וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיה של אבן

טל מוזס

1.7.2004 / 15:40

קריאה באבנים ובקריסטלים לא מזהה את העתיד, אלא את האנרגיות המשתתפות במשחק החיים של האדם

הקריאה באבנים מורכבת מכמה מישורים. המישור הראשון נקרא "המודע" , ומתייחס לכל מה שקיים וידוע לנו. המישור השני הוא הלא-ידוע או "התת מודע". גם את התת-מודע ניתן לחלק לשני מישורים פנימיים: החלק הראשון הוא מאגר האינפורמציה והרגשות אשר שוכנים בתוכנו: הקלט האין סופי לכל הקיים, הידע אשר אנו רואים ואף איננו רואים. החלק השני נקרא הקולקטיב האנושי (רשת האנוש) הוא המאגר אשר משייך אותנו לכל בני האדם כגוף אחד, ואף מניע אותנו לפעולות ועשייה במציאות, בהתאם לצרכי האנושות כולה.

העולם שמעבר למודע מסקרן, הן בגודלו והן בהקשר ליידע הטמון בו. כדי להתבונן בתת מודע על כל רבדיו, יש צורך באמונה אשר תגשר בין המישורים חסרי התבניות, לבין החיים המובנים פה על פני האדמה. אמנם, כולנו חיים פה בסביבה דומה, אך נגישותנו למישורים הקיימים שונה, מכיוון שלכל נפש נטייה שונה להתמודד עם הידע הקיים ועם המישורים השונים.

כאשר אנו פונים ל"ידען" או "מטפל" אנו בעצם מבקשים ממנו לתקשר עבורנו במישורים שאינם ידועים לנו. כמובן שלכל "ידען" יש את הכלים שלו שבאמצעותם אנו מגיעים אל המישורים הנסתרים. יש כאלה שיעזרו בטארות, יש כאלה שייעזרו בקפה ויש כאלה שייעזרו באבנים.

מה שמייחד את האבנים משאר הקריאות האחרות הוא חיבורן העוצמתי לאדמה, לשורשים שלנו. בקריאה באבנים אין אנו מתיימרים לזהות את העתיד, אלא לזהות את האנרגיות המשתתפות במשחק החיים של האדם. כך למשל ניתן לראות היכן קיימות חסימות ואילו דרכי פעולה יש לנקוט כדי להביא לשחרור וצמיחה.

עוד ניתן לזהות את בקשת הנשמה העמוקה לידע שלעיתים אינו ברור, בשל חוסר הקשבה. כך קורה שלעתים מוצא עצמו האדם נלחם שוב ושוב מול קירות חסרי דלת. כאשר האדם מקבל את האינפורמציה כהד, נפתחת עבורו הדלת לבחירה בחייו או לשינוי הבחירות שלו.

העבודה עם האבנים עוזרת ליצור קשר חזק בין המישורים העליונים לבין המימוש של האדם על פני האדמה. כדי לבצע קריאה, המטפל חייב להגן על תהליך הקריאה, אם באמצעות תפילה או כל התכוננות אחרת, שלאחריה יהיה המטפל פתוח לקריאה ויוכל להתמסר לתפקידו להיות כלי המעביר ידע. למטפל ישנה יכולת שלעיתים אינה מודעת אצל המטופל, וזוהי היכולת להתחבר אל האני העליון של האדם, אל רצונה האמיתי של הנשמה, וכך בעצם לעזור למטופל לפתוח נתיב, ערוץ חדש בתוך חייו.

שער זה יכול להיפתח באמצעות קריאה באבן אחת או באמצעות מערך אבנים גדול - הכל נתון לבחירתו של המטפל החש את הסיטואציה. בכל מקרה, בהנחיית המטפל, בוחר המטופל אינטואיטיבית אבנים שלהן מיקומים שונים הנותנים את התשובות. ברגע שנפתח השער לידע, המטופל יכול להוסיף ולשאול, אך על המטפל להיות ערני לגבי כמות האינפורמציה שעוברת דרכו.

האבחנה עצמה יכולה להיעשות לפי סוגי האבנים הנבחרות, על דרך החיוב והשלילה (כלומר, גם אי בחירה באבן תצביע על דפוס מסוים), על פי מיקום האבנים, ועל פי האינטואיציה. זמן הקריאה הוא תהליך טיפולי לכל דבר. מעצם פתיחותו של המטופל לקבלת הידע, נוצר תהליך ריפוי בכל המישורים: במישור הרגשי , הפיזי, המנטלי והאנרגטי.

באשר ל"ידען", חשוב שישמור על גבולות אתיקה ברורים ולא יאמר לאדם מה הוא "צריך לעשות". תפקידו להראות למטופל את האופציות הקיימות בפניו, להעניק לו כלים לריפוי והתמודדות ולהשאיר לו בסיכומו של דבר את זכות הבחירה.


טל מוזס היא מטפלת בריפוי אנרגטי, ומנחה קבוצות מודעות ריפוי ואבחון בעזרת קריסטלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully