וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ה טם: כל מה שצריך לדעת על אתר השופינג החדש TERMINAL X

תמר מרקוביץ'

21.11.2017 / 10:24

הבשורה האמיתית שמציע האתר הישראלי היא כניסתם של מותגים בינלאומיים שעד כה לא ניתן היה להשיג בארץ. מעבר לאורבן אאוטפיטרס, ויקטוריה'ס סיקרט ויוניקלו האהובות - שינחתו אצלכם תוך פחות מיממה - יש מותגים נוספים ששווה לכם לשים לב אליהם

פריטי נשים של אורבן אאוטפיטרס מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
אם ניתן היה לצפות לחווית קניון וירטואלי, הרי שהאתר מנסה ואף מצליח לייצר חווית קנייה בוטיקית עם ערך מוסף. פריטים של אורבן אאוטפיטרס מתוך טרמינל X/צילום מסך

אתמול בצהריים הושק פרויקט הדגל של קבוצת פוקס, עליו היא עבדה במהלך השנתיים האחרונות בשקט יחסי, TERMINAL X. מדובר באתר סחר רב-מותגי (40 מותגים נכון להשקתו), המונה גם מותגים שלא נמכרו בישראל עד היום, או מותגים שנמכרו רק בייבוא של קבוצות מתחרות. אם ניתן היה לצפות לחווית קניון וירטואלי, הרי שהאתר מנסה ואף מצליח לייצר חווית קנייה בוטיקית, עם ערך מוסף אופנתי ומסר אחיד וברור.

הקניינות מציעה רמה אחידה ועם זאת רחבה כמתבקש מפרויקט בסדר גודל כזה, התוכן הוויזואלי מיוצר תחת גג אחד ויוצר שפה ויזואלית אחידה ועדכנית, והממשק ידידותי ונוח למשתמש. בהנחה שהתשתית הלוגיסטית הידועה כצד החזק של קבוצת ויזל עומדת ביסודות, האתר החדש בהחלט נראה מבטיח. המחירים תחרותיים בהחלט, המשלוח תוך 24 שעות וההחזרה במקרה הצורך חינם.

מעיל צבאי של המותג סופר דריי מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
פריטים של המותג הבריטי super-dry, המוצע כרגע לגברים בלבד/צילום מסך

אבל הבשורה האמיתית לחובבות האופנה היא כניסתם של מותגים בינלאומיים שעד כה לא ניתן היה להשיג בישראל, במחירים אטרקטיביים באותה מידה, ולעתים אף יותר ממחירם בחו"ל, בהתחשב בעלויות המשלוח. המותג אורבן אאוטפיטרס הפופולרי יימכר בבלעדיות (נכון לרגע זה) באתר, במחירים אטרקטיביים ובנוכחות מרשימה. עם זאת, עלולים לגלות חובבי המותג עד כמה חסרה להם חווית הקנייה הייחודית המזוהה עם הרשת שאת הסיפור שלה - החלום הבוהו-אמריקאי-וינטג'י - היא מיטיבה כל כך לספר בחנויות עצמן ובנכסים הוירטואלים שלה.

בטרמינל איקס ניתן להשיג דגמים חדשים ומוצלחים של הקולקציה, והם אפילו מצולמים היטב ומוגשים כהלכה, אבל באוצרות הרחבה המסופקת בטרמינל מפתיע לגלות עד כמה יאנגה, מנגו, אורבן אאוטפיטרס ועוד אילו מותגים מציעים בעצם את אותו הדבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מעיל של יוניקלו מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
חנות שהיא עצירת חובה לישראלים. מעיל של אימפריית הבייסיק המינימליסטית היפנית יוניקלו/צילום מסך

מותג נוסף שנכנס לארץ, ולא רק בנוכחות קוסמטית כפי שהיה עד כה בארץ (בנתב"ג) הוא המגה ברנד האמריקאי ויקטוריה'ס סיקרט. גם כאן מבטיחים לנו דגמים מהעונה הנוכחית הנמכרים גם בארה"ב, ומדגישים שההיצע מתעדכן באופן יומיומי, ולמרות שכרגע ההיצע דל יחסית - בקרוב ניתן יהיה למצוא עוד מהפיג'מות ובגדי הבית וכן היצע ההלבשה התחתונה יגדל.

עוד מותג איקוני שעשה עלייה הישר אל הטרמינל הוא אימפריית הבייסיק המינימליסטית היפנית יוניקלו. כרגע ניתן למצוא באתר רק את המעילים של המותג שהפכו לאיקוניים, ואפשר רק לקוות שהרשת תרחיב את הקולקציה הנמכרת באתר וניתן יהיה ליהנות מהתמורה המצוינת למחיר ומהפרשנות המינימליסטית לבייסיק שהפכה את יוניקלו לעצירת חובה עבור ישראלים רבים כל כך.

מעיל גברים של אורבן אאוטפיטרס מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
הממשק ידידותי ונוח למשתמש, המחירים תחרותיים בהחלט, המשלוח תוך 24 שעות וההחזרה במקרה הצורך חינם. פריט של אורבן אאוטפיטרס/צילום מסך

מותגים נוספים ששווה לשים לב אליהם הם Glamorous - מותג טרנדי ממנצ'סטר שמביא בהצלחה את תרבות הפופ הבריטית הנוכחית במחירים אטרקטיביים. עוד מותג בריטי מגניב (הנחשד בטעות נפוצה כיפני) הוא super-dry - הנמכר באתר ונותן כרגע מענה לגברים בלבד. Double Agent הספרדי מביא את קליפורניה לאתר, וסביר שיתחבב על הקהל הצעיר של טרמינל.

אחד המותגים המסקרנים יותר בתמהיל המגוון של הקולקציה הוא המותג הבריטי האדג'י House of Sunny - המציע סגנון פחות מסחרי שבהחלט שווה לכל חובבת אופנה להכיר.

חולצה של מנגו מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
יש גם פריטים מרשת מנגו/צילום מסך

בשורה התחתונה, תקציב של 300 שקלים לסיבוב שופינג בטרמינל איקס קיים את ההבטחה לסיבוב שופינג וירטואלי מגוון ואטרקטיבי, בחוויה שלא נופלת מהמתחרים הבינלאומיים בשום פרמטר. האם מדובר בנקודת מפנה לצרכנית הישראלית שאוהבת כל כך לקנות ברשת כל עוד החבילה מגיעה עם חותמת בינלאומית? ייתכן מאוד שכן, ואם כן אלו חדשות טובות לקבוצת פוקס ולצרכנית הישראלית, אבל לא פחות מכך לתעשיית האופנה המקומית.

חולצה של האוס אוף סאני מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
המותג הבריטי האדג'י House of Sunny, אחד המסקרנים בתמהיל/צילום מסך
מעיל גברים של אורבן אאוטפיטרס מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
חוויה שלא נופלת מהמתחרים הבינלאומיים בשום פרמטר. חולצה של אורבן אאוטפיטרס/צילום מסך
סט פיג'מה של ויקטוריה'ס סיקרט מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
לישון כמו שצריך: פיג'מה מבית ויקטוריה'ס סיקרט/צילום מסך
שמלה של המותג האוסף אוף סאני מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
שמלה מבית המותג House of Sunny/צילום מסך
פריטי גברים של אורבן אאוטפיטרס מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
תקציב של 300 שקלים לסיבוב שופינג בטרמינל איקס קיים את ההבטחה. מחלקת הגברים של אורבן/צילום מסך
מעיל של המותג GLAMOROUS מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
פריטים של Glamorous - מותג טרנדי ממנצ'סטר/צילום מסך
מעיל של יוניקלו מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
פריטים נוספים מרשת אורבן הפופולרית/צילום מסך
חולצה של המותג האוסף אוף סאני מאתר טרמינל איקס. צילום מסך,
פחות מסחרי ועם זאת לביש. עוד מבית House of Sunny/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully