וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות אהיבים

אוריאלה פז מורין

9.11.2006 / 14:53

אם תתנהגו כאוהבים ונאהבים תגדילו את תדר האהבה שלכם וכך יגדלו סיכוייכם למצוא בן זוג לחיים. משדרים קסם בתדר הנכון

יצירת זוגיות בחיינו דורשת "הכנת שטח" מקדימה, והיא מתחילה מהרצון ליצור קשר זוגי של אהבה בחיינו. ממש כמו לפני חגיגה או אירוע חשוב בחיינו, אנחנו רוצים ליצור את המרחב שיביא להצלחת האירוע.

בבדיקה פנימית עלולים חלק מאתנו לגלות סיבות מגוונות ומעניינות שגורמות לנו להנציח את המצב הקיים: לפעמים נוח לנו בחיים העצמאיים שלנו, בלי צורך להתחשב באדם אחר או לסבול את ההרגלים שלו, אולי מתאימים לנו כעת קשרים לא מחייבים, וייתכן גם שזוגיות הפכה לדבר מאיים או מפחיד, כתוצאה מפגיעה שנוצרה בעבר.

שאלו את עצמכם: האם אתם אכן מעוניינים עכשיו בקשר זוגי? משתוקקים? פנויים בכל מובן, רגשית ומעשית? עליכם להיות ברורים ברצונותיכם. כשמחליטים למגנט זוגיות חדשה, צריך לקחת בחשבון שדפוסים וקשיים שבהם נתקלים בקשר אחד, עלולים לחזור את עצמם בקשר הבא, אלא אם כן נעבוד על המודעות ונשנה דברים במערכת שלנו (אכן כן, אנחנו יכולים לשנות רק את עצמנו).

זה מתחיל מההבנה שהמציאות שלנו כרגע, כפי שהיא, היא בדיוק בהתאם לתדר שלנו. אנחנו משדרים בכל רגע, גם אם איננו מודעים לכך, ממש כפי שהטלפון הסלולרי שלנו מקרין את התדר שלו לסביבה. אנחנו מגנט אדיר, הרוטט כל העת בתדר שלו. מבנה ואיכות המגנט הפנימי שלנו מושך וממגנט אלינו מציאות חיצונית.

כשאנחנו אוהבים ונאהבים, הרטט שלנו משתנה ולכן בד"כ נמשכים אלינו אנשים נוספים כשאנו מתחילים קשר זוגי. משמעות הדבר היא, שאם ברגע זה אינכם בתוך זוגיות, המערכת שלכם איננה מכווננת לתחנת השידור של מגנוט זוגיות. ברגע שבו אתם רוטטים ומפעילים תחנה זו, אתם יוצרים זוגיות בחייכם.

לעיתים יש במערכת שלנו חסמים לא מודעים, שלא מאפשרים לנו להיפתח לזוגיות ולאהבה. חלקם קשור לילדות ולהתנסויות קודמות שלנו, רובם באגים שאינם גלויים לנו, אך מנהלים את חיינו.

תודעת החסר

כדי לשדר את קסם המגנטיות שלכם, עליכם להיות כבר עכשיו בידיעה, שיש לכם זוגיות הרמונית, תומכת ואוהבת. לא רק כמחשבה, אלא כידיעה פנימית. בדיוק כפי שברור לכם מהו שימכם ומקום המגורים שלכם - כך צריכה להיות לכם ברורה נוכחותה של זוגיות בחייכם, כבר כעת.

רוב הזמן עסוקים רובנו בתודעת החסר. אנו עסוקים ב"אין לי" ומרגישים קורבן של נסיבות. שואלים: "למה זה קורה/ לא קורה לי?" ובכך ממגנטים אלינו 'אין' ו'חסר' בהתאם. מה שאנו משדרים, הוא בדיוק מה שאנו מקבלים כהדהוד בחזרה. השכילו לבחור את התודעה הפנימית שלכם.

שימו לב, ידיעה זו צריכה להתקיים בתוכנו גם, ובעיקר, אם היא איננה מתקיימת באופן פעיל בהווה במציאות הפיזית. תהליך זה צריך להיעשות ללא תלות או קשר לרשימת הנתונים האישיים שלכם. רשימת הנתונים לא רלוונטית. שימו בצד את משפטי אי האמון.

בתקופה שבה רציתי למגנט בן זוג אל חיי, לא הייתי עסוקה בשאלה "מי ירצה אחת בת 35 עם 2 בנות גדולות?". לו הייתי נותנת מקום לתהייה כזו, לא הייתי מצויה בתדר המגנוט. להיפך. היה ברור לי בתודעתי הפנימית שיש לי בן זוג. וכך באמת מגנטתי אותו.

כשאתם עוטפים את עצמכם באהבה, האחרים יימשכו אליכם, כי אתם "אהיבים". אתם הופכים להיות מגנטיים לאהבה. כשאתם מאפשרים לעצמכם להשתעשע בידיעה שכבר כעת אתם בתוך זוגיות, האנרגיה שלכם משתנה, אתם הופכים להיות קורנים, משדרים ומרגישים אוהבים ונאהבים. וזה בדיוק מה שמושך אליכם מציאות התואמת תדר זה בדמות בן / בת זוג. היו בתודעתכם בתוך זוגיות חמה, אוהבת, מלטפת, כרגע.


כותבת המאמר היא אוריאלה פז-מורין מפתחת שיטת אומגה-O.P.M. שיטת אומגה משלבת בתוכה שימוש ואימון בכוח התודעה והמגנוט לשם יצירת מציאות רצויה. השיטה מהווה "מכון כושר" אישי וכוללת כלים מעשיים וקלים להפעלה המשפיעים על איכות החיים, בגוף ובנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully