וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללבוש לבן בסתיו? מישל פייפר מוכיחה כמה זה יפה

19.10.2017 / 8:05

בגיל 59, עם תפקידים חדשים ומרשימים, השחקנית מישל פייפר מראה שיש חיים בהוליווד לנשים בגילה, וגם מדגמנת אופנת סתיו לבנה וסוחפת - שגרמה לנו להשתעמם ממלתחת הסתיו הקונבנציונלית

צילום מסך

בווידיאו: מישל פייפר בשמלה איקונית בסצנה בלתי נשכחת מ"פני צלקת" (1983).

מישל פייפר על שער מגזין דה-אדיט של אתר נט-א-פורטה. BJORN IOOSS, אתר רשמי
לובשת רק לבן בהפקת שחור-לבן. מישל פייפר על שער מגזין דה-אדיט/אתר רשמי, BJORN IOOSS

בגיל 59, עם תפקידים חדשים ומזהירים, כמו אלו ב"אשף השקרים" של HBO לצד רוברט דה נירו (תפקיד עבורו הייתה מועמדת לאמי), "אמא" של דארן ארונופסקי לצד אד האריס וג'ניפר לורנס, ו"רצח באוריינט אקספרס" גדוש הכוכבים המבוסס על ספרה הידוע של אגאתה כריסטי ויוצא בחודש הבא - מישל פייפר נמצאת במקום מצוין בקריירה. הביקוש הרב שלה להפקות-על הוא עידוד של ממש בכל הנוגע למצבן של נשים בגיל מסוים בהוליווד, שלב בו הן כידוע מתקשות למצוא תפקידים.

הכוכבת הוותיקה התראיינה למגזין האונליין דה-אדיט של אתר מכירות אופנת-העל נט-א-פורטה, ודיברה בגילוי לב על חרדות, חרטות וקולגות, וגם על אותה שמלה בלתי נשכחת מ"פני צלקת". את הריאיון ערכה אוליביה קולמן, השחקנית הבריטית זוכת גלובוס הזהב שגם מככבת לצד פייפר ב"רצח באוריינט אקספרס".

עוד באותו נושא

הקאמבק המסעיר של התקופה: מישל פייפר רותחת, רגע לפני גיל 59

לכתבה המלאה
מישל פייפר לובשת Monce בבכורת Wizard of Lies של HBO, מאי 2017. GettyImages
גם שחור יפה לה. מישל פייפר לובשת Monse בבכורת "אשף השקרים" של HBO/GettyImages

על עצמה בתפקיד ישנים: "כשאני רואה במדריך הטלוויזיה שיש סרט שלי, אני דואגת לא לצפות. אני רואה היום רק את הדברים שהייתי רוצה לעשות אחרת".

על סט הרכבת הקטן והסגור של "רצח באוריינט אקספרס": "הייתי קצת חרדתית להיות לכודה ברכבת כל היום. אני צריכה זמן פרטי משל עצמי ומקום לאסוף את עצמי. אני יכולה לשבת שעות עם עצמי ולא לעשות כלום".

על חרדת כוכבים: "כשעשיתי את 'המכשפות מאיסטוויק' עם סוזן סרנדון וג'ק ניקולסון, הייתי מבועתת לפני המפגש עם ג'ק, אבל תוך חמש דקות הוא גרם לי להיות נינוחה. הוא היה נדיב ומקסים - אני לא אשכח את זה לעולם. מניסיון, ככל ששחקן יותר מוכשר ומפורסם, אז הוא גם יותר אדיב כלפי אחרים סביבו. ככה זה היה גם עם ג'ודי דנץ'. היא פשוט משדרת חום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא הייתי נכנסת אליה היום". על השמלה ההיא מ"פני צלקת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על חוסר הערכה של עבודתה בעבר: "ב'יום בהיר אחד' עם ג'ורג' קלוני חטפנו מכה בקופות בסוף השבוע של הפתיחה בגלל 'ביוואס ובאטהד עושים את אמריקה'. זה היה ממש מתסכל".

על עצמה כ"אלווירה" ב"פני צלקת": "לא נתנו לי לשמור את השמלה ההיא. אבל במילא לא הייתי נכנסת אליה היום. זה כל מה שיש לי לומר".

את הריאיון מלווים צילומי שחור-לבן משגעים של פייפר כשהמונוכרום פה מבליט את הביגוד הלבן שהיא לובשת. ולמרות הביקורת העצמית בעניין הגזרה שלה היום, היא נראית פשוט נפלא.

יפהפייה בלבן: מישל פייפר במגזין דה-אדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully