הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ/ShutterStock

הורוסקופ לשנת 2022: אהבה ויחסים

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 0:34

האם ב-2022 תמצאו אהבה? האם כדאי לכם לעבור לשלב הבא או לחשב מסלול מחדש? וכיצד יראו חיי המין שלכם? הנה מה שיש למיטב האסטרולוגים לומר על הצפוי בחיי האהבה והמין שלכם בשנה החדשה

אחרי שסיפרנו לכם מה אסטרולוגים מאמינים שיעלה בגורל הקורונה ומצבנו הבריאותי בשנת 2022, הגיע הזמן לעבור לתחום אופטימי יותר - אהבה, זוגיות וסקס. על סמך כוכבי שמיים והכלים האסטרולוגיים שברשותם, אסטרולוגים מאמינים שזו הולכת להיות שנה מאוד זוגית לכולנו. כבר תחילת השנה כוכב האהבה והרומנטיקה, ונוס, ימצא את עצמו במזל קשת הלוהט והרומנטי, יהיה בתנועה לאחור ובצמוד לשמש. כל זה יוסיף תיבול לחיים הרומנטיים שלכם, כשהרווקים מביניכם ימצאו שלל שותפים מיניים או זוגיות דביקה ורומנטית, תלוי ברצונותיהם - והזוגות יהנו מחיזוק מערכת היחסים שלהם ומצורך להתקדם לשלב הבא ולהתמסד.

כדי להביא לכם תחזית מדויקת יותר, בדקנו מה יש לאסטרולוגית Shape, מריסה בראון ולאסטרולוג Hindustan Times ניראז' דאנקר לספר על הצפוי בחיי האהבה והמין שלכם בשנת 2022 לפי חלוקה למזלות. הנה מה שהיה להם לומר:

הורוסקופ 2022: אהבה וזוגיות. ShutterStock
הורוסקופ 2022: אהבה, זוגיות וסקס/ShutterStock

טלה (21 במרץ - 19 באפריל)

תחילת השנה היא תקופה טובה לזוגות. אתם הולכים להעריך את חיי האהבה שלכם ולבסס קשר חזק וטוב עם הפרטנר שלכם. זו גם תקופה טובה לצאת לחופשה משותפת. האמון ביניכם יגבר ותרגישו צורך למסד את היחסים. עבור הרווקים זו תקופה מעולה לצאת לדייטים. כבר בתחילת השנה תרגישו צורך לפלפל את חיי המין שלכם, משהו שיגיע לשיאו בחודשי הקיץ - זמן לנסות צעצועים חדשים והגשמת פנטזיות.

במחצית השנייה של השנה יופיטר בר המזל יגיע למזל שלכם ויציע אנרגיה טובה לקשר. רווקים שהשתעשעו עד עכשיו יוכלו למצוא זוגיות ואלה שבזוגיות יוכלו למסד את הקשר. בחודשים האחרונים בשנה תרגישו צורך לבטא את החזון הרומנטי והיצירתי שלכם.

שור (20 באפריל - 20 במאי)

תחילת השנה היא תקופה להרהורים על טיב מערכת היחסים שלכם והבנה שצריך לטלטל אותה קצת ולהכניס לה קצת רומנטיקה כדי שהדברים יחזרו לעבוד. אתם הולכים להתמקד יותר ברצונות ובצרכים האישיים שלכם בתוך המערכת הזוגית. התמקדו בחיזוק הקשר במקום להצביע על בעיות ולשחק במשחקי האשמות. בחרו את המילים שלכם בחוכמה.

עבור הרווקים, זו המחצית השנייה של השנה שתביא איתה שינוי, שכן החל מספטמבר צפויים לצוץ בחייהם אקסים מיתולוגיים שירצו בכם שוב ויחזרו אחריכם. תנו לאינטואיציה שלכם להחליט אם שווה לתת צ'אנס נוסף לקשר. לזוגות מבניכם, בנו חזרה את האמון שאבד, קבלו את תמיכת הפרטנר שלכם ותעלו לעצמכם את הביטחון העצמי שקצת נפגע בתקופה האחרונה.

תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

תחילת השנה היא בסימן של חשבון נפש וניקוי עמוק של השלדים בארון הזוגיות שלכם. מרגישים לא נוח בזוגיות? הגיע הזמן להחזיר לעצמכם את הכוח. לרווקים מביניכם, מה-10 במאי עד ה-28 באוקטובר זו תהיה תקופה טובה עבורכם להיכרויות. עבור הזוגות מבניכם, השנה הקרובה תתגלה כברכה לחיי האהבה שלכם, שכן תוכלו לחזק את מערכת היחסים שלכם עם בן הזוג, בעיקר בימים שבין ה-20 באוגוסט ל-30 באוקטובר. אתם תעריצו אחד את השני ותוכלו לקחת את הקשר שלכם לשלב הבא. פנקו את אהובכם במתנות ומחוות - זו גם תהיה תקופה טובה לתת ללהט המיני שבכם לבעור.

סרטן (21 ביוני - 22 ביולי)

אתם צריכים לספק ביטחון לאהובכם ולשכנע אותו בכנות ובמחויבות שלכם לקשר. בילוי זמן איכות אחד עם השני והענקת תמיכה רגשית יובילו לשיפור חיי האהבה שלכם. כשזה מגיע לסקס, אתם עשויים לאתגר את הגבולות שלכם ולהעז דברים חדשים, כמו משחקי שליטה ועיסויים ארוטיים. כל דבר חדש ומרגש יעשה לכם טוב.

תחילת השנה היא תקופה לחשוב על מה אתם באמת מחפשים בקשר שלכם או בקשר הפוטנציאלי שלכם, הן מבחינה רומנטית והן מבחינה מינית. בסביבות ה-15 במאי תרגישו צורך לקחת סיכונים ולשתף את שעל לבכם עם הפרטנר שלכם. ההרהור הפנימי הזה על מערכת היחסים יסייע לכם במהלך אוקטובר לפתוח דף חדש באהבה, אם כמובן יהיה צורך בזה.

אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

גשו למערכת היחסים שלכם בחמלה. ברגע שתעשו זאת, חיי האהבה שלכם יפרחו ויהוו מקור לשמחה ולאושר. בן הזוג שלכם יתמוך בכם בזמנים קשים, מה שסייע ליצור קשר חם ואוהב.

השנה תועצם היכולת שלכם לחקור את התשוקות המיניות והפנטזיות שלכם ומה שעושה לכם הכי טוב במערכות יחסים. תרצו לחוות חוויות מעניינות ולשנות את השגרה שלכם. נצלו חופשות לניצול פנטזיות מיניות. זו שנה שבה תאזנו את חייכם האישיים והמקצועיים ולכן זו גם שנה טובה להניח בסיס לעתיד בטוח יותר, נעים יותר והרבה פחות מלחיץ עם בן הזוגי הנוכחי או הפוטנציאלי שלכם.

בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)

זו הולכת להיות שנה טובה עבורכם בפן הזוגי. אלו מכם הרווקים יכנסו לקשר רומנטי חדש שיביא שלווה ויציבות בחיים. תהיה לכם גישה אכפתית כלפי בן הזוג שלכם, שתזכה להערכה רבה.

זו בהחלט שנה טובה לרווקים שמחפשים זוגיות, בעיקר עד ה-10 במאי ושוב החל מה-28 באוקטובר ועד סוף השנה. אם אתם כבר נמצאים בקשר זוגי, זו תהיה שנה טובה לחזק אותו - אולי לעבור לגור ביחד או להתחייב על רמה עמוקה יותר של זוגיות. אתם לגמרי בקטע של מערכת יחסים רצינית. החל מה-10 במאי אתם גם תעזו לנסות דברים חדשים בין הסדינים שיספקו אתכם הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית ורגשית.

מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)

זוגות שחולקים קשר יציב יכולים למסד אותו השנה. זו בהחלט שנה טובה לדבר על מטרות משותפות לטווח הארוך ואולי אפילו להרחיב את המשפחה. גם עבור זוגות נשואים, מערכת היחסים שלכם תשאר שלווה ויציבה. הימנעו מוויכוחים מיותרים ושימרו על איפוק.

רווקים, אתם הולכים להיות סופר רומנטים השנה. האביב והקיץ יביאו לכם הרבה אופציות לדייטים עם אנשים בעלי דעות דומות לשלכם, איתם תוכלו ליצור עתיד מספק ובטוח. אם השארתם דלת פתוחה לאקסים או סטוצים מזדמנים שרוקנו אתכם אנרגטית - השנה תציבו לעצמכם גבולות כדי להגן על עצמכם ועל תחזרו על טעויות עבר. זו שנה להתמודד עם אחריות, להסתכל על התמונה הגדולה, לטפל בבעיות פיננסיות ולהגיע מרוכזים ושלמים יותר לזוגיות חדשה.

עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

לאב איז אין דה אייר. רווקים, אתם הולכים למצוא אהבה השנה והיא הולכת לאזן את החיים שלכם. בכלל, זו תהיה שנה של איזון עבורכם. זו גם תהיה שנה של הרבה רומנטיקה, פלרטוטים ופאן. רווקים ימצאו את עצמם נהנים מסטוצים מזדמנים, חיי מין גדושים ודייטים רציניים יותר.

עבור זוגות, זו שנה טובה עבורכם לשחרר לחצים, ליהנות מכימיה ומרגעים ספונטנים וקלילים. אם אתם מרגישים שאתם קצת מאבדים את עצמכם בזוגיות קיימת או יש לכם רצון להתחייבות ברמה עמוקה יותר או להביא יותר מעצמכם - זה בדיוק הזמן לזה.

קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

סמכו על בן הזוג שלכם. זו שנה טובה לבניית אמון ומיסוד קשר. השנה אתם ביתיים במיוחד - תעדיפו לבלות ערב שלם בהתכרבלות עם בן הזוג בספה וצפייה בנטפליקס במקום לצאת לחגוג את הזוגיות שלכם בפומבי. ערב בייתי ירגיש לכם ממש כמו סוף שבוע בברצלונה. מחצית השנה השנייה תעיר אתכם קצת ואתם הולכים למצוא את עצמכם בהרפתקאות מהנות חדשות. שימו לב שהחל מאוקטובר תאלצו להתמודד עם מעט מאבקי כוח במערכת היחסים, אבל היכולת שלכם להתמודד עם הבעיות ביניכם בתקופה הזאת רק תסייע לחיזוק הקשר.

רווקים - אתם הולכים לבחור בפינצטה את השותפים הפוטנציאליים שלכם וליהנות הרבה מסקס מזדמן. תהנו.

גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)

תחילת השנה עשויה להביא כמה בעיות לחיי האהבה שלכם, אבל ככל שהשנה תתקדם - הקשר יהיה חלק יותר, הביטחון העצמי שלכם יגדל ותמצאו את עצמכם רגועים ושלווים יותר כשזה מגיע לזוגיות.

במחצית הראשונה של השנה פחות תשקיעו בחיי האהבה שלכם ותעבדו יותר על עצמכם, על גיבוש "האני העצמי" והבנת הרצונות הפנימיים שלכם. מי שנמצא בזוגיות יגיע למסקנות בנוגע ליעדיו האישיים, יצליח להסתכל על התמונה הגדולה ולהבין האם בן הזוג יכול לתמוך ולסייע לו להתקדם. אין ספק שתחוו הרבה שינויים בעצמכם ובנוכחות שלכם במערכת זוגית שתהיה או שכבר קיימת.

במחצית השנייה של השנה תרצו יותר להשקיע בדחפים היצירתיים שלכם וזה יסייע לכם להחליט האם אתם רוצים לפתוח במערכת יחסים חדשה או להגשים פנטזיה ארוכת שנים. אתם תרגישו יותר מתמיד שמגיע לכם להיות עם מישהו שלא רק רואה אתכם - אלא גם מעריך את מה שאתם מביאים לקשר הזה.

דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)

חפשו לבלות יותר זמן עם בן או בת הזוג ולשפר את ההבנה ביניכם, מה שיסייע לקשר להתחזק. אל תהיו מקובעים בתוכניות שלכם ונסו לאלתר לפי הצורך. תכננו חופשה מדי פעם עם בן הזוג ופלפלו את חיי המין שלכם. בסביבות ה-30 באפריל וה-8 בנובמבר תרגישו צורך לתעדף עבודה עצמית ולטפל בפצעים רגשיים ישנים כדי להגיע למקום שלם במערכת היחסים הקיימת או הפוטנציאלית שלכם.

החל מה-20 באוגוסט 2022 תרגישו צורך לבטא את עצמכם באופן רומנטי ולמלא אחר הצרכים המיניים שלכם - אם זה לחקור פנטזיות או להיות ישירים יותר עם הפרטנר בחדר השינה. בהחלט תהיו נועזים ואסרטיביים יותר. מה-30 באוקטובר חיי האהבה שלכם צפויים להיות תזזיתיים ובלתי צפויים אז נסו לזרום.

דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

רווקים? מישהו הולך לדפוק בדלת של חיי האהבה שלכם ממש בקרוב. אתה הולכים להיכנס לקשר רומנטי ואינטימי עם אדם לא צפוי. אלו שבזוגיות יכולים לצפות לאושר ולהגשמה בחיי האהבה שלהם - והעמקה של הקשר. שמרו על תקשורת ברורה עם בן הזוג ואל תשאירו מקום לעמימות.

השנה יהיה לכם קל יותר להגשים משאלות הקשורות לחיי האהבה שלכם. זה לא אומר שלא יהיו אתגרים, אבל נקודת מבט חיובית תסייע להתגבר עליהם. השיא שלכם מבחינה רומנטית הוא באפריל הקרוב. החל מה-30 באוקטובר תרגישו צורך לטפל בצלקות רגשיות שיאפשרו לכם להיות אפילו יותר נוכחיים ומרוצים בהווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully