וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אלים ולא נעים

יאיר טריבלסקי

5.1.2007 / 11:31

ויברציות אלימות של כוכב מרס יגרמו למזלות טלה, עקרב וקשת לעצבים רופפים ופתיל קצר. יאיר טריבלסקי ממליץ להירגע

על פניו, זה עלול להיות שבוע מתוח למדי. כן, לאורך כל השבוע הזה מתנהל לו כוכב מרס האגרסיבי, שעוסק בעיקר בנושאי טריטוריה ודרייב, כשהוא צמוד לכוכב פלוטו הכוחני והאגרסיבי במזל קשת. זהו מיקום לא קל וכדי לדמיין אותו תארו לעצמכם מפגש של שני ערסים לא קטנים: האחד ערס שכונתי שאוהב לירוק ולקלל, שמסתובב ביחד עם מאפיונר רציני, שמאיים באלימות פיזית או מילולית ופה ושם גם מקיים את איומיו. כל זאת בעוד אנו יושבים שם למטה, ומנסים שלא לשמוע את פירות המפגש הזה במבט לחדשות.

הוויברציות האלימות האלה עלולות לגרום להתלקחויות סביבתיות, בפתאומיות ובכל הכוח או לכל הפחות למפלס גבוה במיוחד של איומים מסוגים שונים (מהסוג של איומים שאתה שומע כששני אנשים אלימים נפגשים באותו רמזור ועושים תחרות בזינוק). ואכן, כל זיק קטן, כל גירוי, כל מילה שלא במקום, עלולים להצית את הגפרור שידליק אש ענקית בן רגע וממש על כלום. אולי משום כך חשוב לכולנו לחשוב פעמיים, לפני שאנחנו מקבלים החלטות שעלולות לפגוע באנשים אחרים ולספור עד עשר (לפחות) לפני שאנחנו מחליטים לנזוף, לכעוס או להתפרץ על מישהו, גם אם מגיע לו.

לעומת זאת, כדי לשחרר חלק מהלחצים האלה, מומלץ דווקא לצאת לקצת יותר פעילות פיזית וספורטיבית, ללכת, לרוץ או לרכב על אופניים, לבלות זמן רב יותר במכון כושר ולתת לצד הפיזי של החיים, ובעיקר לגוף שלנו, את מינון הפעילות שמתאים עכשיו, ולו רק כדי שלא לצבור עודפים של אנרגיה, שעלולים בקלות להתרגם לאלימות כזו או אחרת.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, עקרב וקשת.

זוויות של מתח שיוצר השבוע סטורן, אותו כוכב שאחראי על גבולות ולחצים, עם הכוכבים שמש ומרקורי, עלולות להשפיע עלינו השבוע לא מעט. השמש היא מיקוד האני ומרקורי אחראי על התקשורת שלנו: בזוויות המתוחות עם סטורן כולנו עלולים לסבול מביקורתיות יתר, תקשורת צינית ותחושה שאנחנו מעמיסים על עצמנו הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים לשאת, וכך בעצם עובדים נגד עצמנו. חשוב השבוע שלא לקחת על עצמכם יותר מדי, לא להגזים בפעילות ובעיקר – לא להגזים בקיטורים ובביקורת: אלה לא ממש יקדמו אתכם, אלא להיפך. נסו לראות את החיובי למרות הקושי ובעיקר מה אפשר לעשות עם הדברים באופן מעשי, במקום לקטר. מי בעיקר יושפע מהזוויות האלה? מזלות אריה, תאומים, בתולה, וכמובן גדי.

מהלכה של ונוס במזל דלי, לעומת זאת, עשוי להביא קלילות מסויימת דווקא ליחסים הקרובים שלנו. ונוס, שאחראית בעיקר על זוגיות ורגשות ביחסים, עשויה להביא איתה יכולת השקעה רבה יותר בקשר קרוב, כמו גם איזה טאץ' ידידותי ליחסים שהוא היה חסר בהם עד כה. כן, עכשיו כדאי יותר להתיידד עם הפרטנר שלכם, לראות בו שותף לעשייה ובן זוג אוהב שאפשר לבנות משהו על הפידבק שלו. שתפו אותו במקביל גם במה שעובר עליכם ותהנו מגישה ידידותית יותר גם כלפי העולם בכלל. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים ודלי.

ועד שנדע לחבר את הטוב עם הרע, את המתוח עם הפתוח ואת החופש לפעול וליצור עם הביקורת החיובית והגבולות שמאפשרים לפעילות להתממש –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully