וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע 3/12/2006

יאיר טריבלסקי

31.12.2006 / 11:15

השבוע ממשיכה מגמת השינויים, שהחלה בשבוע הקודם. חלק מהכוכבים ששהו עד עכשיו במזל עקרב ממשיכים לנהור למזל קשת וליצור שם מקבץ כוכבי משמעותי שמפיץ סביבו אנרגיה חזקה של שינוי, התחדשות, גישה אופטימית יותר ורצון לשנות דברים מהיסוד.

כן, המגמה הקשתית תופסת תאוצה בשמים עכשיו. אפשר כבר להרגיש את השפעתו של כוכב יופיטר, שעבר בשבוע שעבר למזל קשת, אחרי שנה שהיה במזל עקרב. בשנה הקודמת במזל עקרב הביא איתו הרבה עויינות, גישה לוחמנית ואפילו את מלחמת לבנון השניה שהשפיעה על כולנו. כעת, רק עבר הדוד יופיטר למזל קשת וכבר פורצת לה יזמת שלום חדשה, שגם אם תיקח לא מעט זמן למימושה, אין ספק שהיא מביאה איתה גישה אופטימית מעניינת, שהפעם לא נדחית על הסף כמו בשנה הקודמת בגלל חוסר עניין, או חוסר אמון. מי בעיקר מושפע כרגע ממצב העניינים במזל קשת? מזלות אריה, שור, מאזניים וקשת.

אל מקבץ הכוכבים במזל קשת שכולל את השמש, ונוס ויופיטר, מצטרפים השבוע גם מרס ומרקורי. מרס מייצג את הדרייב שלנו ואת הצורך לכבוש טריטוריות וליצור עובדות בשטח. המעבר שלו לקשת מייצג את השוני בין תחושות הכובד והעויינות מצד העולם בחודשיים האחרונים, לבין גישה פתוחה ומאפשרת שבה הכל נראה פתאום זורם ואפשרי. מרקורי כוכב התקשורת שעובר בסוף השבוע הזה אל מזל קשת גם הוא, בהחלט מצטרף למגמה והופך את התקשורת של כולנו לנעימה יותר, אקטיבית יותר, עם צורך חזק יותר להשקיע גם בגוף הפיזי שלנו, לעשות כושר או ספורט ולתת גם לאנשים אחרים להשתתף איתנו בשמחה. מי בעיקר יושפע כתוצאה ממעברם של שני אלה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, וטלה.

ברם אולם.. לפני שעובר מרקורי למזל קשת, הוא עלול להביא איתו כמה רגעים לא קלים לכוחותינו, כשהוא יוצר זווית פעולה לא קלה עם סטורן בתחילת ובאמצע השבוע. סטורן הוא כוכב שמייצג ביקורתיות,מעשיות, צורך לקבוע גבולות ואולי גם תחושות של כובד ובדידות. יתכן שבדרך אל האור המרומז בסופו של השבוע, נצטרך לעבור כמה ימים לא קלים עם תחושה 'גורלית' כלשהי, בהם נצטרך להתמודד עם הביקורת הפנימית שלנו, לעשות מעט שיעורי בית בנושאי חומר וכספים, לסגור אוברדראפט או קשר רגשי שכבר אינו רלוונטי יותר לחיינו ולקבל החלטה או שתים לגבי מקורות ההכנסה שלנו בתקופה הקרובה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, עקרב וגדי.

ועד שנסיים לעבור את כל אלה ונבין שוב שהדרך כולה רצופה מעברים שבין אור לחושך, בין כאב לאופטימיות, בין בדידות למפגש מוצף חברים והכל הוא חלק מהכל –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully