וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע 10/12/2006

יאיר טריבלסקי

31.12.2006 / 11:18

על פניו, ממשיכה השבוע מגמת ההתפתחות והריצה קדימה גם השבוע, ברוב התחומים, חוץ מאשר בחום הרגשי: כאן קורה שינוי מסויים.

מיקומו של כוכב מרס הקשור לדרייב שלנו ולכושר העשייה, כשהוא צמוד לכוכב יופיטר, מביא איתו צורך חזק מאוד לרוץ קדימה ובכל מחיר. האופטימיות של הצמידות הזו, עלולה לגרום לחלק מאתנו לפעול באופן חסר זהירות, לומר דברים שאיננו מתכוונים בלהט הויכוח, או להגזים בפעילות ספורט ופנאי. בכל מקרה, המדובר בחוסר הערכה נכון של הכוחות, שלך או של היריב. מצד שני, דווקא בזווית כזו קורה לפעמים הבלתי אפשרי שפעמים רבות עד עכשיו לא ניתן לו ביטוי הולם במציאות. זוהי זווית של חולמים כרוניים, שעכשיו לשם שינוי גם יכולים לממש חלום או שנים, אבל להיזהר מאוד שלא לערבב חלומות ומציאות ולתת לגוף ביטוי הולם, כיון שהזווית הזו היא גם פיזית מאוד. זהירות בדרכים וזהירות בכלל היא חלק בלתי נפרד מהזווית הזו, שעיקרה הוא לעיתים פזיזות וחוסר מחשבה. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה וקשת.

זווית פזיזה נוספת היא זווית פעולה לא קלה מצדו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עם כוכב אורנוס. הזווית הזו שמגיעה לשיאה בסוף השבוע, עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת, שליפות מהשרוול שבאות במקום מחשבה מעמיקה וצורך להתנתק לפעמים בגלל צורך בספייס וחופש אישי, גם על חשבון המחוייבויות שלנו. מלים קשות וגישה צינית שמגיעים לפעמים בכלל הזווית, עלולים לגרום לנזק ליחסים, אם לא תיזהרו. מצד שני, זהו זמן להברקות מקוריות במיוחד ולפריצות דרך מנטליות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי וקשת.

כל זה אומר שהקצב של כולנו מואץ במיוחד השבוע: קצב החשיבה, קצב הפעולה, וקצב קבלת ההחלטות. אולם מעברה של ונוס, הכוכב הרגשי והרגשני הקשור ליחסים קרובים ולתקשורת עם הזולת בכלל למזל גדי, משנה את התמונה מבחינת יחסים קרובים.

אחרי כמה שבועות במזל קשת, שהביאה איתם סערות רגשות, התלהבות וריגושים, עוברת ונוס למזל גדי הנזירי משהו והרגש משתנה. לא עוד נסיעות ספונטניות לאילת באמצע הלילה, או בליינד דייט מסעיר שנוצר בשתי דקות: הכל הופך מאופק יותר, שמרני ומחושב וממצב של התפזרות ופיזור אנרגיה, עוברים הרגשות כולם עכשיו למצב של התכנסות פנימה. זהו זמן לחשבון נפש מסויים בנוגע ליחסים קרובים, לקביעת גבולות בתקשורת שלכם עם העולם ואולי גם לסוג של פרפקציוניזם מעשי שמביא איתו פעילות מעשית ופרקטית בשטח, אבל את הרגש עצמו כמו גם את היחסים בכלל, שם לרגע בהולד. בגדול, זהו זמן יותר של מיסוד יחסים, מאשר של התחלות ספונטניות ודרישה רבה יותר למחוייבות במקום לריגושים. כן, המלה בטחון הופכת להיות משמעותית יותר בכל מה שקשור ליחסים עכשיו, לטוב ולרע וכדאי לדעת ממה לצפות וממה לא. סבלנות – מלת המפתח בכל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

ועד שנדע ליצור בעצמנו ומתוכנו את הגבולות האלה ביחסים ומשם לפרוץ החוצה באותה רגש מתלהב וספונטני, במקום להעמיד אותם זה מול זה, שחור מול לבן –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully