וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ניקיון לאחר שיפוץ כולל פוליש לרצפה

בשיתוף דיגיטאץ, בשיתוף דיגיטאץ

28.4.2019 / 14:38

שיפצתם את הדירה והכל נראה כמו לאחר פיגוע, מחפשים חברת ניקיון לאחר שיפוץ כולל פוליש לרצפה, הנה לכם כמה טיפים כיצד תמצאו חברת ניקיון אמינה וזולה לכך

ניקיון לאחר שיפוץ

החל מחודש האביב ועד לראש השנה מתחילה תקופת שדרוג הבתים והדירות בישראל, מרביתכם מחליפים את המטבח הישן, משפצים את החדרים הרטובים, מחליפים ריצוף ישן בחדש, וכמובן צובעים את כל קירות הבית. לאחר שהסתיים השיפוץ הנכס שלכם נראה כמו לאחר פיגוע, אתם מנסים לנקות את הבית אך מהר אתם מבינים שזה הרבה מעבר לכוחות שלכם. אתם יודעים גם שמעוזרת בית לא תגיע הישועה ולכן אתם מחפשים חברה שערוכה לבצע ניקיון לאחר שיפוץ כזאת שתגיע עם מכשור מיוחד, שתעשה גם פוליש לרצפה. כשנכנסתם לאינטרנט וחיפשתם בגוגל חברת ניקיון לאחר שיפוץ עלו לכם עשרות אם לא מאות חברות ניקיון, כולם שם מבטיחים לכם הרים וגבעות ואתם עכשיו ממש מבולבלים במי לבחור. מה שאתם בוודאי תחפשו הוא קודם כל מחיר זול שזה לגיטימי, אך בחירה של חברת ניקיון לאחר שיפוץ אינה צריכה להיות פזיזה שכן התחום הזה מלא בנוכלים, כיצד אם כן תמצאו אחת כזאת.

כיצד להיזהר מנוכלים

כפי הידוע לכולנו המשפט, פראיירים לעולם אינם מתים אלא רק מתחלפים אז למי אנו קוראים פראייר. הכוונה היא כמובן לזה המזמין את השירות טלפונית ללא ביקור מקדים של נציג החברה בבית, על מנת לתאם צפיות מראש. מקרים מעין אלו קורים חדשות לבקרים על ידי חברות ניקיון לאחר שיפוץ, הקבלן המבצע מגיע בבוקר יום העבודה עם העובדים כמובן ואז, מתחיל המשא ומתן מחדש. הוא יספר שהרצפה נראית במצב נורא והוא צריך ללטש אותה מה שכמובן מעלה את המחיר, בעשרות אם לא במאות אחוזים. הוא גם ימליץ לכם על טיפול מיוחד לרצפת הבית הכולל פוליש לרצפה, אבל רוב הסיכויים שאינכם זקוקים לכך כלל. שימוש בחומצות מלח מאד פופולרי בקרב חברות הניקיון, חברות רבות שופכים חומרים חריפים אלו על הרצפות כך למעשה הן הורסות אותן. חומצת מלח גם פוגעת בציפוי הניקל של הברזים הגורמות להם להשחרה של הציפוי, ואינו ניתן לתיקון. חברות רבות גם משתמשות בכמויות מים וגם בתוך הארונות, מה שכמובן גורם לרהיטים להתנפח.

דיגיטאץ חברת ניקיון. אתר רשמי
דיגיטאץ חברת ניקיון/אתר רשמי

חברת ניקיון לאחר שיפוץ - כיצד תבחרו אם כך

עדיף תמיד לשאול חברים או מכרים אם הזמינו בעבר חברת ניקיון לאחר שיפוץ, תמיד עדיף לשלם מעט יותר על חברת ניקיון מומלצת, מאשר לחסוך מעט וליפול בפח. אם אין בידכם המלצות על חברה מסוימת חפשו חברות מומלצות בעזרת אתרים כמו מדרג, באתרים אלו נמצאים חברות מומלצות אך יקרות. הדרך הטובה על מנת למצוא חברה טובה וזולה היא להזמין כמה חברות הנראות לכם אמינות לבקר בנכס אותו אתם אמורים לנקות, להשוות מחירים לתאם צפיות מראש. אל תתביישו לשאול את כל השאלות הנדרשות למשל, כמה עובדים מבצעים ניקיון לאחר שיפוץ, מהם החומרים בהם נעזרת החברה, ואיזה פוליש לרצפה הם יבצעו. בקשו כמה המלצות מעבודות שבצעו לאחרונה מהחברה באזור הסמוך למגורכם, כך תוכלו לבדוק את אותנטיות ההמלצות. שימו לב לפרטים ששאלתם עלייהם, והאם יש התאמה בין הדברים שנאמרו לכם עם שאר החברות שביקרו בבית. לאחר מחקר מספיק מעמיק תשיגו בוודאות חברת ניקיון טובה, מקצועית, ובמחיר שווה לכל נפש.

פוליש לרצפה

פוליש לרצפה הוא מונח שמתחבר תמיד עם הברקה אך לא תמיד זה כך, הפעולה של קרצוף הרצפות עם מכונה נקרא פוליש לרצפה. מתי אם כך אנו צריכים זאת? במידה ולאחר השיפוץ נשארו הרבה כתמים של צבע, מלט או רובה מכל סוג, החברה המנקה תיעזר במכונת פוליש לניקוי. המכונה תקרצף את הרצפה ותסיר ממנה את כל חומרי השיפוץ שלכלכו, בעזרת פד קרצוף מיוחד המונח מתחת למכונה. ניקיון לאחר שיפוץ לרצפה ניתן לעשייה ללא מכונה אך יכפיל את זמן הניקוי, והתוצאה לא תהיה מושלמת כמו עם מכונה. במקרים מסוימים פוליש לרצפה לשם הברקה יעשה בעזרת אותה מכונת פוליש, ורק העזרים ישתנו בהתאם לסוג ההברקה, לדוגמה פוליש קריסטל לרצפה יעשה בעזרת צמר פלדה, ופוליש ווקס יוברק בעזרת פד הברקה.


זכרו חברת ניקיון לאחר שיפוץ בביתכם מצריכה בדיקה מקדימה בבחירת חברת ניקיון שתבצע זאת

בשיתוף דיגיטאץ, בשיתוף דיגיטאץ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully