וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע 26/11/2006

יאיר טריבלסקי

31.12.2006 / 11:10

השבוע הזה מלוווה במתחים ולחצים שיתגברו לקראת סוף השבוע, בעיקר בגלל מיקומו של כוכב אורנוס, וכדאי לקחת את כל מה שקורה בו בזהירות רבה, למרות מצב הרוח האופטימי שעדיין נמצא בסביבה.

היבט הפעולה של ונוס הרגשית עם אורנוס חסר השקט, מביא איתו עדיין רגעים לא קלים של עצבנות לשוורים ולבני המאזניים. הזווית הזו עדיין בסביבה, וחשוב להיזהר מהחלטות פזיזות ומשליפות מהשרוול. את כל מה שיש לכם לעשות – נסו לעשות לאט, בזהירות, בלי לפגוע באף אחד, ובלי להתנתק כשדברים לא מוצאים חן בעיניכם. גם אם הפתיל שלכם קצת עכשיו במיוחד, כדאי לגלות איפוק לפחות עד השבוע הבא, אז הזווית הזו עוזבת כלעומת שבאה. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים ודלי.

היבט נוסף של אורנוס הולך ומתפתח עכשיו בשמים, בין השמש לבין כוכב אורנוס, ויגיע לשיאו בסוף השבוע. מההיבט הזה עלולים לסבול כולנו שכן השמש היא כוכב מרכזי מאוד במערכת שסביבנו, ותוצאות ההיבט הזה יהיו בעיקר קשורות לחוסר סבלנות, התפרצויות כעס, ואירועים שקורים בפתאומיות ביחד עם מצבי רוח משתנים. חשוב לגלות סבלנות רבה במיוחד, גם כשנראה שדברים יוצאים משליטה, ולנהוג בזהירות רבה בכביש. מי בעיקר יושפע? מזלות אריה, קשת, דלי ודגים.

היבט לא קל נוסף השבוע הוא היבט הפעולה שבין מרס האקטיבי והיוזם, לבין סטורן הפסיבי והעוצר. זו זווית של קונפליקט אמיתי, ורבים מאתנו ירגישו השבוע שדברים נתקעים ולא זזים, למרות שעשו את כל הפעולות הנכונות. במקום לגלות תסכול, כדאי לגלות הבנה, לעשות שעורי בית, לתקן בסבלנות את הטעון שיפור ולצאת לדרך שוב בשבוע הבא: אז יש לדברים סיכוי הרבה יותר טוב להצליח. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה וגדי.

לעומת זאת, צמידות בין השמש לכוכב יופיטר במשך מרבית ימי השבוע, ומיקומם של השנים ושל ונוס במזל קשת, מביאים איתם תחושה של עשייה ורצון לאתגרים גדולים. חשוב רק לגלות סבלנות, ולא לאבד שליטה כשהדברים לא קורים בקצב הרצוי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות קשת, בתולה, דגים ותאומים.

ועד שנדע לווסת בין הטוב לבין הרע, בין הלחוץ לבין הרגוע ובין הנוקשה לבין הזורם, ונתייחס אליהם לא כאל רוע משמים אלא כאל חלקים מתוכנו שאנו פוגשים בחוץ, וכדאי להתיידד איתם כדי להבין שהשד בעצם אינו נורא כל כך –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully