וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדת עיר או ילדת כפר? שתיהן! הקולקציה של תמי חומסקי לסתיו

19.10.2017 / 13:40

המעצבת המקומית מציגה גם העונה שילובים לא צפויים, תוך הקפדה על דיטיילים, חומרי איכות ומרקמים מגוונים. התוצאה: אופנה נינוחה במראה פשוט באופן מכוון

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: קמפיין קולקציית סתיו 2017.

כל ניסיון להגדיר בקצרה את עבודתה של תמי חומסקי, מרצה בבצלאל ובשנקר שעברה לפני כעשור מעיצוב גראפי לעיצוב אופנה, ממקם אותה כיוצאת דופן; שילובים לא צפויים, הקפדה על דיטיילים, חומרי איכות ומרקמים מגוונים שמתאחדים למראה ייחודי, נינוח, ומעל הכל, פשוט באופן מכוון.

קמפיין קולקציית סתיו 2017 של תמי חומסקי. עידו לביא,
פרקטיקה, נוחות ורכות. הסתיו של תמי חומסקי/עידו לביא

כל אלו, שבזכותם היא ביססה את מקומה כאחת היוצרות המקוריות בתעשייה המקומית, קיימים גם בקולקציית סתיו 2017. מי ששנים לא ממש השקיעה ביחסי ציבור ובשיווק, הפכה בזכות הנוהג הלא שכיח הזה למסתורית ומסקרנת למדי. אך בזכות הסיבות הנכונות - עבודה קשה, עקביות ונאמנות לרעיון - היא היום מוערכת ומוכרת יותר.

קמפיין קולקציית סתיו 2017 של תמי חומסקי. עידו לביא,
שימוש בבדים עם מרקמים מגוונים/עידו לביא

נראה ששאלה שהעסיקה אותה שנים (על-פי עדותה), האם היא ילדת טבע או ילדת עיר, מנחה את עבודת העיצוב שלה. כי הפריטים פה, הביגוד והאקססוריז, נעים על הציר שבין שני הקצוות הללו. גם מי שמחפשת צבעוניות אחרת לימי הסתיו אפרוריים, לא תתאכזב. מנטה ,טורקיז ו"גוונים לא מוגדרים" כפי שמוסרת חומסקי עצמה, מצויים פה בשפע.

קמפיין קולקציית סתיו 2017 של תמי חומסקי. עידו לביא,
עיצובים בגזרות מחמיאות/עידו לביא

הגזרות הן טייק על גזרות קונבנציונאליות, עם העדפה לנוחות ורכות. שום דבר לא לוחץ או מעקצץ. ולמרות ההקפדה על הנוחות והפשטות, אין התרחקות מאופנה מחמיאה. פריטים בולטים במיוחד: חצאיות מידי עם כיווצים וכיסים בגזרת A, חולצות טי מטאליות, טופים חושפי כתפיים עם צווארון גבוה, מכנסיים "מחויטים" רחבים שמגיעים בשחור ואפור בהיר, שמלת מעטפת שחורה עם קשירת מותן, שמלת פסים ושרוולי שלושה רבעים באורך קצת אחרי הברכיים.

דגמי הקולקציה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully