וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת בהיסטריה: האם דונלד טראמפ החליף את מלניה בכפילה?

19.10.2017 / 15:40

תיאוריית קונספירציה שהחלה כבדיחה הצליחה לשכנע רבים שבאחד הנאומים האחרונים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מי שמופיעה לצידו אינה מלניה האמיתית אלא כפילה שלה. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם

רויטרס

השחקנית והקומיקאית אנדריאה ווגנר בארטון שיתפה בפייסבוק סרטון קצר מנאומו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בגן הבית הלבן, כשמאחוריו עומדת הגברת הראשונה, מלניה טראמפ. לצד הסרטון היא שיתפה את עוקביה בתיאוריה מופרכת למדי, לפיה מי שעומדת לצידו אינו מלניה האמיתית אלא כפילה שלה.

היא כתבה: "זו רק אני או שבמסגרת הנאום שלו היום, כפילה החליפה את מלניה?". אלה לא רק משקפי השמש הגדולות שגרמו לבארטון לתהות על זהות הגברת הראשונה. במהלך הנאום אמר טראמפ: "אשתי, מלניה, שבמקרה נמצאת ממש כאן..." ובארטון תהתה האם חשוב היה לו לציין שהיא לצדו רק כדי לכסות על העובדה שהיא למעשה במקום אחר לגמרי?

הפוסט של בארטון זכה ליותר מ-100 אלף שיתופים ופיצל את הרשת לשניים: כאלה שיצרו ממנים משעשעים על הגברת הראשונה ואלה שהאמינו ברצינות שמי שמסתובבת לצד טראמפ בתקופה האחרונה היא שיבוט מוצלח של מלניה.

עוד באותו נושא

שפת הגוף חושפת: מה מלניה טראמפ באמת חושבת על איוונקה?

לכתבה המלאה

אז האם האישה משמאל היא הכפילה של מלניה טראמפ?

הכפילה של מלניה טראמפ. רויטרס
הכפילה של מלניה טראמפ/רויטרס

בסרטון שצולם ביום שישי ה-13 באוקטובר, פנה טראמפ לתקשורת בנושא סופת ההוריקן בפורטו ריקו כשמאחוריו עומדת מלניה במשקפי שמש שחורים ומעיל ומהנהנת. חובבי תיאוריות הקונספירציה בחנו היטב את פניה של מלניה בסרטון והציגו "ראיות" של כמה הבדלים פיזיים עדינים בין זאת ל"אמיתית", בדגש על האף שלה. אחד כתב: "או אלוהים, זו לגמרי לא היא. תסתכלו על הקשת האכזרית שבאף שלה! אני מכיר את הפנים שלה. היא ממש לא נראית ככה לדעתי. מה לעזאזל קורה בעולם הזה?!". הנה כמה מהתגובות המשעשעות:

בדרך כלל אני אדם רציונלי שעוסק רק בעובדות, אבל הפעם:

תיאוריות קונספירציה הן טיפשיות. הפעם:

אחרי שעות של קריאה ברשת:

"זו אני, מלניה האמיתית, מתייצבת לתפקיד"

מלניה אינה מזויפת. היא אורחת מכוכב אחר

אז עליתם עליי...

"אשתי מלניה, שבמקרה נמצאת ממש כאן..."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך, טוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה דברים שלא ידעתם על מלניה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully