וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - תקשורת טובה

יאיר טריבלסקי

12.10.2008 / 13:27

השבוע מרקורי חוזר להילוך רגיל והתקשורת שלנו משתפרת. מה עוד צפוי לנו בימים הקרובים? והרי התחזית של טריבלסקי

מה קורה בכוכבים בשבוע הזה (שבין 12 ל-18 באוקטובר) של החג, שחיכינו לו כדי לבלות את שארית הקיץ הזה וראשית הסתיו? האוירה עדיין אלימה למדי וחסרת שקט וכדאי לשמור על עצמנו. אולם מרקורי חוזר להילוך רגיל ונראה שמשהו טוב קורה לתקשורת שלנו. הגיע הזמן להפנים את התובנות האחרונות שקיבלנו ולהתחיל לחשוב איך מיישמים אותן בתקופה הקרובה.

התקשורת שלנו

מרקורי חוזר להילוך רגיל. חזרתו היא אולי הבשורה הטובה של השבוע הזה. מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שהה בשלושת השבועות האחרונים בהילוך אחורי במזל מאזניים, מיקום שעבד בעיקר על המלה דיאלוג: דיאלוג ביחסים קרובים, דיאלוג בינו לבינה, דיאלוג בינינו לבין עצמנו ופה ושם גם דיאלוגים מסוג אחר: דיאלוג בין חלקי הקואליציה ובין לבני והשותפות שלה ודיאלוג בין יהודים לערבים, שם נדמה שכדאי ללמוד עוד איזה פרק או שניים, לפני שאפשר יהיה באמת לקרוא לזה דיאלוג.

בגדול, חזרתו של מרקורי מסמלת שסיימנו תהליך מסויים של עיבוד והפנמה של החודשים שקדמו להילוכו האחורי של מרקורי וכעת הזמן לראות איך מיישמים אותם בעולם וביומיום. אולי באמת הגיע הזמן למצוא את המפתחות שהלכו לאיבוד, לשחזר את הפגישות שהתבטלו ובעיקר לסיים את תהליך סגירת המעגלים שכולנו עברנו בדרך כזו או אחרת.

עיקרו של תהליך זה היה הפעם – בעיקר בגלל המיקום במזל מאזניים – נושא היחסים: יחסים עם אקס או אקסית מיתולוגיים שלא נסגרו היטב, יחסים עם פרטנר או בן זוג קיים שעברו תהליך של שדרוג ויחסים עם המלה זוגיות, על כל ההשלכות שלה. הכוונה היא לצורך להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלנו ולהתבונן לעומק במערכות היחסים כדי לראות אם הן אכן תואמות לצרכים שלנו וליכולת ההתמודדות שלנו. ולצורך לפעול באופן זוגי ומשתף יותר, למרות הקושי שעלה לאחרונה: אם אכן עשינו את שיעורי הבית שלנו ועבדנו לעומק, נוכל לראות בקרוב את התוצאות של כל אלה. מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע

זוית הפעולה בין ונוס לנפטון שהתרחשה בסוף השבוע הקודם, עדיין משפיעה עלינו גם השבוע. זו זוית רגשית שגורמת לכמה מאיתנו להעניק קצת יותר מעצמנו, לאבד מעט את הגבולות שלנו ביחסים ובכלל ואולי גם לעשות שגיאות בשיפוט, בעיקר כעת כשכל דבר הוא רגשי. חשוב לשמור עכשיו על פרופורציות, בעיקר ביחסים ובנתינה ולא להיסחף: החלטות מעשיות – דחו לשבוע הבא, אם אפשר. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, דגים ועקרב.

התוקפנות והאלימות השבוע

לצערי כמו שחזיתי בשבוע הקודם, מרס במזל עקרב, בעיקר כששהה על האופק של מפת המדינה, הביא איתו רגעים קשים לכולנו, בעיקר אלה מאיתנו בעלי הפתיל הקצר. מרס וונוס במזל עקרב הפכו ועדיין הופכים כל גירוי קטן לסיבה טובה למלחמת עולם, כשדברים לא קורים כפי שרצינו, בעיקר לאלה מאיתנו שמתקשים לגלות איפוק גם בדרך כלל.

אולי משום כך האוירה הכללית היא דרמטית וסוערת, שחור או לבן, התחום הכלכלי נראה בעייתי מתמיד וכל בעיה הופכת להיות הרת גורל. בשבוע הבא, כשונוס תעבור למזל קשת, חלק מהלחצים האלה ישתחררו להם. עד אז מומלץ בחג הזה לגלות איפוק מירבי ונשימה ארוכה ולזכור שחוסר הפרופורציות הזה הוא זמני ובקרוב מאוד תחזור השפיות למחוזותינו. מי בעיקר מושפע מכך? מזלות טלה, מאזניים, עקרב ושור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בתחום הכלכלי

יתכן שהמגמה תתחיל להשתנות עכשיו, עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, אבל מכיוון שמדובר רק בראשיתו של תהליך ארוך הקשור לכוכב פלוטו, שהחל לפני כחצי שנה וימשך ב-16 השנים הקרובות, מדובר במהפכה של ממש בחשיבה, בצורת הריכוז והארגון של נושאי כספים חומר ובכלל קבלת החלטות ועוד. כתבתי על כך לא מעט כשעבר למזל גדי בפעם הראשונה ואכתוב על כך בפירוט שוב כשיחזור לשם בקרוב.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע לא קל, שבו כדאי לשמור על שליטה ואורך רוח ולא להיסחף ולעשות שטויות.

שור - דיאלוג היא מלת המפתח, על כל המשתמע מכך. למרות הקושי להתמקד מעשית.

תאומים – סוף סוף אפשר לראות את האור ומעכשיו כדאי גם לשמוע את הקול...

סרטן – הגיע הזמן לעשות שינויים בבית, באוירה בו ובדיאלוג עם המשפחה.

אריה – זה השבוע האחרון של השמש במזל מאזניים: נצלו אותו לתקשורת בונה מכל הסוגים ולהרבה פעילות פיזית ותקשורתית.

בתולה – החיים מתחילים שוב לנוע קדימה והגיע הזמן לעבודת עומק על נושאי חומר וכספים.

מאזניים – המלה דיאלוג חוזרת בגדול וביחד עם חזרתו של מרקורי, מאפשרת לכם לממש תוכניות ורעיונות קצת אחרת.

עקרב - הרבה מאוד אנרגיה ומרץ, אבל ההגיון לא במיטבו: זמן לעשייה ולבילוי, אבל בעיניים פקוחות.

קשת - הרבה לחצים שהצטברו מאחורי הקלעים ייצאו בקרוב לאור: נסו לנקות משקעים ולא לאפשר להם להצטבר.

גדי - להרחיב את המעגל החברתי, לשפר תקשורת עם חברים וידידים ולבלות ביחד.

דלי - אתם במרכז העניינים עכשיו: זמן מצוין לכל האקשן שבעולם, אבל...בזהירות.

דגים – נסיעות, טיולים ומפגשים מרתקים. סעו, תבלו ואל תשארו בבית.

ועד שיעבור לו עוד שבוע מתוח בזהירות רבה ונוכל לחזור לתקשר כמו פעם – עין ועין ולב אל לב – שבוע טוף וחג שמח! יאיר טריבלסקי. בשבוע הבא נחזור לשאלות ולתשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully