וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע 17/12/2006

יאיר טריבלסקי

31.12.2006 / 11:20

אמביציה עשויה להיות מילת המפתח של השבוע הזה. וכי איך אפשר לקרוא אחרת לצמידות הסופר-אקטיבית הזו שבין כוכב מרס לכוכב יופיטר? נראה שהשמים הם הגבול ואתגרים גדולים באמת עשויים לצוץ להם מעל כל גבעה ותחת כל עץ רענן. אבל כשמסתכלים על השמים שוכחים קצת את הקרקע, אלמנט שאופייני גם הוא לצמידות הזו: קוראים לזה אופטימיות יתר. יופיטר אחראי על השפע בחיינו ומרס מקצין את פעולתו של כל כוכב אליו הוא נצמד, ולכן השפע הזה עלול גם להיות הרסני לאלה מאתנו שמהמרים עכשיו בבורסה או מתעקשים למלא את הבטן בשעות הקטנות של הלילה, ולא מבינים למחרת איך התנפחו כל כך... מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות קשת וטלה.

אלמנט נוסף שמקצין את כל הפעילות האקטיבית הזו, הוא מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת. כן, יש עכשיו לא מעט אש בשמים, כשגם השמש, גם מרס, גם יופיטר וגם מרקורי שוהים במזל קשת, ובימים מסויימים השבוע – גם הירח. הצורך הזה לבדוק גבולות הולך ומתחזק אצל כולנו, כמו גם הרצון המרדני הזה להיות צודק, גם אם הרוב חושב אחרת, לפעול באופן אימפולסיבי ופזיז ולשלוף תגובות מהשרוול, למרות שההיגיון הבריא עלול להיות בכוון הפוך לחלוטין.

מתחים נוספים מגיעים מהצמידות שיוצרת השמש עם כוכב פלוטו בתחילת השבוע. השמש מייצגת את מיקודם של הדברים, בעוד פלוטו היצרי והכוחני עלול להביא איתו השפעות הרסניות למערכת, מאבקי כוח מסוגים שונים ובדיקות גבולות במישור הרגשי. תגובות קיצוניות עלולות לעלות עכשיו כשדברים לא קורים כפי שרציתם וכדאי להזהר שלא להשקיע יותר מדי תשומת לב בתגובה עצמה, אלא להתייחס למה שנמצא בלב שמאחוריה. אל תקצינו תגובות או תחפשו דרמות מיותרות בכוח, כשדברים יוצאים משליטה: איפוק וסבלנות הם מילות המפתח המשמעותיות ביותר השבוע.

אולם מבחינת רגשות ביחסים, הדברים עשויים להיות שונים במקצת. ונוס שוהה עכשיו במזל גדי, מה שאומר דגש מיוחד על נושאי מחוייבות עמוקה יותר מאשר פלירט קשתי זריז, כמו גם צורך במיסוד יחסים שעד כה התנדנדו להם, עם הכרה לעומק ברגשותיכם. כעת הזמן להגדיר באמת גבולות בקשרים, כמו גם את הצרכים הרגשיים האמיתיים שלכם מקשרים ורומנטיקה בכלל. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, וגדי.

כן, זהו שבוע שנע בין מישור מהיר, אקטיבי ואפילו הרסני, של הצמידויות בין השמש לפלוטו ובין מרס ליופיטר ומקבץ הכוכבים במזל קשת, לבין מגמה הפוכה שרק תלך ותתעצם לה בסוף השבוע, של איפוק ושליטה של ונוס והשמש בהמשך במזל גדי. חשוב לאזן בין השניים או לפחות לנסות שלא להתפתות להגיב מהבטן, אלא להפעיל קצת יותר את הראש כדי לאזן, להרגיע ופה ושם אפילו להסביר ולפייס.

ועד שנדע להיטיב עם עצמנו כדי כך שהאיזון הזה יגיע כבר ללא מחשבה ומאליו –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully