וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - ים של אקשן

יאיר טריבלסקי

21.4.2008 / 12:48

מפת הכוכבים בשמים רוחשת וגועשת עם הרבה סערות ודרמות, רגעים רומנטיים ופרידות - טריבלסקי על השבוע שיהיה

נראה כאילו דחסו בבת אחת ים של תנועות כוכבים, סערות, דרמות, רגעים רומנטיים וניתוקי קשרים לתוך שבוע אחד. כך נראית מפת הכוכבים השבועית, שתעזור לנו להבין היכן אנחנו עומדים, לאן פנינו מועדות וכיצד נתנהל בימים הקרובים (שבין 21-28 באפריל). והנה מעברי הכוכבים המעניינים של השבוע:

מרקורי עובר למזל שור

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל טלה הנלהב והדרמטי למזל שור המאופק והפרקטי, וגם התקשורת שלנו תיראה מעכשיו כך: מעשית יותר, נצמדת לעובדות ועם מינון גבוה יותר של עשייה. זה לא יהיה שבוע שקט, אבל לפחות לא מכאן יגיעו הדרמות... מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

השמש עוברת למזל שור

גם השמש עוזבת את מזל טלה הנרגש על שלל הסערות שלו, ועוברת עם החיוך המרוגש על מזל שור המעשי. הגיע הזמן לתרגם את כל העשייה בשטח למעשים. השמש ומרקורי יעשו זאת טוב יותר מכל דבר אחר, עם פחות מלים וכוונות ויותר עם עובדות ומעשים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית שבין ונוס, הקשורה לרגשות ולמערכות יחסים, לבין כוכב מרס שאחראי על הדרייב והיוזמה. מרס הערס עלול להטריד את ונוס שלנו, לריב על כל שטות, להיכנס לעימותים מיותרים והיחסים הקרובים עלולים לעבור עכשיו סדרה של כמה ימים חסרי סבלנות עם הרבה ביקורת, וקושי מסויים להכיל את בן או בת הזוג ואת הקשר בכלל. זמן לגלות איפוק בקשרים קרובים ורחוקים ולא להצית את הפתיל הקצר שלנו כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר עלול להיפגע מכך? מזלות שור, מאזניים וטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הזוית האתגרית של השבוע

זוית העימות בין מרס, כוכב היוזמה והעשייה,לבין יופיטר כוכב השפע, הנסיעות וההתפתחות האישית. זוית כזו עלולה להביא איתה חוסר סבלנות כלפי מה שקורה כאן ועכשיו ורצון לנסוע למרחקים, להתמודד עם אתגרים גדולים באמת, להיכנס למשטר של לימודים והרחבת אופקים ולפעול באופן יזום ונלהב פיזית ורגשית.

חוסר סבלנות כלפי כל מה שאיטי ולא רואים בו סיפוק מיידי עלול לגרום נזקים קלים, כמו גם פזיזות בפעילות פיזית, בכבישים ובדרכים. זמן להסתער אכן על החיים, אבל לעשות זאת בזהירות רבה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות טלה, קשת, סרטן וגדי.

תצורת מגן דוד בשמים

זוהי תצורה מיוחדת, שמופיעה לעתים נדירות ביותר בשמים. היא מורכבת בעצם משני משולשים שיוצרים הירח עם מרס ואורנוס מצד אחד, והשמש עם סטורן ופלוטו מצד שני. יש המייחסים לכך חשיבות מיסטית, בעיקר היא מופיעה ליד חג כלשהו (כרגע פסח), מעין קשר לדת היהודית. אחרים רואים בזה סתם צירוף מקרים...

בכל מקרה, תצורה של משולש היא תצורה ממוזלת, מכיוון שהיא נוצרת משלל זויות הרמוניות שמביאות איתן בונוסים לאלה שלוקחים עכשיו יוזמות חדשות בנושאים שונים. תצורת המשולש הגדול של הירח תיעלם אחרי יום שלישי, אז מופיע גם מגן הדוד, בעוד שתצורת המשולש הגדול של השמש תלווה אותנו לאורך השבוע כולו.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - מעברם של השמש ומרקורי למזל שור מרמז על הצורך לקחת את החיים ברצינות בנושאי חומר וכספים. הגיע הזמן להשקיע בהם.

שור - הגיע זמן האקשן, שוורים. יום הולדת שמח והתחלות חדשות בנושאי תקשורת ועשייה, בכל התחומים.

תאומים - מעבר מרקורי למזל שור עשוי להביא איתו צורך להתמודד עם פחדים וחרדות מהעבר ולנקות משקעים רגשיים. מעניין.

סרטן - מרס שבמזל שלכם ממשיך להזרים אנרגיה של פריצה ויוזמות חדשות וכדאי להרים את הכפפה ולרוץ קדימה.

אריה - נושאי דרייב וקריירה הופכים למשמעותיים במיוחד. זמן לקחת את העניינים לידיים, לשלוט במה שקורה ולשפר יחסים עם סמכויות.

בתולה - זמן לפתיחות רבה יותר, לרעיונות חדשים ומקוריים ולהגדלת תחומי העניין והעשייה שלכם. נסיעות? כדאי לחשוב על זה.

מאזניים - להיזהר בתקופה הקרובה בנושאי חומר וכספים, להשקיע יותר מחשבה בהחלטות שלכם ולפעול באופן איטי ומעשי.

עקרב - זוגיות ומערכות יחסים: הגיע הזמן להשקיע בהם קצת יותר עומק ומחשבה, על כל המשתמע מכך.

קשת - זמן להרחיב אופקים, לחשוב בגדול, אבל להיזהר מאוד מהחלטות פזיזות שעלולות להתנקם בכם.

גדי - מרס שנמצא מול המזל שלכם מכריח אתכם עדיין לפעול בתקיפות אך בטקט. מעבר השמש ומרקורי לשור, מגביר את הצד הרומנטי ואת הצורך בגישה יצירתית.

דלי - נושאי בית ומשפחה הופכים למשמעותיים במיוחד מהשבוע וזה בדיוק הזמן למקצה שיפורים ביתי, גם ביחס לבני הבית.

דגים - התקשורת שלכם משתפרת מאוד השבוע וזה בדיוק הזמן לדבר על הכל. זמן טוב גם להגביר את הפעילות הפיזית ולהוריד חלק מהקלורית שהצטברו בפסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully