וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - ירידה לשם עליה

יאיר טריבלסקי

21.9.2008 / 12:52

השבוע טריבלסקי מבשר שכוכב מרקורי עובר להילוך אחורי. אז איך זה ישפיע על החיים של כל אחד ואחת מאיתנו?

אין ספק שהאירוע הבולט בשמים השבוע (שבין 21 ל-27 בספטמבר) הוא מעברו - או חזרתו - של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, להילוך אחורי. המשמעות היא שנחווה שינוי משמעותי בתקשורת שלנו עם הסביבה הקרובה והרחוקה ועם עצמנו בשלושת השבועות הקרובים.

מעבר לכך, שני מעברי מקומות מעניינים, תקשורת רגשנית העוסקת באהבה ובנוסטלגיה ומתחים הקשורים לפעילות שלנו. עמוס השבוע הזה שלפני ראש השנה ואולי כדי דווקא לעזור לנו לחדד מגמות וכיווני מחשבה לפני התחלה חדשה.

מרקורי עובר להילוך אחורי

מדי שלושה חדשים עובר לו מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, להילוך אחורי הנמשך כשלושה שבועות. זהו פרק זמן שבו אנו כביכול "מעכלים" את מה שעברנו בשלושת החדשים הקודמים, עושים שיעורי בית, מראים מה למדנו ומסיקים מסקנות לעתיד, סוגרים מעגלים רגשיים ואחרים ואז...פורצים שוב קדימה בהילוך רגיל.

בפרק הזמן הזה, אנחנו נאלצים לחזור ולדייק את עצמנו, גם בדברים שנראים מובנים מאליהם: אנחנו חוזרים ולומדים על החשיבות של זכרון לגבי מיקומם של חפצים אישיים, בונים סדר עדיפויות חדש לגבי הדברים החשובים בחיינו, לומדים על חשיבותן של פגישות דרך ביטולן ואולי גם רואים עד כמה התרגלנו ליומיום הבטוח שמקיף אותנו דווקא דרך תקלות, קלקולים, אי הבנות וטעויות בשיפוט.

אולי בשל כך, ממליצים האסטרולוגים לחכות עם חתימת חוזים והתחלות חדשות עד לחזרתו של מרקורי להילוך רגיל. ואני אומר: הישארו ממוקדים בעובדות, ראו מה אתם לומדים על העולם ועל עצמכם בתקופה הזו ושימו לב איך כל שיחה פשוטה הופכת בקלות רבה לשיחת עומק על מהות החיים. לעתים דווקא בשיחות האלה, טמונות התובנות של פרק הזמן הזה, שנוכל לנצל גם הלאה.

מעבר לכך, עצם העובדה שההילוך האחורי הזה מתרחש לו במזל מאזניים, מראה על אפשרות משופרת ליישר הדורים ביחסים, ללמוד מטעויות, לפתור בעיות בזוגיות ואז להמשיך הלאה, חכמים ומחוזקים יותר. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, תאומים, שור ומאזניים.

המעבר של השבוע

מעבר השמש למזל מאזניים. השמש, מיקוד הדברים מסמנת השבוע שאפשר להתחיל לחגוג יום הולדת לבני המאזנאים. זהו מזל מתוק והרמוני, שואף איזון, שפה ושם לא קל לו עם עצמו. לרבים מהמאזנאים לא קל עם יום ההולדת והם מסתגרים לעתים לחשבון נפש מעניין. דווקא עכשיו כדאי לחבק אותם, להראות להם איזה מקסימים הם, להודות להם על כל העצות הטובות שהם נותנים לסביבה ולשמוח שוב בחיוך המקסים שובה הלב שלהם. המעבר הזה יתן למאזנאים ולטלאים אנרגיה חדשה וישפיע לטובה גם על הגדיים והסרטנים.

הרגשות השבוע

משתנים בהדרגה. זוית הפעולה שבין השמש לפלוטו עדיין בסביבה ויש לא מעט ויכוחים טעונים, אבל השמש במזל מאזניים מרככת את ההשפעה. לעומת זאת, ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל עקרב ומביאה איתה את הצורך לא רק לדבר על יחסים ולהתייחס לצד החיצוני שלהם, אלא גם להעמיק פנימה.

כן, הגיע הזמן לחפור מעט, לגלות את מה שקורה מתחת לפני השטח, להבין לעומק את מערך היחסים שלא נראה כלפי חוץ ולהבין ממנו מי באמת נגד מי. ההרמוניה קצת נעלמת, אבל הפיצוי הוא תובנות חדשות הקשורות ליחסים ואסימונים נופלים ברעש, עם דגש על הצד היצרי של הקשרים הקרובים. צמידות בין מרקורי לונוס, תביא איתה יכולת להחזיר יחסים למסלולם, לקבל תובנות רגשיות ולהיפתח רגשית. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים ועקרב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע מתוח בגלל זוית של מרס עם אורנוס. אל תנתקו קשרים!

שור - דיאלוג הופך להיות המלה המשמעותית. הגיע הזמן לדבר ולפתוח הכל.

תאומים - הצמידות בין מרקורי לונוס מחזירה את היחסים ואת הלב למקומו. דברו על זה.

סרטן - מעברה של ונוס לעקרב מחזיר את הרומנטיקה לשטח. ישששש!

אריה - החיים הופכים לרכים, מעודנים ובעיקר תקשורתיים יותר. נעים.

בתולה - זמן טוב לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחומר וכספים.

מאזניים - זמן לחשבון נפש אישי לגבי הדברים שחשובים לכם באמת.

עקרב - החיים הופכים למרגשים ולנעימים יותר. פתחו את הלב!

קשת - הגיע הזמן להשקיע יותר בחברים ובידידים שלכם.

גדי - זמן טוב לאפשר לאמביציה שלכם להתבטא בשטח. רוצו קדימה.

דלי - לפעול בזהירות רבה, ובמקביל לעשות מהלכים בנושאי קריירה.

דגים - זמן טוב לתכנון נסיעה, לרעיונות חדשים וללימוד של משהו מעניין.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 8.9.1959, בשעה 05:45 בבוקר.
אני לא מצליחה להתפרנס ממה שאני אוהבת לעשות. אשמח לקבל יעוץ בנושא: זוהי שנה מאוד משמעותית עבורי עם הרגשה של לצאת לחירות מדפוסים מכשילים ועדיין יש לי קושי מאוד גדול בפרנסה.

תשובה: ובכן, מפת הלידה שלך מראה על מקבץ גדול במיוחד של כוכבים בבית ה-12, שקשור לפוטנציאל שלא קיבל באופן ישיר לגיטימציה לפעולה. כלומר, זהו מיקום שאומר שלא קיבלת הדרכה או עידוד ואת חייבת ללמוד לקבל אותם ממקורות אחרים ולא מהורים, או להפעיל אותם בדרך מלאכותית: ללכת לטיפול או לייעוץ מסוגים שונים וללמוד להיות האב או האם של עצמך ולשחרר את המקום הפועל והיוזם שבתוכך.

זה לא תהליך קל, אבל גם לא קשה במיוחד והרבה אנשים לומדים שאין דרך אחרת וחייבים לעבור אותו כדי להיות אפקטיביים, במקום להאשים אחרים בכך שלא נתנו להם את הכלים. השמש, מיקוד הדברים, ונוס הרגשית, מרקורי כוכב התקשורת ופלוטו היצרי - כולם נמצאים כאן ומראים על פוטנציאל עצום של כוח ויופי שרק מחכה להתממש. העניין הוא שגם בגלל האופק במזל בתולה, הביקורתיות הפנימית והפחדים רק גדלים עם הזמן וגם הפחד ממימוש.

ממש עכשיו נמצא שבתאי הנוקשה על השמש שלך ומגביר את הלחץ לצאת החוצה ובמקביל - גם את הפחדים. זה בדיוק הזמן לעשות מעשה: להתחיל בקטן, במשהו ממש לא נחשב, אולי בכמה סידורים טכניים קטנים שקשורים אליו ולאט לאט לאפשר לדברים לגדול, בתנאי שלא תראי את התמונה הגדולה כל הזמן לנגד עיניך, אלא תפרקי אותה להרבה גורמים קטנים ותעשי אותם אחד אחד. במקביל, הייתי גם ממליץ על סוג של טיפול או יעוץ, כדי לפגוש את הפחדים ולהתחיל ללמוד ללכת קדימה ובעיקר לבד. זה נראה קשה עם השנים, אבל בהחלט אפשרי.

שאלה: נולדתי ב-13.8.1954 בשעה 12 בצהריים. אני מאוד מתלבטת אם להישאר בעבודה הנוכחית או להחליף תחום. נמצאת בתקופת משבר בעבודה וקשה לי רגשית.

תשובה: ובכן, תקופת משבר נמצאת בסביבה, אבל אינני אוהב להשתמש במלה הזו ובמלים כאלה בכלל. הייתי ממליץ להשתמש בהגדרות אחרות כמו "תקופה מאתגרת" או "תקופה של הזדמנויות חדשות". ממש עכשיו נמצא כוכב פלוטו על מרס במפת הלידה שלך, כשמרס מסמל בעיקר את הדרייב שלנו ואת הכושר לעשות ולפעול. פלוטו מביא איתו יכולת להרחיק גורמים שכבר מיצו את עצמם בחייך ולהביא אפשרויות חדשות לפעולה: קוראים לזה התחדשות. בגדול, זה זמן מצוין לבדק בית פנימי ואישי, לגלות אפשרויות חדשות ובעיקרון – בהחלט להמשיך קדימה לכל מקום שמאפשר לך לגדול, לצמוח, לבדוק את כוחותייך ולהתפתח הלאה. בהצלחה!

שאלה: נולדתי בתאריך 8.7.1978 בשעה 11:10. מה צפוי לי בחיי האהבה שלי וחיי המקצועיים והחברתיים? אני אדם מאוד בודד וקשה לי להיפתח בפני אנשים. עד שזה קורה, כבר מאוחר מדי והם כבר מגבשים עלי דעה מוטעית. מה עלי לעשות?

תשובה: במפת הלידה נמצאת ונוס המסמלת ביטוי רגשי, תחת צמידות עם סטורן הנוקשה, שמביא ביישנות, סגירות ורמת ביקורתיות גבוהה. גם מיקומו של מרס, הכוכב הגברי והיוזם במפה במזל בתולה, רואה בעיקר את הפרטים הקטנים ולא את התמונה הגדולה שנראית מעודדת יותר.

יש הרבה בונוסים במפה: צמידות יפה שבין הירח, הנפש, למרקורי כוכב התקשורת, מראה על כושר מקסים לתרגם רגשות למלים ובדרך מרשימה וצמידות נוספת שבין השמש, מיקוד ה'אני' לבין יופיטר כוכב השפע, מסמלת פתיחות לרעיונות חדשים וגישה אופטימית. זה אומר שהבדידות שאתה מדבר עליה אינה גורלית כלל ואתה בקלות יחסית יכול לפרוץ אותה, אם תחליט שמגיע לך להיות אהוב ונאהב ולפרוץ את גבולות הקושי הדמיוני. זה קשור להחלטה אישית, להצטרפות לסדנאות אסרטיביות למיניהן (פורום לנדמרק למשל, בהחלט מומלץ. מניסיון).

התחל לקחת יוזמה כבר בהתחלה של היכרות עם אנשים ואמור להם שהחלקים הטובים שלך מגיעים רק בהמשך ויש למה לצפות. אמור זאת בהומור, הפוך את הקושי שלך ליתרון, לך לפגישות עם ידיד טוב שאיתו תוכל לשוחח עד שתפתח ובעיקר, כאמור, אל תהפוך את הקושי לגורלי ואת המלים "אדם מאוד בודד" לאייטם של חייך: אלה מלים הרסניות, שמקבעות את המציאות הרגשית שלך ולא משנות אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully