וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לקייט אפטון: בעקבות ההאשמות על הטרדה מינית, מנכ"ל GUESS התפטר

21.2.2018 / 16:59

בעקבות ראיון של הדוגמנית במגזין TIME, בו הרחיבה על משחקי הכוחות, הניצול, ההשפלה והמגע המיני הכפוי שחוותה כשעבדה כפרזנטורית של מותג האופנה האמריקאי - הודיע פול מרציאנו על התפטרותו מהניהול השוטף של החברה

סריקה

בווידיאו: קייט אפטון במחווה למרילין מונרו במגזין LOVE.

שבועיים לאחר שנחשפה הפרשה שמסעירה את תעשיית האופנה העולמית - אחת מיני רבות שעוסקות כולן בנושא הטרדות מיניות - כעת יש התפתחות דרמטית. בעקבות ראיון של קייט אפטון למגזין TIME בו היא הרחיבה על משחקי הכוחות, הניצול, ההשפלה והמגע המיני הכפוי שחוותה כשעבדה כפרזנטורית של מותג האופנה GUESS - הודיע פול מרציאנו על התפטרותו. בהודעה מסודרת לתקשורת נמסר כי הוא ימשיך להיות מעורב בהחלטות הניהוליות של החברה אך יפסיק לכהן כמנכ"ל באופן שוטף עד שיתבהרו העניינים.

קייט אפטון. GettyImages
"אנחנו בתקופה שבה נשים יכולות ליצור שינוי אמיתי". קיט אפטון במסיבה של ספורטס אילוסטרייטד בשבוע שעבר/GettyImages

כזכור, בתחילת החודש האשימה הדוגמנית בת ה-25 את הבעלים, המנכ"ל והמעצב הראשי של חברת הענק האמריקאית בהתנהלות מינית לא הולמת שהתרחשה במסגרת עבודתה במותג בשנת 2011. בשבוע שעבר היא כבר נכנסה לפרטים כשהתראיינה לתכנית "Good Morning America" של רשת ABC. שם היא חשפה שמרציאנו התנכל לה מילולית ונגע בה באופן מיני כשהיתה בת 18 בלבד: "הוא תפס אותי בציצים ואמר שהוא רוצה לבדוק אם הם אמיתיים".

אפטון הסבירה את המניע שלה לחשיפה. "אני פוגשת דוגמניות בתחילת דרכן ונזכרת איך אני הייתי אז. אני לא רוצה שיקרה להן מה שקרה לי", אמרה והוסיפה כי "אנחנו בתקופה שבה נשים יכולות לחלוק עם העולם את הסיפור האישי שלהן ובכך ליצור שינוי אמיתי עבור נשים אחרות". עד כה מרציאנו בעיקר הכחיש את הטענות והוסיף כי מדובר בניסיון נקמה על כך שנותקו קשרי העבודה בין המותג לדוגמנית. כעת נראה שחל שינוי ביחסו לסיפור. אנחנו מחכים להתפתחויות נוספות.

פול מרציאנו הבעלים של מותג האופנה האמריקאי GUESS. GettyImages
"אף פעם לא הייתי לבד עם קייט אפטון, מעולם לא נגעתי בה בצורה בלתי הולמת". פול מרציאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully