וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הדוגמנית שהרוויחה הכי הרבה השנה? רמז: זאת לא ג'יזל

22.11.2017 / 11:57

לראשונה מאז החל מגזין פורבס לפרסם את רשימת הדוגמניות המרוויחות ביותר, יש שינוי בצמרת - הטופמודל הברזילאית ג'יזל בונדשן מפנה את המקום הראשון לטובת קנדל ג'נר. עם 22 מיליון דולר, האינסטה-גירל הרוויחה יותר מכל דוגמנית אחרת השנה. האם מס ההכנסה יתחיל לחטט?

אתר רשמי

בווידיאו: המסיבה שארגנו לקנדל לכבוד שער גיליון ספטמבר של ווג בשנה שעברה.

10 הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם היום הרוויחו יחד בין ה-1 במאי 2016 ל-1 במאי 2017 כ-109 מיליון דולר וחצי, כך קובע מגזין פורבס. כמדי שנה, מפרסם מגזין הכלכלה הוותיק רשימות של עשרת המובילים בתחומים שונים, כמו המרוויחים הגדולים בעולם הבידור או בליגת ה-NBA.

אותנו כמובן מעניינת רשימת הדוגמניות שעבדו הכי קשה בשנה בחולפת, או ליתר דיוק, תייגו הרבה, צילמו את עצמן והקליקו הרבה "שתף" ברשתות החברתיות. לא שדוגמנות מסורתית משתלמת כלכלית פחות, אבל יש להודות, האינסטה-גירלז הן זן מבוקש בקרב מפרסמים. והראייה החותכת היא קנדל ג'נר, שעומדת בראש הרשימה.

קנדל ג'נר בתצוגת סתיו 2017 של לה פרלה, ניו יורק, פברואר 2017. GettyImages
אחת הדוגמניות המפורסמות והעסוקות היום. ג'נר בתצוגת לה פרלה בניו-יורק, פברואר 2017/GettyImages

הדוגמנית בת ה-22 החלה את דרכה בדוגמנות כבר בגיל 14, אולם הקריירה שלה צברה תאוצה ב-2012 עם חתימה על חוזה בסוכנות סוסייטי מנג'מנט, שכיוונה אותה לאופנת-על, ומאז היא רק נוסקת. עם שערי מגזינים נחשבים, כולל שער גיליון ספטמבר של ווג בשנה שעברה, הובלת קמפיין הקוסמטיקה של אסתי לאודר, תצוגות שבועות האופנה, קמפיינים לבתי אופנת-על כמו פנדי, מיו מיו, מיסוני, דיור, דולצ'ה וגבאנה, קלווין קליין, וכמובן חשבון אינסטגרם פופולרי (יותר מ-80 מיליון עוקבים) שכל פוסט בו זוכה ל-2 מיליון עד 10 מיליון לייקים בערך - וכמובן מהווה מקורה הכנסה, קנדל ג'נר היום היא אחת הדוגמניות המפורסמות והמרוויחות בעולם.

מיקומה בצמרת הרשימה עם רווחים של 22 מיליון דולרים הוא לא דבר מפתיע. דוגמנית היום שרוצה להתברג ברשימות של המרוויחות הגדולות חייבת לא רק להיות יפה וגבעולית, לבנות לעצמה תיק עבודות מרשים, להתרוצץ בין אודישנים וליצור קשרי עבודה טובים - היא חייבת גם נוכחות סושיאל רצינית. אלא אם כן את קייט מוס.

עוד באותו נושא

הפטמה שלך חזרה: מה יהיה עם האובססיה של קנדל ג'נר?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טענה שהמגזין ניפח את הכנסותיה והוביל לתשומת לב יתרה של מס ההכנסה האמריקאי. ג'יזל בקמפיין בגדי-הים של H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז החל מגזין פורבס לפרסם את רשימת הדוגמניות המרוויחות ביותר ב-2002, הייתה ג'יזל בונדשן (37) בראש הרשימה ברציפות. הפעם, לאחר שנה שקטה יחסית, הדוגמנית בת ה-37 ממוקמת "רק" במקום השני. אולי הפעם היא לא תתלונן על ניפוח ההכנסות מטעם המגזין - שהוביל לטענתה לתשומת לב יתרה ובדיקות קפדניות של ה-IRS (מס ההכנסה האמריקאי).

הרשימה המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully