וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - ימים לא שקטים

יאיר טריבלסקי

25.5.2008 / 14:29

טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים השבועית והרי התחזית שלו, שבמרכזה נסיגתו של מרקורי שתביא איתה הרבה צרות

שבוע רב תהפוכות ומעללים לפנינו (בין התאריכים 25 ל-31 במאי) וכבר בסוף השבוע שחלף אפשר היה להרגיש חלק מההשפעות שלו: כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו יצר זוית פעולה מדויקת עם כוכב אורנוס, המעורבות הרגשית בכל מה שאמרנו או עשינו הגיעה לשיאה ואיתה גם חוסר הסבלנות שלנו. כך שהתקשורת היתה בעייתית במיוחד. זה היה סוף שבוע עצבני שמביא בעקבותיו שבוע חסר מנוחה, עם כמה וכמה דרמות קטנות, סערות גדולות ותחושה שהגורל מתעתע בנו, בעיקר כשחשבנו שהגענו לקצת פיס אנד קוואייט.

הזוית הבעייתית של השבוע

זוהי זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לאורנוס התזזיתי. הזוית הזו שהגיעה לשיאה בסוף השבוע שחלף, עדיין מדויקת גם ביום ראשון שפותח את השבוע ותלווה אותנו גם לאורך הימים הקרובים. מרקורי שנמצא עכשיו במזל תאומים, אמור להביא איתו תקשורת חכמה ומדויקת, קלילה וזורמת, עם כל המלים החכמות שקצת שכחנו לאחרונה, אבל מכיוון שהוא נעצר עכשיו, הזוית עדיין ממשיכה.

המשמעות היא שלפתע מגיעים טלפונים שהרבה זמן לא קיבלנו שמדברים על שינויים, פיטורים, הפסקות עבודה, על שינוי או הפסקה של קשר קרוב שעד עכשיו נראה סביר לגמרי. השיחות האלה ילוו את השבוע כולו פה ושם, מרמזות שהגיע הזמן לעשות דברים קצת אחרת ואולי גם לבחון דרכים אחרות להתנהל באופן שונה. כאמור, זה נכון גם לגבי הקשרים הרגשיים שלנו ואולי משם כך כדאי להתמקד בגישה יצירתית יותר לאיזור הלב ולדיאלוג החברתי והמקצועי עם הסביבה.

לא להיבהל משינויים: לפעמים דווקא הם יביאו פירות נאים, שעד עכשיו הסתתרו להם מאחורי הקלעים. חשוב לא לנתק עכשיו קשרים, אלא לבחון דרכים יצירתיות וחלופיות לשנות גישה, ללא דרמות מיותרות. מי בעיקר צריך להיזהר תחת הזוית הזו? מזלות דלי, בתולה, תאומים וקשת.

המיקום המעניין של השבוע

המהלך המעניין השבוע בשמים הוא מעברו למצב עצירה ומכאן גם להילוך אחורי של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו. אחת לשלושה חדשים נכנס מרקורי להילוך אחורי הנמשך כשלושה שבועות, שבמהלכו אנחנו עוסקים יותר בשיפור הקיים ובסגירת מעגלים בעבר כדי לאפשר להווה ולעתיד זרימה חלקה יותר, מאשר לרוץ קדימה. בפרק הזמן הזה אנחנו עלולים לסבול מביטול פגישות, איחורים ושינויים בלוחות הזמנים, שכחה מרגיזה של חפצים אישיים - כמו שעון או מפתחות, אנשים קרובים שדורשים פסק זמן לצורך התבוננות ועוד.

בקיצור, השטף הטבעי של הדברים עכשיו משתנה ויש צורך לבדוק לעומק סוגים של התנהלות ועשייה, לפני שממשיכים שוב קדימה. אם נוכל להבין שזה לא אישי נגדנו מצד הקוסמוס, אלא סוג של תהליך טבעי שמביע יותר מכל צורך בעיכול אינפורמציה ומעשים לפני שזזים שוב קדימה, יהיה לנו הרבה יותר קל לנווט, לגלות גמישות וכמו לפני חנייה בעייתית במיוחד במגרש חנייה צפוף - לתמרן בעדינות אך בזריזות, כדי לעבור את פרק הזמן הזה בשלום וללא נזקים, ואפילו להצטייד תוך כדי בכמה תובנות חדשות/ישנות, שיעזרו לנו בהמשך הדרך. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, קשת ודגים.

השינוי החיובי של השבוע

השינוי הזה הוא מעברה של ונוס הרגשית למזל תאומים. אפשר לומר שהרגשות שלנו משתנים כעת. בשבועות האחרונים שמתם דגש על התחום הכספי, החומרי והפרקטי של החיים, אבל נראה שעכשיו הגיע הזמן לגישה אחרת לחיים. זוהי גישה קלילה וזורמת יותר, שתלווה אותנו בחודש הקרוב ותתאים להרבה היכרויות חדשות ומעניינות, מפגשים חברתיים מרתקים, דיאלוג יצירתי עם הסביבה ומקום של כבוד לכל מלות החיזור למיניהן, לפלרטוט הנעים שבינו לבינה ולכל המלים החכמות שאיכשהו קצת נעלמות לנו לאחרונה. מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרגשות השבוע

למרות מעברה של ונוס למזל תאומים, הרגשות אינם קלים, בעיקר בקשרים הקרובים שלנו. ונוס יוצרת מיד עם כניסתה למזל התאומי הזה גם זוית פעולה עם סטורן הנוקשה, שעלולה להביא איתה כמה ימים של חשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים ולנושאי חומר וכספים בכלל.

זהו זמן טוב למסד קשרים מצד אחד, אבל גם להשקיע קצת פחות בנושאי רגש וקצת יותר בצד הפרקטי של החיים. כל זה, תוך התמקדות יותר בעובדות ולא ברגשות. חלק מאיתנו עלול להרגיש קצת לבד בשבוע שכזה, כשסטורן מביא איתו תחושות של כובד ובדידות מסוימת ואולי משום כך מתאים פרק הזמן הזה גם לחשבון נפש אמיתי, רגשית, כלכלית ומקצועית, לפני ששמי הרגש מתבהרים להם ונמשיך לשוט קדימה עם מלוא חופן התובנות שאספנו בדרך. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי, תאומים וקשת.

הזוית הקשה של השבוע

זוית פעולה בין השמש לכוכב סטורן המכביד. זוהי אולי הזוית המשמעותית ביותר, משום ש שהיא מביאה איתה צורך לשקלל מחדש את סדרי העדיפויות בחיינו ולהתמקד בעיקר, במעשי, בצד הכספי ובכל מה שקשור לקרקע שמתחת לרגליים. זוהי זוית מאוד דורשנית, הנמשכת יומיים-שלושה ומכריחה אותנו להתמקד דווקא בחצי הכוס הריקה כדי לחשוב איך למלא אותה ולהפוך אותה לחיובית.

חשבון הנפש מתרחש גם כאן עם השמש: הגיע הזמן להתארגן מחדש מבחינה כספית ולראות איך ממצים את הכשרונות שלנו באופן הישיר והמעשי ביותר, למרות שקצת כבד על הלב... מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע חיובי עובר על כוחותינו וזהו זמן מצוין לחבר כוחות עם אחרים ולרוץ קדימה. יש לכם את האנרגיה ואת הדרייב, כל מה שאתם זקוקים לו היא מטרה!

שור – נראה שהגיע הזמן להתמקד בנושאי חומר וכספים, שוורים. מעברה של ונוס מעביר את הכדור לחשבון הבנק וחשוב במיוחד שלא להוציא יותר מדי.

תאומים – חוסר סבלנות, שינוי מגמה, עצבים על כל שטות, רצון לשינוי ופחד משינוי. יש ים של אקשן בסביבה וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה משמעותית.

סרטן – יש יותר ויותר דברים מתחת לפני השטח שמעיקים עליכם וחשוב לשחרר ולנקות משקעים לפני שיכבידו עליכם.

אריה – זוית הפעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לסטורן מכבידה במיוחד, אבל גם בונוסים לא קטנים בצידה. נסו למצוא אותם ולפעול נכון כלכלית.

בתולה – הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם מביא איתו צורך בחשבון נפש דווקא בנושאי קריירה ואמביציה ויחסים עם סמכויות. נסו להתעמק בנושא.

מאזניים - החיים הופכים קלילים יותר לרגע, אך מיד חוזר הכובד ומכריח אתכם להסתכל קדימה לעתיד ולא רק ליהנות מהרגע. בינינו, הגיע הזמן.

עקרב - מקבץ הכוכבים במזל תאומים מדגיש את הצורך שלכם לפעול בזהירות רבה ולא לעשות דברים באופן פזיז.

קשת - המקבץ התאומי שממול שם דגש עכשיו על מערכות היחסים שלכם ועל הקטע הזוגי. נסו להתמקד בקשרים הקרובים או לצאת לדייט.

גדי - שבוע לא קל עובר על כוחותינו, וכדאי להיזהר ממרדנות כלפי סמכויות. זמן טוב לחשבון נפש אישי וכלכלי.

דלי - הרגשות מתחזקים, אבל התקשורת בעייתית במיוחד: זמן מצוין להברקות אמיתיות, אבל לא לניתוקי קשרים.

דגים - אתם חוזרים לקרקע וזה בדיוק הזמן להשקעה אמיתית בנושאי בית ומשפחה. השקיעו במיוחד בתחושת הביחד.

ועד שהערפל יתפזר ונראה מי נשאר שלם מכל הסמטוחה הזו, ובעיקר איך - שבוע טוף!
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully