וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע 31/12/2006

יאיר טריבלסקי

31.12.2006 / 11:34

זהו שבוע מעניין, שמנסה לחבר מגמות מאוד שונות זו מזו לקראת השנה החדשה והאמת – לא ממש מצליח. מצד אחד, סוגר לו כוכב מרס האסרטיבי את השנה במזל קשת ביחד עם יופיטר ופלוטו, שני כוכבים שעלולים לסמל יותר מכל את הדרך שבה נסגרה השנה ואת הדרך שבה תתחיל השנה הבאה: בסערות. האנרגיה הקשתית היא אנרגיה חזקה שנוטה למרדנות ולהתפשטות כמו גם לבדיקת גבולות, מה שאומר ששנה שקטה –לא תהיה לנו, זה בטוח. אולם מרס אינו יוצר השבוע זויות קשות עם כוכבים אחרים: להיפך. הזויות שלו נוטות יותר לכיוון המעשי עם הכוכבים נפטון היצירתי וסטורן שקשור לגבולות על כל המשתמע, מה שאומר שכדאי שנתרגל כבר עכשיו לנוע ולחשוב מהר יותר ותוך כדי תנועה – גם ליצור יחסים חדשים ולהשלים את החסר. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, קשת, תאומים, דגים וגדי.

בניגוד למרס האסרטיבי, הרי שמרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא השבוע במזל גדי. זהו מיקום מאוד לא קל ומביא איתו לא מעט תחושות של רצינות וכובד, אך גם מאוד ממוקד. הגיע הזמן להפסיק לנגן, צרצר ולהתחיל לחפש אוכל בחורף הזה כמו הנמלים, אומר המיקום הכוכבי הזה והתאומים שבינינו הופכים רצינים וממוקדים, להפתעת כולנו. זה הזמן להגדיר מטרות חדשות לשנה הבאה ולקחת אותן ברצינות הראויה גם מבחינה כספית וחומרית בכלל, בעיקר אם אתה שייך לבני מזל תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

אבל המיקום הכוכבי המשמעות של השבוע – מעברה של ונוס למזל דלי – עשוי דווקא לשפר את מצב הרוח של כולנו. מקבץ הכוכבים במזל גדי שבו נפתח השבוע משתנה כשונוס, שקצת קשה בכובד הגדיי המוכר והמרגיז, עוקרת את רגליה ועוברת למזל דלי החמוד והאינטליגנטי. כאן היא כבר יכולה לפתח לה כמה וכמה מערכות יחסים ידידותיות, לדבר על עצמה עד שעות מאוחרות ולהעניק לכולנו את התחושה שהשנה הזו לא תהיה רק עבודה וריצה קדימה, אלא גם פרק זמן חברתי וחמים, שמתאים לשיחות על מהות החיים אל תוך הלילה, אסימונים נופלים ברכות ואולי אפילו רומנטיקה עדינה וידידותית. כן, השבוע האחרון של השנה שהיתה ובעצם גם הראשון של זו שמגיעה, טומן בחובו לא רק גישה קשוחה, עובדות בשטח, או אסרטיביות לשמה, אלא גם הבטחה מעורפלת משהו לחגיגה שמחה של אנשים אוהבים, כאלה שחוזרים עכשיו לחיינו אחרי טלפון זהיר וסקרני, או שיוזמים בעצמם חזרה שמחה כזו ונזכרים ביחד איתנו שאיזה כיף להכיר ולחדש קשרים.

חידוש קשרים וחזרה לעצמנו – מלים יפות לסיומה של שנה קשה וקשוחה ולתחילתה של שנה הססנית וסקרנית שמגיעה לחיינו או טו טו, ועד שתכנס לשם ונדבר לנו וננתח אותה בעוד שנה -

שבוע טוף ושנה טופה!

מיאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully