וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת ניינטיז: טרנדים בשיער שבחיים לא חשבתן שיעשו קאמבק

22.2.2018 / 7:57

לפי המסלולים של שבוע האופנה, האקססוריז הלוהטים משנות התשעים עושים את דרכם חזרה אל הראש שלכן. קליפס, סיכות, סרטים ומסרקית - זה הזמן לשלוף את כל מה שלא זרקתן לפני שני עשורים, ולמחזר בסטייל

סרט זיגזג

ג'יג'י חדיד פראבאל גורונג שבוע האופנה ניו יורק. GettyImages
מסכימות לאמץ. ג'יג'י חדיד מפיצה את בשורת הזיגזג בתצוגה של פראבל גורונג/GettyImages

בתצוגת האופנה של המעצב פראבל גורונג אפשר היה למצוא את סרט הזיגזג על ראשיהן של הדוגמניות, בהן גם ג'יג'י חדיד. מדובר בסרט שמקיף את הראש, מותח היטב את השיער, לא נותן לאף שערה סוררת להציץ ובעיקר - יוצר צורה משוננת, שלא תעזוב אתכן גם שעות אחרי שהסרתן את הסרט מהראש. אבל אם זה חוזר - מי אנחנו שלא נאמץ?

אלכסנדר וונג החזיר את טרנד הקליפסים הרחבים לתור הזהב שלהם, שהיה אי שם בסוף הניינטיז ותחילת שנות ה-2000. מדובר בקליפסים שאורזים היטב את כל השיער ומסייעים בימים חמים שצריך לאסוף הכל. ובל נשכח שחוץ מגלגל הצלה בקיץ האימתני, מדובר גם בגרסה הקודמת של ה"גולגול מנקה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סרטי ראש עבים

טום פורד קאיה גרבר שבוע האופנה ניו יורק סרט ראש. GettyImages
פתרון מעולה ליום שיער רע. קאיה גרבר בתצוגה של טום פורד/GettyImages

הנה פתרון מעולה לימים של שיער רע, שעבד מעולה בניינטיז ועכשיו קורץ גם לשנת 2018. טום פורד הזכיר לנו בתצוגה שלו שאין כמו סרט עבה שמקיף את הראש ועוטף את השיער כדי להסתיר את העובדה שמשהו לא הסתדר הבוקר. אגב, אם התקשיתן להיפרד מהזיגזג שהתקבע על השיער אחרי שאימצתן את הטרנד שהזכרנו קודם, אז הסרט העבה לגמרי יכול להסתיר את העניין. בין הדוגמניות שזכו להציג את הלוק המבטיח הייתה גם קאיה גרבר.

סיכות ראש

זאדיג אנד וולטר היילי בולדווין שבוע האופנה ניו יורק. GettyImages
קישוט מעניין, ומצילות כל קרייסס שיער באשר הוא. היילי בולדווין מציגה את טרנד סיכות הראש בתצוגה של זאדיג אנד וולטר/GettyImages

בזאדיג אנד וולטר מזכירים לנו שלפעמים צריך להוסיף עניין לתסרוקת, ושסיכות ראש הן הדרך הבטוחה לשם. מעבר לעובדה שהן מצילות כל קרייסס שיער באשר הוא - הן גם מוסיפות צבע. אז אולי זה דווקא בסדר שהן עושות קאמבק.

מסרקית

בלה חדיד שבוע האופנה בניו יורק מייקל קורס. GettyImages
נוטש את עולם החתונות. בלה חדיד מדגמנת מסרקית בתצוגה של מייקל קורס/GettyImages

אקססורי השיער שכבר מזמן עשה הסבה לעולם החתונות והפך לפריט חובה עבור כל כלה, נוטש את ימי הזוהר באולמות האירועים ומבקש לחזור אל המיינסטרים. אנחנו מדברות על המסרקיות כמובן. מייקל קורס עיטר את ראשיהן של הדוגמניות שלו על המסלול במסרקיות, בתקווה שהדבר יבשר על חזרתו של טרנד השיער, גם עבור מי שלא הולכת להגיד "איי דו" בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully