וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - חוזרים הביתה

יאיר טריבלסקי

15.6.2008 / 12:08

כוכב מרקורי חוזר סוף סוף להילוך רגיל. אפשר לנשום לרווחה? לא בטוח. טריבלסקי עם התחזית לשבוע הקרוב וגם עם תשובות לשאלות שלכם

השבועיים האחרונים היו סופר אקטיביים: דברים התרחשו במהירות ולא ממש היו בשליטה, בעיקר בנושאי התקשורת שלנו עם העולם. בשבוע הקרוב (שבין 15-22 ביוני) החיים יתחילו לחזור לקדמותם, הברק האינטלגנטי נעלם מעט והכל הופך שוב לאישי ורגשי, בעיקר עם מעברן של ונוס והשמש למזל סרטן. הגיע הזמן להתחיל להשקיע שוב בבית ובסביבתו. הכינו את המטאטאים שלכם, התחילו לזרוק ג'אנק שהצטבר לו וסמנו את הבית כמקום הפעילות המועדף לתקופה הקרובה.

הזוית הרגשית של השבוע

זוית של עימות בין ונוס הרגשית הקשורה לזוגיות וליחסים בכלל, לבין כוכב פלוטו הכוחני. זו זוית לא קלה ויצרית מאוד, שעלולה להקצין את התגובות שלנו במערכות היחסים הקרובות ורחוקות. כעת מה שחשוב הוא האדרנלין ולא ההרמוניה המוכרת של ונוס.
יתכן וממש עכשיו, לנגד עינינו, תהפוך ונוס הרגשנית והעדינה לפרחה מצויה, תדבר בלשון השוק ותצעק חזק שכואב לה או שנמאס לה לריב. כן, הפרחה הזו עלולה גם לומר את כל מה שהיא חושבת ובמבטא עסיסי למדי, להילחם על זכויותיה בלי חשבון ואולי אז תתגלה מתחת למסכה הזו אישה אמיצה שנמאס לה לאכול קש.

זהו זמן המרד שלכן, נשים, וזמן המלחמה על הדברים שחשובים לכן. חשוב לעשות זאת בטקט ולא בעימותים פנים אל פנים, כי אתן עלולות להפסיד ובגדול. אז... טקט, משמעת עצמית, אורך רוח, התמקדות בדברים שחשובים לכן וביחד נעבור את הזוית הרגשנית המוזרה הזו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, עקרב קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע

זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו שנמצא ממול. זוהי אחת הזויות המסוכנות באסטרולוגיה, משום שכל דבר קטן עלול להבעיר את הפתיל הקצרצר של הזוית הזו ולהפוך כל דו שיח תמים למלחמת עולם. זו הזוית של השופוני הידועה, שבה האגו מתנפח וההגיון בורח. זו זוית יצרית מאוד, שבה כדאי להיזהר בעיקר מהפרשנויות שלנו את המציאות שסביבנו והמלים שאומרים לנו, שיכולות להצית ברגע תבערה ענקית. מצד שני, לפעמים דווקא עכשיו אנו אומרים הכל בכנות ובאומץ ובאמת מנקים משקעים. מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות אריה, עקרב, סרטן וגדי.

ונוס והשמש עוברות למזל סרטן

תחשבו על שתי חברות טובות שיצאו למסע קניות, ישבו בבית הקפה ופטפטו, פגשו אנשים ועכשיו - הגיע הזמן לחזור הביתה, לחלוץ נעליים כל אחת בביתה, להתפנק, להשקיע בבית ובמשפחה ולחכות עם השניצל על האש שכולם יבואו. שובינסטי? פולני? רק אצל מי מאיתנו שאצלו השקעה ביתית היא כזו.

בגדול, הרגשות הופכים עכשיו מופנמים וביתיים יותר ומיקוד הפעולה הוא הבית והמשפחה. זהו זמן לנוסטלגיה, לתחושת ביחד משפחתית, לחזרה לתחושת הבסיס ולשורשים ולבית חם ששווה השקעה כדי שיהפוך להיות מה שאנחנו רוצים שיהיה. תשאלו את בני מזל סרטן שהחודש הוא יום ההולדת שלהם ותבינו למה אני מתכוון. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות שור, מאזניים, אריה, סרטן וגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התקשורת שלנו

כוכב מרקורי חוזר להילוך הרגיל סוף סוף. הגיע הזמן לחזור ביחד איתו לקרקע מוצקה מתחת לרגליים ולהתחיל להתארגן מחדש. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - זוית עימות עם נפטון עלולה להביא איתה עליות וירידות. אל תרבו רגש בהחלטות המעשיות שלכם.

שור - זהו שבוע רגיש רגיש וקיצוני בתחושותיו. שמרו על פרופורציות.

תאומים - מרקורי חוזר להילוך רגיל ואיתו גם הסדר הטוב. הגיע הזמן לחזור לקרקע.

סרטן - ונוס והשמש עוברות למזל שלכם והאקשן מתחיל. שמרו על לו"ז מדויק.

אריה - החיים הופכים לרגשניים יותר וכדאי להיזהר מסערות ודרמות מיותרות.

בתולה - החיים קוראים אתכם לסדר ולבדק בית אמיתי בנושאי קריירה וכספים.

מאזניים - חשוב להיזהר מעימותים מיותרים ולא להרוס קשרים יפים בגלל מצב רוח.

עקרב - להימנע ממרדנות יתר, מעקרונות נוקשים וממאבקי כוח מסוגים שונים.

קשת - לשמור על הכסף שלכם ולא להרוס יחסים יפים בגלל קריזות של רגע.

גדי - הגיע הזמן להשקיע בזוגיות ובמערכות יחסים בכלל.

דלי - התחום המקצועי הופך מודגש: השקיעו בו ובבריאות שלכם.

דגים - הרומנטיקה חוזרת ובגדול. זמן לפתוח את הלב, דגיגים.

שאלות ותשובות

שאלה: קוראים לי טל ונולדתי ב- 26.09.1992 בשעה 09:55 בבית החולים "תל-השומר". אני מעוניינת לעסוק בתחום המשחק והתיאטרון בעתיד, רציתי לדעת האם האסטרולוגיה צופה לי הצלחה בתחום זה.

תשובה: ובכן, הכישורים אכן כאן - צמידות ירח יופיטר, מקבץ כוכבים במאזניים, אבל ונוס קצת מבודדת מראה שאת צריכה יותר להאמין בעצמך כדי שדברים יקרו. האסטרולוגיה מתבוננת בפוטנציאל: הוא ישנו, אבל מצריך הרבה השקעה. כל השאר תלוי בך.

שאלה: נולדתי ב- 23.8.1977 בשעה 23:00. מאז ומתמיד הייתי במערכות יחסים ארוכות וקצרות, אך תמיד זה נגמר באיזו שהיא צורה. הייתי מעוניינת לדעת האם אכן תהיה לי זוגיות שתגיע למיסוד הקשר.

תשובה: ובכן, עם אופק בתאומים, וזוית בין אורנוס למרס שנמצא בבית הראשון, נראה שחלק מהיוזמות לסיום הקשרים הגיעו ממך, והבחירות שלך לא היו מהסוג שהיה כדאי להשאיר בסביבה. הקשורים הארוכים יגיעו בגילאים מעט מאוחרים יותר, בגלל צמידות בין שבתאי לשמש. קצת יותר קפדנות בבחירת הפרטנרים – נסי לערב יותר את הראש ולא את האדרנלין – וקצת יותר סבלנות בקשרים עצמם, יביאו את התוצאות המיוחלות.

שאלה: שמי רונית (שם בדוי) ונולדתי בתאריך 5.12.70 בשעה 18:30, במוצאי שבת, בבית החולים ביקור חולים בירושלים. כבר הרבה זמן אני ללא אהבה וזוגיות. אין לי מושג למה, אני נראית מצוין ושום דבר לא קורה לי.

תשובה: במקרה שלך, זוית של מתח בין הירח - הנפש - לבין אורנוס ומרס שלא עומד על שלו במזל מאזניים, עלולים להביא איתם צורך לרצות אחרים מצד אחד, ומצד שני - חוסר סבלנות כשדברים לא קורים כפי שאת רוצה. מה גם שהשמש במזל קשת אוהבת חופש ושונאת פשרות. פלוטו שיעלה בקרוב על מרקורי במפה שלך, יביא איתו קשר מעניין עם תקשורת מסוג אחר, שגם תביא איתה כמה וכמה תובנות. ומעבר לכך - זוגיות היא עניין של הזדמנויות והשקעה. במפה הזו יש לא מעט הזדמנויות, אבל קצת יותר אורך רוח ופשרות מצידך, יעזרו גם לדברים לקרות, וזה נכון בעיקר לשנה הקרובה.

שאלה: נולדתי ב- 26.12.1964 בשעה 2:45 לפנות בוקר ואני נמצאת בפרשת דרכים. הכל תקוע עכשיו, לא טוב לי בנישואי. הייתי רוצה לעזוב הכל ולהתחיל חיים חדשים. השאלה אם כדאי לחכות שילדי בני העשרה יגדלו קצת?

תשובה: במפת לידה מתנגשים הצורך לפעול באופן נורמטיבי והרצון להיות "'כמו כולם" עם השמש בגדי, הצורך בחופש אישי וללא גבולות, עם מרקורי וונוס במזל קשת ולא מעט ביקורתיות כלפי עצמך ונטייה טבעית לדרמות, כשמרס במזל בתולה צמוד לאורנוס ופלוטו. פלוטו עוד מעט יעלה על השמש שלך, וכנראה יביא מהפך רגשי מסויים בשנה הזו ואיתו צורך לשקול את הכל מחדש ולקבל החלטות חשובות: נסי להיות נאמנה לעצמך ולא להתפשר, בכל התחומים. השנה שלאחר מכן, 2010 כבר תהיה קלה יותר.

מזכיר לכולם לשלוח שעת לידה מדויקת ומקום לידה עם השאלות שלכם, כדי שאפשר יהיה להתייחס ברצינות ולעומק. יום טוף!
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully