וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס טוב כתוב בכוכבים? כך תפתו את הגבר שלכן בהתאם למזל שלו

5.2.2019 / 10:52

האסטרולוגית טרייסי קוקס חושפת מה גברים אוהבים במיטה, מי מצטיין שם ומה הדרך הכי נכונה לכבוש לב של גבר - וכל זה על סמך המזל שלהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

כמעט בכל דייט ראשון עולה השאלה "איזה מזל את/ה?", המאפשרת לנו (אם אנחנו מאמינים באסטרולוגיה) להבין טוב יותר מה סיכויי ההתאמה שלנו. רובנו יודעים פרטים מאוד בסיסיים על המזלות ולרוב נעזרים בתשובה כדי להשוות את הדייט לאקסים שלנו, כי אם הלך לנו גרוע עם עקרבים - אולי הדליים יזרמו איתנו יותר. האסטרולוגית הנודעת טרייסי קוקס מ-traceycox.com מציעה להרחיב את הידע שלנו על המזלות עם אחד הגורמים היותר חשובים במערכת יחסים פוטנציאלית: סקס.

נכון, אופי זה חשוב, אבל סקס גרוע יכול לפרק הכל. כדי לסייע לנו במציאת בן זוג פוטנציאלי לחדר המיטות (ומעבר כמובן), היא ניתחה וגילתה מה גברים אוהבים במיטה - בהתאם לתאריך הלידה שלהם. מה מושך אותם? האם הם אוהבים סקס קונבנציונלי או מעדיפים להגשים פנטזיות סוערות? האם הם טובים במיטה? עד כמה הסקס באמת חשוב להם? והאם הם בנויים לקשר או שיישארו חובבי סטוצים לנצח? טרייסי התייחסה בניתוח שלה רק למין הגברי, אז לכם הגברים ההטרוסקסואלים זה אולי פחות יעזור - אבל בכל זאת כדאי שתישארו איתנו ותוודאו שהדברים אכן משקפים אתכם.

סקס על ספה. ShutterStock
מה הם אוהבים במיטה? המזלות חושפים גם את זה/ShutterStock

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מחקר קבע: זה הדור שעשה הכי הרבה סקס והיה הכי מתירני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully