וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - מתחים ולחצים

יאיר טריבלסקי

14.9.2008 / 12:14

הרבה כעסים ומתחים יעלו השבוע. טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והוא ממליץ איך לעבור את הימים הקרובים בשלום

זה עלול להיות שבוע מתוח ולחוץ (שבין 14 ל-20 בספטמבר), אבל דווקא עכשיו יכולות להתרחש פריצות דרך ביחסים, יגיעו תובנות שעד עכשיו משום מה התעכבו ויכולת לראות את הדברים כפי שהם - והפעם לשם שינוי גם לעשות משהו בנידון. צפוי סוף שבוע של לחץ עצבי גבוה, אבל אם תתעקשו תוכלו דווקא ברגעים האלו למצוא זמן איכות.

הזוית הקשה של השבוע

זו זוית הפעולה של השמש, מיקוד הדברים, עם פלוטו היצרי והכוחני. נראה שיש כאן פגישה לא קלה בין הצד המרדני שלנו שרוצה לעשות את הדברים בדרכו ממקום יצרי ותובעני, לבין סמכויות - כמו הורים, מורים, בוסים וכל מי שנמצא מעלינו.

זהו זמן לא קל שדורש הרבה תשומת לב כדי שכעסים פנימיים לא יעלו החוצה ויתפוצצו לנו או לאחרים בפרצוף, ומצד שני – מקום שמאפשר לנו לבטא רגשות שעד עכשיו שמרנו בבטן ורק חשוב לעשות זאת בדרך שלווה ומאופקת. זמן טוב ליצירתיות ולתשוקה, זמן רע לעימותים ומאבקי כוח. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות עקרב, אריה, בתולה דגים וקשת.

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו ממשיכה להשתנות במהירות, בגלל הצמידות הבו זמנית של מרקורי כוכב התקשורת גם עם מרס האגרסיבי וונוס הרגשית והיא נעה בין שני קטבים: אחד, צורך להיות צודק בכל מחיר, לומר את המלה האחרונה ולהזדהות באופן משמעותי עם המלים שלנו, מה שעלול ליצור ויכוחים לא מעטים.

הקוטב השני הוא: היכולת לדבר בכנות ובאומץ על רגשות, לחשוף ולהיחשף ולהיות נאמן ללב. וכחנות יתר בצד רכות ורגישות ויכולת לתרגם רגשות למלים - הנדנדה התקשורתית שלנו נעה בין השני החלקים האלה. נסו למצוא את שביל הזהב בין השניים, ללכת בין הטיפות וגם כשמאבדים שליטה ובכל זאת רבים ומתווכחים, למצוא את הלקח וללמוד את השיעור הקטן. מי בעיקר יושפע מהזיגזג של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים וטלה.

הזוית המתוחה של השבוע

זוית של מתח בין כוכב מרס האסרטיבי לאורנוס, שתתחיל באמצע השבוע ותסתיים בסופו, עלולה להביא איתה פתיל קצר וקושי מסויים להתמודד עם תהליכים ארוכים. חשוב מאוד עכשיו לנהוג בזהירות בכבישים ולא לתת לכל גירוי קטן להפעיל אותנו. הזוית הזו, ביחד עם הזוית שבין השמש לפלוטו, הופכת את אמצע וסוף שבוע לטעונים ולרגישים במיוחד. איפוק שליטה והרבה סבלנות מומלצים עכשיו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דלי, מאזניים ודגים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - מתחים, לחצים, מצבי רוח וקושי במיקוד: היזהרו מעצירות פתע ומפניות חדות.

שור - שבוע עמוס רגשית שבו אפשר לדבר על הדברים שחשובים לכם ולפתור בעיות.

תאומים - תקשורת שנעה בין צורך לשחרר כעסים לבין ביטויי אהבה. מעניין.

סרטן - שבוע ביתי עם יכולת להתארגן מחדש ולחזור לשורשים. מומלץ.

אריה - דיאלוג לחוץ עם העולם עלול להביא איתו דרמות מיותרות. זהירות.

בתולה - להפוך כל ויכוח למסע תובנות וכל שיחה לפתח ללימוד של משהו חדש.

מאזניים - לאפשר למלים לצאת, לבטא רגשות ולהיפתח לשינויים.

עקרב - להיזהר ממסקנות מוטעות, החלטות פזיזות ופתיל קצר במיוחד.

קשת - לנסות ולמקד את האנרגיה החזקה שלכם במטרות ספציפיות.

גדי - להגדיר מטרות ארוכות טווח ולשעוט קדימה, עד כמה שאפשר.

דלי - לחשוב פעמיים לפני כל תגובה, בעיקר מהסוג הפזיז והמתלהם.

דגים - להיזהר מבזבוזי כספים והחלטות מוטעות. בלו יותר עם חברים.

שאלות ותשובות

שאלה: שמי אלינור ואני כיום בת 22 וחצי, נולדתי ב-1.11.1986 בשעה חמש לפנות בוקר. מערכת יחסים רצינית עדיין לא היתה לי ולמעשה הקשרים שחוויתי לא היו טובים במיוחד. רציתי לדעת האם צפויה לי מערכת יחסים בעתיד הקרוב?

תשובה: את אמנם בת מזל גדי, אבל האופק שלך הוא במזל קשת, מה שאומר שאת חסרת סבלנות למדי: אחרי הכל, בגיל הזה, מערכת יחסים עמוקה ורצינית היא עדיין עניין שלא קרה לרבים מבני גילך. אם נוסיף לכך את כוכב אורנוס מאחורי הקלעים שמביא איתו מינון נוסף של חוסר סבלנות וחוסר שיקול דעת אמיתי בבחירת בני זוג ונטייה ללכת על ריגושים במקום על עומק בבחירת הפרנטרים שלך, התמונה תהיה שלמה יותר.

גם זוית פעולה בין מרס ליופיטר במפת הלידה שלך מראים על נטיית לב לבחורים פזיזים במקצת, שרצינות ואחריות של מערכת יחסים לא ממש מעסיקים אותם. מפת הלידה שלך מראה על התפתחות ומערכות יחסים בגילאים מבוגרים יותר, אז תהיי גם את בוגרת יותר ותביני שמערכת יחסים זקוקה לא רק לסבלנות, אלא גם לפרטנר שתואם את הנדרש ממנה.

שאלה: בתי נולדה בתאריך 4.11.1976 בשעה 30 .7 בבית החולים אסף הרופא. היו לה מערכות זוגיות דלילותו אחת קשה שהותירה אותה בטראומה. מאז היא אמנם התאוששה, אך היא נמנעת מקשר. מתי היא תצא מהמצב הזה והאם היית ממליץ על כיוון כלשהו?

תשובה: ובכן, עומס של כוכבים בבית ה-12 במפת הלידה של הבת שלך, מראה על עומס רגשי גבוה מאחורי הקלעים, שלא תמיד נראה לעין. אפשר לומר שהיא מעט מופנמת וזקוקה למעט עבודה על עצמה כדי לצאת לקדמת הבמה ובכל התחומים, לא רק בזוגיות. בנוסף, אנו מוצאים גם את הירח המסמל את דמות האם מול כוכב פלוטו, מה שמראה שמעורבות יתר שלך בחייה עלולה להקשות עליה, למרות שמן הסתם כוונותייך טובות.

במקומך הייתי נמנע מלחצים על בתך, מאפשר לה את הזמן הדרוש כדי להשתקם ולרכוש מחדש בטחון ולאפשר גם למערכות היחסים לחזור לחייה: היא זקוקה לזמן ולחופש אישי כדי לשוב ולמצוא את עצמה, אבל יש לה בהחלט את הכוחות לכך. מה שכן, עומס רגשי ודאגנות יתר מצידך ומצד אנשים אחרים, עלולים גם הם להכביד עליה וכדאי לשחרר את הלחץ ולאפשר לה למצוא את עצמה ואת הזוגיות שהיא ראויה לה בזמן שלה. בשנת 2009 אני רואה קשר חדש שעשוי להתרקם לו, אבל גם הוא, כמו בתך, זקוק להרבה זמן וסבלנות.

שאלה: נולדתי ב-6.3.1980 בשעה 11:58. אינני מצליח בתחום המקצועי כפי שאני חושב שמגיע לי. אני צלם, אך עובד בחברת היי-טק בשל האפשרויות הכלכליות שניתנות לי שם. האם אצליח בצילום או שעלי להישאר בהיי-טק?

תשובה: ובכן, המלים "מצליח כפי שמגיע לי להצליח" הן טריקיות במקצת. נראה שאתה מספר לעצמך סיפור קטן ומאמין בו. סיפור ההצלחה או אי ההצלחה שלך תלוי רק בך ומפת הלידה שלך מראה זאת, כמו בשאר המקרים. השמש, ה"אני האמיתי" נמצאת אמנם בבית העשירי, בית הקריירה, שהוא גם בית התדמית שלנו ואתה מייצג שם את הנסיך ש"מגיע לו", שנמצא למעלה ומשקיף על העולם. אבל זוית פעולה לא קלה שמגיעה מכוכב סטורן מבית 4, הבית שמייצג את הבית והמשפחה, מראה שהמכשול האמיתי בדרך להצלחה שלך הוא אתה ובעיקר הביקורתיות הפנימית וחוסר האמון שלך באותו נסיך, שבאמת יוכל להצליח בגדול.

משהו בך החושש לתדמית הנסיכית והאמנותית שלך בעיני עצמך אין כיסוי, מבקר אותה שוב ושוב ופה ושם גם מעניש אותה על ידי שימוש לא מודע בנושא הכספים: עמוק בפנים אתה עצמך לא מאמין שביצירתיות יש כסף ושאפשר לחיות ממנה ולשם השגתו צריך להשקיע הרבה עבודה קשה. זו כנראה השקפתו של אחד ההורים שאימצת בלי להרגיש, כנראה האב, ולכן הפגישה הכואבת בין ה"אני מאמין" הנסיכי שלך והשקפת העולם שלו, שלא משתלם לחיות מיצירתיות אלא רק מעבודה קשה. חוסר האמון שלך בעצמך יוצר מציאות שבדיעבד אתה מתלונן עליה: זה לבצע שינוי, אתה צריך חריש עמוק דרך המלים מגיע לי, עד שתבין שמה שמגיע לך הוא כרגע בדיוק מה שאתה מקבל, למרות חוסר רצונך לראות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully