פסח ושולחן חג. ShutterStock
פסח ושולחן חג/ShutterStock

הורוסקופ לחג הפסח: זה מה שצפוי לכם בליל הסדר ובימי החג

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 9:36

סוף שבוע של ליל סדר ושבוע חג טעונים ולא קלים לפנינו, וכדאי להיות מאוד סבלניים כלפי אלה שסביבנו וכלפי העולם בכלל: אורנוס ופלוטו לא יעשו לנו חיים קלים, אבל עברנו את פרעה, זוכרים?

בשבוע הבא אנחנו נהיה עדים לכמה וכמה שינויים מעניינים במפת השמים, שחלקם אף משדרים מסרים כפולים בו זמנית: השמש אמנם עוברת למזל שור המעשי אבל גם יוצרת זוית פעולה עם פלוטו הכוחני, כשמרקורי כוכב התקשורת נפגש עם אורנוס התזזיתי ואחרון אחרון - יופיטר מוכן סוף סוף לעזוב את הרומן הלוהט עם נפטון, ולהמשיך הלאה.

שבוע טעון ולא קל לפנינו, וכדאי להיות מאווווד סבלניים כלפי אלה שסביבנו וכלפי העולם בכלל: אורנוס ופלוטו לא יעשו לנו חיים קלים, אבל עברנו את פרעה, זוכרים?
בקיצור - שיהיה חקשמח ומבדח לכווולנו!

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע

1. השמש בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני
2. השמש עוברת למזל שור
3. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס התזזיתי
4. יופיטר נפרד מנפטון במזל דגים

כל מה שצריך לדעת לפסח 2022
מתי ליל הסדר ומהם זמני כניסת ויציאת החג?
מדריך טיולים, מסלולים ואירועים
מתכונים כשרים לפסח
ניקיון לפסח: כל הטיפים והטריקים לניקוי הבית
אירועים, פסטיבלים, ופעילויות בחינם למשפחה בפסח

משפחה יהודית בארוחת ליל הסדר. ShutterStock
ההמלצה הכי טובה לליל הסדר: לא להכנס לריבים וסכסוכים מיותרים מכל סוג/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, לבי פלוטו היצרי והכוחני. זו אחת הזויות הלוחמניות שקיימות באסטרולוגיה, והיא מביאה איתה פתיל קצר ותגובות לוחמניות על כל גרוי ואתגר, כשנדמה שאנחנו מאבדים שליטה. הזוית הזו עלולה להסלים גם מצבים גלובליים כמו למשל מלחמת אוקראינה ורוסיה, או מינון גבוה יחסית בפעילות טרור לסוגיה.

אולי משום כך חשוב בשבוע הבא לפעול באופן חכם מדויק ו..רגוע, ולא להכנס לריבים וסכסוכים מיותרים מכל סוג, אלא להיפך: לנסות להרגיע את הרוחות של אלה שמתלהמים מולכם, או לידכם.
מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, שור עקרב דלי גדי וטלה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל טלה הלוחמני, למזל שור השקט והמעשי.

המעבר הזה אמור להרגיע את הרוחות, ביחד עם הילוכו כעת של מרקורי כוכב התקשורת במזל שור, השייך ליסוד האדמה המעשי. אולם תוך כדי המעבר הזה יוצרת השמש גם את זוית הפעולה שלה עם כוכב פלוטו הכוחני, כך שהרבה רגיעה לא נראה שנחווה השבוע, ועם הזוית הזו שלה עם פלוטו - אולי אפילו להיפך.

אולם בשבוע הבא, כשהזוית עם פלוטו תסתיים, עשויה להיות בהחלט למיקומה של השמש במזל שור השפעה מרגיעה על כולנו, ובל נשכח גם שבהמשך מהלכה במזל שור היא גם תחגוג ביחד איתנו את הקמת המדינה.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה שור דלי ועקרב אך בעצם..כולנו.

השמש. ShutterStock
השמש עוברת ממזל טלה הלוחמני, למזל שור השקט והמעשי/ShutterStock

התקשורת השבוע - מרקורי כוכב התקשורת שוהה אמנם במזל שור המעשי אבל השבוע הוא נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי,

בגדול, זו אחת הזויות היותר עצבניות וחסרות השקט, ותקשורת עצבנית וחסרת שקט הופכת גם את מי שלידנו או מולנו לכזה, בעיקר כשהפתיל הקצר שלנו מתרגז כשלא מבינים אותנו מספיק מהר, או שמדברים לאט מדי.

עם הצמידות הזו קל לנו גם לנתק קשרים כשאין לנו סבלנות או כשעושים לנו דווקא, ואנחנו זקוקים להרבה יותר ספייס מהרגיל. מצד שני, דווקא עכשיו יכולות להגיע פתאום הארות נפלאות או אסימונים שנופלים, ואנחנו יכולים לפתור בעיות שמציקות לנו בזמן האחרון באופן מהיר במיוחד.

אז מה צריך עם הזוית הזו? הרבה סבלנות, לאלה שאיתנו - ובעיקר לעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים דלי אריה עקרב ושור.

הורוסקופ פסח. ShutterStock
אז מה צופה לנו ההורוסקופ לחג הפסח?/ShutterStock

הנה התחזית המלאה לחג כולל התאמה בין המזלות ל-4 הבנים בהגדה:

מזל טלה - רשע

בסוף השבוע - הירח מול המזל שלכם, ואת ליל הסדר והפסח הזה כדאי לעבור ביחד עם בן או בת זוג או אדם קרוב. תעברו אותו לבד. נסו להיות קשובים יותר למי שאתכם ולנוכחים בסדר.

בשבוע הבא - מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דגים השייך ליסוד המים, אלמנט שעלול ליצור תחושות של אי נוחות, סערות ודרמות קטנות, וחוסר שקט. מרס מקצין את פעילות המזל וגורם לתגובות קיצוניות. חשוב לא לאבד פרופורציות השבוע, ולהמנע מדרמות מיותרות, בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי שנוצרת עם המעבר.

מזל שור - שאינו יודע לשאול

בסוף השבוע - מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל שלכם בערב פסח ובחג, והשור שלנו תקשורתי מתמיד, ואפילו מתעקש על קריאת ההגדה עד הסוף, כולל שירת חד גדיא.. זמן איכות מצוין גם לשיחות נפלאות, לפני ואחרי.

בשבוע הבא - מזל טוב, שוורים! השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה יומולדת שכיף לחגוג איתו ואת האביב שסביבו. גם מרקורי במזל שלכם והתקשורת משתפרת, אבל חשוב להזהר מנהיגה לא אחראית בטיולים ובדרכים. אורנוס עלול להביא איתו כעסים פתאומיים - אל תאפשרו להם לקלקל את החג.

מזל תאומים - חכם

בסוף השבוע- הירח המאזנאי עוזר לתאומים שלנו להיות קליל וזורם, ובעיקר - לבוא אל ערב הפסח ולחג עצמו מאהבה... זמן לפתוח את הלב, ולאפשר לעצמכם להתחבר באופן מלא ושמח לערב עצמו ולנוכחים.

בשבוע הבא - מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל שור הפרקטי שקצת מאט אתכם וביחד עם הצמידות עם כוכב אורנוס גורם לעצבנות וחוסר שקט. כדאי לעבור את השבוע הזה באופן הכי רגוע שיש ולהשתדל לא לריב בגלל שטויות: הזוית תגיע לשיאה באמצע השבוע וכדאי לא לקלקל לכם את הטיול.

מזל סרטן - תם

בסוף השבוע - מבצרו של הסרטן הוא כידוע ביתו, ולכן את ערב הפסח הזה כולל ליל הסדר כדאי ועדיף לחגוג בבית, או לפחות עם בני המשפחה באווירה ביתית ומשפחתית שהסרטן אוהב, ולדקדק גם בפרטים הקטנים של קריאת ההגדה.

בשבוע הבא - מעברה של השמש למזל שור הופך את הסרטנון שלנו לחברותי במיוחד. זה מתחיל במעורבות חברתית כיפית בסדר ובהכנות, וממשיך בחידוש קשרים עם חברים, מכרים, ידידים וקרובים, ארגון שבוע כיפי, וקביעת מפגשים בילויים וטיולים לחג. חשוב לקבוע דברים באופן מדויק, סרטנונים.

מזל אריה - רשע

בסוף השבוע - ערב הפסח הזה מוצא אתכם תקשורתיים מתמיד, עירניים וקשובים לאחרים. זמן מצוין לחידוש וחיזוק קשרים עם שאר בני המשפחה. כמו כל אריה - מצב הכוכבים מאפשר לכם גם להוביל את השירה בסדר...

בשבוע הבא - ערב החג והחג עוברים באופן נעים יחסית, אבל בהמשך השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מתוחה עם פלוטו היצרי, וזה נראה כמו שבוע מתוח במיוחד. חשוב מאוד להזהר עכשיו בטיולים במקומות לא מוכרים, ובשמירה על מצב רוח טוב גם כשמתפתחים ויכוחים וחילוקי דיעות: אל תאפשרו לכעסים ומתחים להפעיל אתכם.

מזל בתולה - שאינו יודע לשאול

בסוף השבוע - נראה שתוכלו ליהנות לא מעט מליל הסדר ומהחג עצמו כשהירח שוהה בבית ההנאות הקטנות שלכם. אולם חשוב שתורידו את מפלס הביקורתיות שלכם כעת, וגם את מפלס המתוקים... אכילת יתר עלולה להיות בעייה בחג הזה מבחינתכם. צאו להליכה אחרי הסדר.

בשבוע הבא - מרס עובר השבוע למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והוא הולך לאתגר אתכם בחודשיים הקרובים. מרס מביא איתו חוסר שקט, אבל את חוסר השקט הזה אפשר לנצל כדי לדבר לנקות משקעים ולשדרג את מערכות היחסים שלכם. המנעו מסיכונים בטיולים.

מזל מאזניים - תם

בסוף השבוע - הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע הזה, ומוצא אתכם במיטבכם. כעת אתם בולטים ומרשימים. זהו זמן מעולה להנאות ושמחות, קשירת קשרים ובעיקר - דגש על האווירה הנעימה וההרמונית שאתם משרים על כולם, כמו תמיד. כל יזמה לשיר לא מוכר בסדר תתקבל בברכה.

בשבוע הבא - מיקומה של ונוס במזל דגים הופך אתכם לרגשניים יותר מתמיד. המעורבות הרגשית הזו מביאה איתה רגשות רכים וגישה יצירתית, ובעיקר פתיחות רבה יותר כלפי אנשים חדשים. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולהכיר חברים וידידים.

מזל עקרב - רשע

בסוף השבוע - על פניו נראה שאתם לא ממש במיטבכם בסוף השבוע הזה, עקרבים. הירח המאזנאי ההרמוני מאוד מרגיע אתכם, ואולי זה באמת הזמן להוריד הילוך, לוותר על הגישה התוקפנית, ולהתמסר לרכות של הירח הזה - ולהפתיע את כולם בלב פתוח, ואפילו בחיבוק.

בשבוע הבא - גם השמש וגם מרקורי שוהים מהשבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שהשבוע הזה כדאי וחשוב להשקיע קצת יותר בקשרים הקרובים ובפרטנרים שלכם. זמן מצוין לטיולי חול המועד בשנים, להחזיר את הגחלת לזוגות ותיקים, ואולי לחזק את הניצוץ לזוגות טריים שרק עכשיו גילו אותו.

מזל קשת - רשע

בסוף השבוע - הירח המאזנאי מדגיש את הצד החברתי של הקשת הסוליסטי, וזהו זמן מצוין לחזור ולהתחבר לחברים מכרים וידידים ועדיף גם עם חלק מהם ליהנות מהסדר ובחג עצמו - לחזור ולהתיידד מחדש עם חברים וידידים מהעבר ולתכנן טיולים כיפיים.

בשבוע הבא - כוכב מרס עובר לבית המשפחה שלכם, וישהה שם כחודשיים. אם לא היתה לכם סיבה מספיק טובה לצאת לטיולים השבוע, מרס בהחלט מספק אותה, כי בבית הולך להיות לא שקט... זהו זמן טוב להכנס גם במקביל למסע שיפוצים קצר בבית ובסביבתו, אם דחיתם את זה עד עכשיו, קשתים.

מזל גדי - חכם

בסוף השבוע - הירח ששוהה בסוף השבוע הזה במזל מאזניים שם אתכם במרכז תשומת הלב, וזהו זמן מצוין לקרוא לכם לנהל את הסדר הזה כמו שהגדי יודע: בכבוד, בשמחה, והקפדה גם על הפרטים הקטנים וגם על הגדולים, ובעיקר - להמנע מקיצורי דרך בהגדה: עם הגדיים קוראים ה-כל, שיהיה ברור![

בשבוע הבא - כוכב מרס עובר למזל דגים המאכלס את בית התקשורת שלכם, והגדי שלנו עלול לסבול מגישה תוקפנית וחסרת סבלנות בתקופה הקרובה. השמש שעוברת למזל שור מבשרת שהגיע הזמן לנסוע לטייל ולפגוש נופים אחרים, ולגדי אין ברירה: הגיע הזמן לנוע, גדיים.

מזל דלי - חכם

בסוף השבוע - הירח המאזנאי מזמין פתיחות לרעיונות חדשים לגבי הסדר, מפגשים עם אנשים חדשים ומעניינים, וגישה חדשה לערב הפסח ולפסח כולו. הדגש מבחינתכם הוא על תחושת הביחד, שהיא האישו המשמעותי יותר מתמיד בערב הפסח הזה, ובחג עצמו.

בשבוע הבא - כוכב מרס עובר לבית החומר והכספים שלכם, והדלי שלנו חייב לקחת פיקוד על כל מה שקשור לחומר וכספים, גם - ובעיקר - בחול המועד. זהו זמן מצוין לארגון מחודש של כל מה שקשור לחשבון הבנק, בעיקר עכשיו כשבחו'ל המועד ההוצאות גדלות. השמש ומרקורי במזל שור מדגישים את הצורך בחום ובפינוק ביתיים.

מזל דגים - שאינו יודע לשאול

בסוף השבוע - חג הפסח הזה הוא מקום מצוין להעמיק דווקא בחג הזה, כשיופיטר כוכב השפע במזל שלכם: זמן לחוות את החג הזה קצת אחרת, עם דגש מיוחד על שחרור מעכבות ומדיעות קדומות, ופתיחות רבה יותר גם לגבי ערב הסדר והנוכחים בו וגם לגבי היכרויות של אנשים חדשים בחג עצמו.

בשבוע הבא - אל המזל שלכם שבו נמצאים כבר ונוס נפטון ויופיטר מצטרף גם כוכב מרס ותם לו עידן השקט: מרס מביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית ועצבנית, והגיע הזמן לטיולים רגליים או לטיולי ג'יפים, אך במקביל גם לזהירות ביחסי האנוש שלכם: חשוב לוותר על ויכוחים מיותרים, לא לריב, ולא להתעקש השבוע על המילה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully