וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סערה רגשית

יאיר טריבלסקי

24.8.2008 / 14:23

יאיר טריבלסקי ניתח עבורכם את מפת הכוכבים השבועית והרי התחזית שלו: תקשורת לא קלה והרבה סערות ודרמות רגשיות

יש לא מעט דרמות השבוע (שבין 24 ל-30 באוגוסט) והן מסיטות את תשומת הלב מהתהליך האמיתי שמתרחש לו מעט בצד: מעבר כוכבים למזל מאזניים ושימת דגש משמעותי יותר על הצורך לפעול בשניים, להשקיע בזוגיות, לנהל דיאלוג בגובה העיניים ולתת מקום משמעותי יותר לכל מה שקשור למערכות היחסים.

הרגשות השבוע

בגדול, הרגשות השבוע אינם קלים, המעורבות הרגשית שלנו גבוהה ויש לא מעט סערות ודרמות בסביבה. יש שתי זויות שבעצם מייצגות את התהליך הזה, שתיהן קשורות לונוס המסמלת יחסים ודיאלוג. כל אחת מהן דומה מבחינת הדרמה שהיא מחוללת, אבל שונה מבחינת המקום הרגשי שהיא לוקחת אותנו אליה.

לנתק קשרים או להישאר בסביבה?

על הזוית הזו אחראית ונוס, כשהיא יוצרת זוית של עימות עם כוכב אורנוס התזזיתי. זהו מיקום לא קל, שעלול להביא איתו דיאלוג חסר סבלנות, אולטימטום כזה או אחר וצורך להראות לעולם שאנחנו לא פראיירים, שיש אלטרנטיבה ושאם לא יעשו מה שאנחנו רוצים... אנחנו נלך. כן, פשוט נלך לנו בגאווה, בלי להסתכל לאחור, למרות שבינינו – הטריגר שמפעיל את זה עלול להיות גם שטותי לגמרי.

הזוית הזו אכן לא רציונלית במיוחד, אבל אנחנו כן: אם נחליט כבר עכשיו שלא חשוב מה קורה השבוע - אנחנו נשארים בשליטה ומגלים איפוק, זה מה שיקרה. ולמרות שפה ושם זה יצריך נשיכת שפתיים, לטווח הארוך זה בהחלט ישתלם. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דלי וטלה.

תקשיב לי, ותקשיב לי טוב!

מוכר לכם המשפט הזה? הוא מסמל את הזוית הבאה שגם עליה אחראית ונוס: זוית פעולה מדויקת בינה לבין פלוטו הכוחני והיצרי. כעת הרגשות הרכים והעדינים שלנו הופכים משולהבים ומרוגשים, בלוטת האדרנלין עובדת שעות נוספות, אבל הראש נמצא במקום אחר, מתבונן מרחוק ולא מתערב דווקא כשכל כך צריך אותו כדי לשמור על פרופורציות ולהיות חכם במקום צודק.

אז בואו נחליט עכשיו שאת הראש הזה לא משאירים בצד בשום מקרה, אלא נותנים לו לא רק להיות מעורב, אלא גם להיות הבוגר, זה שמקבל את ההחלטות החכמות כשהילד מאבד שליטה ומפסיק את הרעש הלבן לפני שהוא סותם את האיי.קיו הבודד שעוד מתפקד לו כשאנחנו כועסים. אז... בלי שום תנאים, בלי מלחמות, בלי מאבקי כוח – פשוט להתבונן במה שקורה ולראות אם הכעס שלנו שאוטוטו הולך לגלוש החוצה ולהציף את הסביבה מקדם אותנו או יורה לנו ברגל.

למרות שהתשובה ברורה מאליה, כדאי בכל זאת לתת לו מקום, אבל בצורה חכמה: לשתף במלים שקטות מה אתם חושבים, או לכתוב לעצמכם מייל זועם ולתת למלים להציף את המסך ולא לשלוח! האמת שאחרי שזה שם, הצורך לשלוח עשוי להתפוגג מעצמו, בעיקר אם תחליטו שאתם שולחים את זה לפחות שעתיים אחרי שזה נכתב, לא פחות. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, קשת ותאומים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

התקשורת שלנו

לא קלה, אבל רק עד סוף השבוע. מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית פעולה עם כוכב פלוטו, שעלולה להביא איתה מאבקי כוח מילוליים וצורך להיות צודק בכל מחיר, תוך הזדהות מוחלטת עם המלים שלנו. אבל בינינו... מלים הן רק מלים ולמרות שיש בינינו שחושבים שהן קדושות – הן בהחלט לא, בעיקר אם הן מבטאות צורך צודק להפגין שליטה, או לומר את המלה האחרונה.

גם מלחמה על עקרונות כדאי לנהל עד שלב מסויים מבלי לשבור את הכלים, אלמנט שעלול להיות קצת נדיר תחת השפעת הזוית הזו. אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים לפני שזורקים מלים קשות, מאיימים בהתפטרות או בעימותים כוחניים, או סתם מעליבים, כי מישהו פגע בנו בכך שלא הסכים איתנו, או העז לומר דעה אחרת. כן, זהו שבוע פגוע מילולית, אבל מלים הן גם מה שאני כותב כדי שתבינו שאלה בסך הכל מלים ועדיף לגלות איפוק מאשר להתפרץ. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, עקרב וקשת.

המעבר המעניין של השבוע

זהו ללא ספק מעברו של מרקורי בסוף השבוע למזל מאזניים והוא אולי מסמל יותר מכל את המגמה שדיברתי עליה. מרס כבר נמצא במזל מאזניים, מרקורי עובר השבוע וונוס עוברת בשבוע הבא - התקשורת שלנו תהיה בסופו של דבר עדינה ופייסנית, אחרי שנעבור את הדרמות של השבוע, בדיוק כפי שלפעמים צריך לעבור את המפל כדי להגיע למים השקטים שאחריו: מה שחשוב הוא שלא להתהפך עם הסירה בזרם, אלא לנווט במומחיות, בעדינות ובשקט נפשי, בעיקר בזמן המפל עצמו, כשבמקרה שלנו זהו מפל רגשי לגמרי וכולו שלנו. מי בעיקר יושפע לטובה מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור ומאזניים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה – דיאלוג, דיאלוג, דיאלוג. מרס במזל מאזניים מכריח אתכם ללמוד לנהל דיאלוג.

שור – מאבקי כוח ודרמות עלולים להסיט את תשומת הלב מהעיקר. אל תתפתו.

תאומים – אחרי סערות ואדרנלין, מגיע לבסוף השקט. רק סבלנות.

סרטן – זה עשוי להיות שבוע אסרטיבי במיוחד: השקיעו יותר בבית ובמשפחה.

אריה – תחושת הכובד הולכת וגדולה ומכריחה אתכם לפעול בזהירות ובמעשיות.

בתולה – הגיע הזמן להתארגן חכם ונכון בתחום הכלכלי ובחשבון הבנק שלכם.

מאזניים – אם תצלחו את השבוע בשלום, תגיע תקופה רגועה ונעימה יותר.

עקרב – פתיל קצר ותגובות קיצוניות, הם האויבים האמיתיים שלכם השבוע.

קשת – זהו זמן אסרטיבי במיוחד: הגיע הזמן לעשות ולפעול. רוצו קדימה!

גדי – נושאי קריירה ודרייב מצריכים הרבה תשומת לב ושווים השקעה.

דלי - להיזהר מאוד מניתוקי קשרים והחלטות פזיזות במערכות היחסים.

דגים – להימנע מהוצאות גדולות ובזבוזי כספים ולהתמקד בעובדות בשטח.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 27.9.1963, בשעה 8:00. לפני שלוש שנים, לאחר כשלוש שנות גירושים ושני ילדים עברתי להתגורר עם בן זוג אילתי ולפני חצי שנה הקשר הסתיים. קשה לי לתקשר עם גברים באילת ואני מנסה להסיח את דעתי מהצורך בקשר עם המין השני. הקשר האחרון שלי היה עם בן מזל טלה שלא התאים לי כמאזניים ואני לא רוצה "ליפול שוב".

האם עלי לנסות "לחפש" באילת והסביבה? האם לחפש בכלל? ב נוסף, אני מפחדת לתת יותר מדי כמו בזוגיות האחרונה שלי ובקשרים רבים שהיו לי, יש לי צורך לטפל בבן הזוג ואני רוצה להיגמל מזה. מה לעשות? אני זקוקה לזוגיות.

תשובה: ראשית, לבני מאזניים קשה אולי לחיות יותר בלי זוגיות מאשר למזלות אחרים: הצורך בפידבק ובנתינה מגדיר היטב את הנוכחות שלהם ובלעדיה הם כאילו "חצי בן אדם", אבל זה יותר בראש מאשר במציאות. בנוסף, במפת הלידה שלך נמצא כוכב מרס, דמות הגבר שלך, במזל עקרב, שזה אומר צורך בהתמסרות טוטאלית בקשר לדמות הגבר הזה, מה גם כשמרס צמוד לכוכב נפטון, אלמנט שאומר שתמיד יש בו משהו לא ברור, חסר שורשים, אבוד כלשהו והוא זקוק לטיפול כזה או אחר שתורם לך לא מעט. הבחירה שלך בבני זוג כאלה גורמת לך להיראות טוב בעיני עצמך ולחוש שאת משקיעה הרבה, אבל האמת היא שההשקעה האמיתית שאת זקוקה לה היא בעצמך. את זו שזקוקה להרבה תשומת לב וטיפול, אבל משקיעה זאת באחרים.

אולי טוב שבתקופה זו אין לך זוגיות מהסוג שאת מכירה טוב, מכיוון שפסק הזמן הזה יגרום לך אולי לראות את הדברים אחרת והאמת היא שהגיע הזמן להתאהב קצת יותר בעצמך, להעניק לעצמך יותר ולא לראות זאת דרך בן הזוג. הקשבה לעצמך בלי פרטנר שזקוק להשקעה, תביא איתה תקופה בריאה ומוצלחת יותר ובתחילת שנת 2009 תגיע גם תקופה בונה יותר, עם קשר בגובה העיניים ולא גבר אבוד שצריך לטפל בו. ובקשר לאילת ולסביבה - נצלי את המרס העקרבי שלך ללקיחת יוזמה ולפנייה למקומות אחרים ובינתיים כאמור השקיעי בעצמך. זה ישתלם, חביבתי.

שאלה: נולדתי בתאריך 9.3.65 בשעה 22:30, ברמת גן. אני גרושה עם ילדה ואחרי פרידה של כשנה מבן זוג. כרגע אני מתרגלת לשגרה חדשה ולחוויות אחרות. לזוגיות הקודמת הגעתי לאחר חמש שנים של חיפוש, האם הפעם תגיע האהבה מהר יותר?

תשובה: ובכן, לא בטוח...המודל הזוגי של המפה שלך תחרותי מאוד. למעשה כל המפה בנויה כאילו משני מחנות, זה מול זה, ושני מקבצי הכוכבים האלה לא עושים לך חיים קלים. נראה שזוגיות מבחינתך היא מעין מגרש ספורט שכזה, שבו בן הזוג שמסומל על ידי מרס צמוד לאורנוס נמצא ולא נמצא, ובת הזוג יושבת ממול עם הרבה סבלנות – ונוס צמודה לסטורן – ולא מפסיקה לבחון אותו, לגלות איפוק ולחכות שסוף סוף זה יקרה. הגיע הזמן לקחת יוזמה, להבין שהמודל הזה לא עובד ושגברים מהסוג שאת מחפשת הם במידה מסויימת לא רק בלתי אפשריים, אלא גם אי אפשר למצות איתם את תהליך הזוגיות כלל, כי הסוף ידוע מראש.

נסי להפנות את התחרותיות לאפיקים אחרים ועשי קצת עבודה על דיאלוג שלא לוקח את הגבר כסוג של אתגר, אלא כפרטנר לתהליך רך ומכיל, שבסופו שניכם תיהנו. זה יקח זמן וזה לא קל, אבל זה עדיף על הצורך לחכות שוב חמש שנים כמו זיקית על ענף שמחכה לזבוב הנכון, שאיתו אפשר לפצוח במלחמה חדשה שבו תמיד שניכם מפסידים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully