וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - שינוי מגמה

יאיר טריבלסקי

17.8.2008 / 13:28

גם השבוע ניתח עבורכם אסטרולוג הבית יאיר טריבלסקי את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית שלו לימים הקרובים

בגדול נחווה השבוע (שבין 17-23 באוגוסט) שינוי מגמה. חלק מאיתנו לא ירגיש זאת, בעיקר בגלל שתי זויות פעולה שמביאות איתן עדיין כמה דרמות לאזור ומסך האדרנלין מכסה מעט על השינוי הזה, אבל בשבועות הקרובים נרגיש בו בהחלט, אם נרצה או לא.

הכוונה שלי היא למעברו של כוכב מרס למזל מאזניים, מיקום שינסה לשם שינוי לשים את הדגש דווקא על הצד ההרמוני בחיינו ועל מערכות היחסים. אבל מכיון שמדובר במרס הערס, אותו כוכב אסרטיבי שמתעקש לעשות הכל בדרכו שלו והדרך הזו, מה לעשות, קיצונית בדרך כלל – לא בטוח כלל שהתוצאה תהיה זו שציפינו לה.

המעבר המשמעותי של השבוע

מעברו של כוכב מרס ממזל בתולה למזל מאזניים. במשך חודשים טחן לנו מרס את המוח לגבי השינויים שעלינו לעשות בחיינו בהרגלי העבודה, התחום הכספי ופילוסופיית החיים בכלל ועכשיו אחרי שחלק לא קטן מאיתנו הסכים להרים את הכפפה, הוא מגיח ועובר למזל מאזניים ומנסה לראות איך אנו מתרגמים את התובנות החדשות שלנו למציאות בשטח.

מרס שולט על מזל טלה שנמצא ממול והוא מייצג את הצד האסרטיבי שלנו שרץ קדימה, כובש טריטוריות בחיוך ואומר לעולם: זה אני וזה שלי! אבל כשהוא עובר למזל מאזניים, התמונה משתנה. מזל מאזניים הוא מזל הרמוני שעליו שולטת ונוס ואצל ונוס הכללים קצת שונים: לא אני, אלא אנחנו. לא לבד, אלא ביחד. לא אגוצנטריות, אלא התחשבות.

במזל הזה מרס קצת הולך לאיבוד: אף אחד לא רוצה לשמוע את נאומי ההתלהבות שלו על עצמו ולא מתפעל מההישגים שלו. אולי משום כך הוא ממש מנסה להיות בסדר, לחשוב בשניים, להציע פתרונות ולא לדבר על עצמו, ופתאום מרס הילדותי הופך להיות נושא דגל הזוגיות ומנופף בו בכל עוז.

מעבר להפיכת המאזניים עכשיו למזל אסרטיבי במיוחד שמצליח להתגבר על ההססנות שלו ולקחת את השליטה בחייו לידיים, זהו זמן להגדיר מחדש את מערכות היחסים שלנו: מי בדיוק נמצא שם נגד מי, מה עושים כשביחד, מה סדרי העדיפויות של ההשקעה הזוגית וכל זאת כשפה ושם נוגעים גם בשליטה בקשר, כי שליטה היא מלת המפתח של מרס: מי אוהב יותר את מי? מי מתגעגע למי? מי אלוף הזוגיות האזורי? ולכן עלולים להתעורר עכשיו גם ריבים קטנים אך מסיביים, לא מהסוג הבכייני של אכלו לי שתו לי, אלא מהסוג שמחליט לקחת יוזמה ולפעול באופן זוגי אך עצמאי. מרס קצת נפול כשהוא במאזניים ואולי משום כך אנו עלולים להרגיש חולשה פיזית, עייפות מסויימת וצורך בפינוק. מגיע לנו, נכון או לא?

בגדול, זהו זמן טוב למסד יחסים, להשקיע יותר בצד הפיזי של הקשר, לקבל החלטות זוגיות לטווח ארוך ובעיקר לחשוב איך להיות בשניים – ובמקביל גם שכל אחד מאיתנו יפעל באופן עצמאי, ללא תלות באחר. המאבק בתלות הזוגית - זה האישיו עכשיו וממקום כזה יכולים רק לצמוח רק דברים טובים, בעיקר אם נצליח להשקיע גם קצת ראש בקשר ולא רק לב או אגו. מרס עלול להביא איתו עודף שיחות על זוגיות, אבל אולי פה ושם גם יגיעו החלטות בעקבות השיחות האלה וגם מעשים, וזה – כבר תלוי בנו.

הזוית הקשה של השבוע

זוית פעולה בין מרס לפלוטו. מאבקי אגו עלולים להתעורר עכשיו ביחד עם הצורך בשליטה והרצון לומר את המלה האחרונה. כל דבר קטן עלול לעורר עכשיו את הצורך להגיב ומהבטן וליצור קצרים בתקשורת, אלימות והתלהמות. אם נגיב באיפוק, נחייך בסלחנות ונאמר לאגו חכה רגע כשירצה להתפרץ ולצעוק, נוכל לעבור ימים יפים של ביחד – אבל גם לחוד, עם לב פתוח ועיניים שאינן עצומות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות עקרב, טלה, קשת ובתולה.

התקשורת שלנו

לא קלה השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא מול כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להקצין את התגובות שלנו ואת המלים שאנו אומרים ואף להביא איתו צורך לפעול בדרמטיות ולנתק קשרים בקלות רבה יחסית. מומלץ להפגין שליטה, לא להיסחף והחלטות חשובות לדחות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המעבר השני של השבוע

השמש עוברת למזל בתולה בשבת של סוף השבוע הבא. מעבר מעניין שעליו ארחיב בהמשך. בינתיים רק אומר: מזל טוף לבתולות! שנה מעניינת בפתח.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - זה עלול להיות שבוע סוער ולא שגרתי בתחילתו וקצת מינורי ואפילו הססן בהמשכו. חשוב בתחילת השבוע לגלות איפוק ולא להרוס קשרים.

שור - הרומנטיקה חוזרת עם מעברה של השמש למזל בתולה. השקיעו בה קצת יותר...

תאומים - חשוב: לא לריב, לא לעורר דרמות, לא לעורר סערות ולגלות איפוק!

סרטן – נושאי בית וסביבה הופכים למשמעותיים יותר ומצריכים השקעה משמעותית יותר, כולל מעברי דירה, שיפוצים, או שינוי באוירה.

אריה - השמש עוברת למזל בתולה והגיע הזמן להתמודד עם הפרטים הקטנים ולא עם התוכניות הגדולות.

בתולה – מזל טוף! זמן טוב לחגיגות ולדיאלוג אסרטיבי יותר עם החיים. יוזמות חדשות יתקבלו בהחלט בברכה.

מאזניים – הגיע זמן האקשן עם מעברו של מרס למזל שלכם. שימו את ההססנות מאחור ורוצו קדימה.

עקרב – זהירות, זהירות, זהירות! לא לפעול בלי מחשבה ואפילו מחשבה נוספת.

קשת – החיים דוחפים למרכז האקשן ומכריחים אתכם לקחת יוזמה: זמן טוב לקריירה, לאמביציה ולכל המשתמע מכך.

גדי – הלחצים יורדים בהדרגה ואת מקומם תופסת סקרנות של עשייה והרחבת אופקים. לכו איתה.

דלי – תקשורת קצת בעייתית עלולה להביא איתה החלטות שגויות. חשבו פעמיים לפני כל החלטה.

דגים – מערכות היחסים והנושא הזוגי עשויים להעסיק יותר מתמיד. זמן להעמיק קשרים או לצאת לדייט, אבל לגלות יוזמה בכל מקרה.

שאלות תשובות

שאלה: שלום, נולדתי ב- 4.9.1963, בסביבות השעה 18.00. נושא הזוגיות תקוע אצלי שנים וברצוני לדעת האם בקרוב תהיה לי זוגיות שאוכל להיות מאושרת בה?

תשובה: ובכן, במפת הלידה שלך נמצא פלוטו ממש בפתח בית הזוגיות כשהוא על ונוס, והשמש בצמידות לאורנוס קצת מתחת בבית השישי. זה אומר שמבחינתך חוויית הזוגיות אינה קלה: היא עלולה להביא איתה עימותים בגלל האופק שממול ויש משהו שאינו פתור בדיאלוג עם האב. פלוטו וונוס מביא איתו יצרים חזקים אבל גם כאב והצורך בלהיות לבד ובשליטה לא פחות חזק מהצורך בזוגיות ובפרטנר שיבין ויכיל.

דרושה כאן עבודת עומק אמיתית על כל הנושא שנקרא חיים ביחד: איך פוגשים ונחשפים מבלי להיפגע ברגישות החזקה שלך? איך באמת יוצרים משהו זוגי מבלי להיבלע, בגלל האופק בדגים? זוגיות אינה חבילה שמגיעה בדואר: זהו מקום שיוצרים שני אנשים שמעוניינים בו והוא דורש עבודה, הרבה עבודה. במקרה שלך – עבודת עומק הקשורה לעבר ולנושאים שהעלתי, תביא איתה תוצאות לא רעות כבר בשנה הבאה.

שאלה: שלום, נולדתי ב-18.5.75 בשעה 20:15, בתל אביב. אני נשואה, אך בשנה החולפת ידענו עליות וירידות במערכת היחסים ועדיין יש תחושה של חוסר יציבות מסוימת והרגשה שהכל תקוע ןלא רק במישור האישי. האם ישנו באופק שינוי והתייצבות?

תשובה: ובכן מצטער, אבל אינני רואה ממש התייצבות, אלא להיפך: צורך בשינוי עומק, אם בתוך הקשר ואם מחוצה לו, שרק אז יוביל לשיפור. פלוטו יוצר עכשיו זוית פעולה למרס שמייצג את הצד הגברי בקשר, ובעוד שנה בערך יצמד למרס גם אורנוס, מה שאומר שיתכן והצד הגברי בקשר יעשה שינויים בחייו או בסדר העדיפויות שלנו.

מצד שני, יתכן וזו דווקא תהיי את, אם תקחי יוזמה ותחליטי שאינך מתפשרת על הדברים שחשובים לך ותשני אותם מהיסוד: התקיעות שאת מדברת עליה היא בעצם סוג של סטטוס קוו זמני שדורש שינוי, אבל את או אתם מפחדים ממנו. הגיע הזמן להתבונן בו באומץ ולהרים את הכפפה למען שניכם, בין אם מדובר בשינוי שנעשה מתוך הסכמה ובתוך המערכת ובין אם מדובר בשינוי של המערכת כולה.

שאלה: נולדתי ב- 12.12.1974 בשעה 02:30 לפנות בוקר. הייתי מעוניינת לדעת מתי אמצא את הבן אדם המתאים וקשר שיוביל לחתונה וזוגיות אמיתית?

תשובה: ובכן מבחינת מפת הלידה שלך - יש השנה ועד אמצע השנה הבאה כמה וכמה הזדמנויות לקשר שכזה. אבל... חשוב להבין את המלכוד במפת הלידה שלך, מכיון שגם אם תפגשי אותו את עלולה לפעול באופן שלא יהפוך את הקשר ליציב, אם בכלל, וזאת בגלל מציאותו של כוכב אורנוס על האופק במפת הלידה שלך. אורנוס, כוכב תזזיתי ולא אישי, יוצר פעמים רבות מעין חיץ בינינו לבין המציאות ואנשים קרובים, בעיקר כדי להגן עלינו מפני פגיעות שקרו כנראה בילדות, או אווירה שגרמה לנו להרגיש שונים ויוצאי דופן בגילאים צעירים.

כדאי לפגוש את המחסום הזה ולהתעמת איתו אחת ולתמיד, מכיוון שהצורך להישאר בתוך הבועה ולא להיפתח לאחרים בגלל הפחד להיחשף, עלול לנטרל מראש את נושא הזוגיות עוד לפני הפגישה הגורלית. בעיקרון קל לך יותר להיות לבד ולחיות באופן עצמאי, מאשר להכניס אדם נוסף למערכת. יש כאן עבודה מסויימת שכדאי לעשות על האינדיבידואליזם הזה ותחושת השונות שמלווים אותך מגיל צעיר ומנטרלים קשרים קרובים מדי בגלל פחד מקירבה ואינטימיות יתר. עבודה אמיתית על המקומות האלה, ובלי פחד, עשויה לחולל נפלאות ולעזור לך להתקרב למטרות שציינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully