וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקנת את הגרפיקה, עושה הגהה: ריהאנה עורכת אורחת בווג פריז

21.11.2017 / 14:39

מגזין ווג הצרפתי נפרד בסטייל מ-2017 עם גיליון חגיגי ושלושה שערים שונים של רירי, שאחראית על הסטיילינג והתכנים. האם הנסיכה מברבדוס ישבה במערכת וערכה טקסטים? נתנה כותרות? בחרה תמונות? ירדה עם החבר'ה ללאנץ'? כנראה שלא, אבל אין ספק שהתוצאה תהיה מהממת

מגזין ווג הפריזאי נפרד משנת 2017 בסטייל, עם שלושה שערים שונים עליהם מככבת ריהאנה. אך הפעם זוהי לא הפקת אופנה מסקרנת או ראיון חושפני, אלא חלק מפרויקט מיוחד בו מתארחת הכוכבת כעורכת אורחת של גיליון דצמבר. "אחרי קתרין דנב, ונסה פראדי, מרטין סקורסזה, נלסון מנדלה ודיוויד הוקני, הגיע תורה של ריהאנה להיות העורכת האורחת של גיליון חג המולד", נכתב באתר כטיזר לקראת הגיליון החדש.

הליהוק לא מפתיע ואפילו מתבקש. רירי סוגרת שנה שבה המשיכה עם פנטי X פומה, הקו בעיצובה בשיתוף פעולה עם ענקית הספורט האופנתית, שכלל פריטים שנחטפו תוך שעות ותצוגות מלאות באזז בשבוע האופנה הניו יורקי. גם קו הביוטי החדש נחל הצלחה, עם מכירות בסך 72 מיליון דולר על פי הדיווחים. כל זה לצד הופעות מוצלחות על השטיחים האדומים וחיזוק תדמיתה כפאשן אייקון.

"ריהאנה היא אחד האייקונים הגדולים ביותר של תקופתנו, ובנוסף למאות מיליוני הדיסקים שמכרה, היא סיפקה לנו גם שלל הברקות סטיילינג מכל הסגנונות - מאופנת הרחוב הכי נוצצת ועד הלבוש הקלאסי הכי מפתיע", כתבה עמנואל אלט, העורכת הראשית של ווג פריז. "התשוקה להצלחה, הקעקועים שזועקים מעורה, ריהאנה היא אחת ויחידה בשורה הראשונה של היכל התהילה".

שלושה צלמי-על נחשבים זכו לצלם את המוזה בת ה-29 בשלושה שערים המציגים כל אחד סגנון ואסתטיקה שונים. יורגן טלר הציג את שורשיה הברבדיים בבגד גוף צהוב מנצנץ, ז'קט אוברסייז פרוותי, מטפחת ראש ועגילי פנינה. צמד הצלמים אינז ו-וינוד הלכו על הקסם המונוכרומטי כשבחרו בתקריב שחור-לבן, המדגיש את יופיה ומזכיר קצת את הצילומים של נעמי קמפבל בצעירותה. הצלם ז'אן פול גאוד בחר בשיק צרפתי דרמטי, וצילם אותה בכובע ברט שחור מעוטר טול.

אז מה כולל הקו העריכתי? על פי ההבטחות באתר המגזין, הגיליון יציג פירוט של הטרנדים, התשוקות והלוקים הנכונים על פי רירי. האם הנסיכה מברבדוס ישבה במערכת ווג פריז וערכה טקסטים? האם היא נתנה כותרות? בחרה תמונות? התלבטה על כיתובים? האם היא החתימה כרטיס עובד וירדה עם החבר'ה ללאנץ'? כנראה שלא, ובכל זאת אנחנו נעשה הכל כדי להשיג את הגיליון הזה.

עוד באותו נושא

ריהאנה חיברה שני ז'קטים גבריים והפכה אותם לשמלה חושפנית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully