, ורק שם אולי הבדידות או האופוריה חזקות יותר. כן, הערפל הרגשי הזה אינו קל עכשיו והוא עלול להביא איתו לא מעט חלומות ופנטזיות – מיקום שממנו צריך להיזהר, בעיקר בנושאים הפרקטיים שעל הפרק ולדחות החלטות חשובות בנושאי עבודה או כספים לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים ודגים.

ואחרון אחרון – כוכב מרקורי עובר למזל דלי והתקשורת בין כולנו תהיה זורמת וקלילה יותר. אם נוכל רק להפוך גם את התכנים הרגשיים שלנו לכאלה, נוכל להתעלם זמנית גם משאר הקשיים השבועיים ולעבור עוד שבוע חורפי שבו נוספים עוד כמה סנטימטרים לכנרת, ועוד זיכרון חם באזור הלב.

ועד שנסיים לשבת ולשתות בשלווה את המרק החם שלנו מול הגשם שבחוץ, עטופים בבקבוק חם ובחיבוק –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully