וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי לבשה את זה יותר טוב: בלייק לייבלי או מלניה טראמפ?

20.10.2017 / 10:55

תקרית "ביץ' סטול מיי לוק" מסעירה התרחשה השבוע כששתי אושיות הסטייל בחרו בטרנד החם של הסתיו, ולבשו את אותה חליפה אפורה בעיצוב ראלף לורן. אז מה לוקח - הבלונד ההוליוודי או הפאסון הנשיאותי? עזרו לנו להכריע

חליפת רכיסה כפולה, אפורה ומשובצת של ראלף לורן עומדת במרכזה של תקרית אופנתית. החליפה שהוצגה על מסלול תצוגת סתיו 2017, נראתה לפני כשבועיים על מלניה טראמפ ולפני ארבעה ימים על בלייק לייבלי, כששתיהן הצליחו ליישם בסטייל את הספין הנשי המתוחכם על המלתחה הגברית.

הפירסט ליידי בת ה-47 לבשה אותה בזמן שהאזינה לנאומו של בעלה באו"ם. היא הלכה על מראה פשוט יחסית, כשציוותה לה חולצה שחורה וחיזקה בנעליים מחודדות. השחקנית בת ה-30 הרימה לעומתה מראה מחויט ומתוקתק, כשצירפה מעיל מקסי מבית אותו מעצב שהונח בנונשלנטיות על כתפיה, ושילבה עניבה שחורה. היא השכילה להקפיץ את הלוק באביזרים הנכונים לו - תיק בעיצוב מייקל קורס ומגפי קרוקו של לובוטן, שניהם בגוון בורדו. זה היה הלוק הרביעי שלה ביום עמוס בו היא החליפה שבע מערכות לבוש, כשדהרה בניו יורק במסגרת מסע יחסי הציבור לקידום סרטה החדש.

לייבלי וטראמפ הוכיחו שתיהן בקיאות אופנתית כשהציגו את אחד הטרנדים הבולטים לעונה. נושא הנשיות, הגבריות ומה שביניהם ממשיך להעסיק את הדיזיינרים, ומגיע כעת לשיאו. כי לפעמים חליפה מחויטת יכולה לתת את השואו הנכון כשאת במצב רוח הנכון. הניואנסים החשובים מצויים כעת בבלייזרים ובמעילים בעלי כתפיים רחבות, בדגש על חליפות משובצות בגווני אפור.

עוד באותו נושא:
מה נלבש בסתיו והחורף הקרובים? מדריך הטרנדים הגדול
הרשת גועשת: האם טראמפ החליף את מלניה בכפילה?
זה כבר ברור: גל גדות צריכה ללבוש אדום תמיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully