וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - לגלות איפוק

יאיר טריבלסקי

30.3.2008 / 11:37

יאיר טריבלסקי ניתח עבורכם את מפת הכוכבים בשמים והשבוע הוא מבקש להימנע מתגובות פזיזות ופתיל קצר מידי

השבוע (שבין 30 במרץ ל-6 באפריל) נפתח כשיש עדיין לא מעט מתחים ולחצים מאחורי הקלעים ואפילו בקדמת הבמה. כדאי ורצוי לזכור שזויות הפעולה שהגיעו לשיאן בסוף השבוע שזה עתה חלף לו, ממשיכות לאיים עלינו גם בתחילת ואמצע השבוע הזה. השמש שוהה במזל טלה ונמצאת עדיין בזוית הפעולה עם כוכב מרס, שעלולה עדיין להביא איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות. כדאי להיזהר מתגובות כאלו עד אמצע השבוע לפחות, בעיקר אם אתם שייכים למזלות טלה, סרטן וגדי.

גם הצמידות בין כוכב אורנוס התזזיתי לבין מרקורי כוכב התקשורת וונוס שאחראית על נושא הרגשות שלנו, עדיין בסביבה בערך עד מחצית השבוע. ונוס שלנו קצרת רוח ומהירת תגובה ועלולה לחבוט בלי לחשוב בכל שינוי אפשרי במצב הרוח. בנוסף, היא מביאה איתה צורך בריגושים קצרי טווח וסטוצים למיניהם בקרב אלה מאיתנו שלא נמצאים במערכות יחסים וצורך מוזר בפסק זמן או בחופש אישי אצל מי שנמצא בקשר זוגי צמוד.

בימים הקרובים גם התקשורת שלנו עלולה להיות מצד אחד מבריקה, עם לא מעט תובנות חדשות, אך גם לא יציבה עם שליפות מהשרוול כתגובה למתרחש, במקום לעצור ולחשוב לרגע לפני שאנחנו הורסים לעצמנו. סבלנות ואיפוק - עדיין חשובים עכשיו יותר מכרגיל.

והשבוע - זה תורו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו. כן, לאט לאט אנחנו מעבירים הילוך, קצב הדברים הופך להיות אינטנסיבי יותר ומהשבוע גם התקשורת הופכת להיות כזו. אבל חשוב מאוד דווקא השבוע לשמור על איפוק ומיקוד כשמדברים, משכנעים, מחזרים או מעבירים אינפורמציה, משום שאנחנו מועדים לשגיאות בשיפוט ויש סיכוי גדול שנירה לעצמנו ברגל השבוע.

המיקום המשתנה של השבוע

המיקום המעניין של השבוע הוא מעברו של כוכב מרקורי ממזל דגים העדין והרגשני, למזל טלה השייך ליסוד האש והדורש אקשן כאן ועכשיו. מרקורי הוא זה שאחראי על העברת האינפורמציה והתקשורת שבין אדם לחברו ובמזל טלה הוא הופך להיות ישיר מאוד וממוקד, זאת בניגוד לחודש הקודם שבו הכל היה מעורפל, לא ברור וקצת אבוד.

מרקורי במזל טלה הוא שליח תובעני עם ווספה אדומה שמצלצל לך בדלת באופן בוטה וחצוף ומכריח אותך לקבל חבילות שלא ממש מתחשק לך לקבל, ילד מרדני ששואל שאלות באופן ישיר, או בן זוג שנמאס לו מהמשחקים ומבקש ממך לפתוח את הלב ולתת לו תשובות אמיתיות בלי פוזה. זה טוב? בהחלט, אבל מצד שני, התגובות שלנו הופכות עכשיו ישירות ומהירות מאוד, ממש נשלפות מהשרוול ולפעמים אפילו לא עוברות את סף ההכרה.

כתוצאה מכך התגובות שלנו גם פזיזות מאוד ולפעמים אנחנו עושים שגיאות בשיפוט שהיו נמנעות אם היינו מחכים עוד קצת. ואכן, למרקורי במזל טלה אצה הדרך וכדאי אכן לפנות אותה מכל מה שלא קשור ישירות לתשובה, אבל גם להקדיש לתשובה הזו ולהחלטות שלנו מספיק זמן כדי שנדע בדיוק מי נגד מי ובעיקר למה, עוד לפני שהן יוצאות מפה שלנו וממריאות לחלל לחפש מימושים. על מי בעיקר ישפיע מעברו זה של מרקורי? על בני ובנות מזל תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שעובר עכשיו למזל טלה, לכוכב פלוטו שנמצא בתחילת מזל גדי. זו זוית פעולה בין השליח התקשורתי שלנו שבסך הכל רוצה להעביר אינפורמציה, לבין דון פלוטו איש המאפייה שמכריח אותו להעביר גם מסרים לא קלים, שמרקורי לפעמים קצת מתחמק מהם.

מדובר במסרים ובתקשורת שמגיעה עמוק מבפנים, גם מהמקום הכוחני שלנו שרוצה עמדות שליטה ומלחמה על פרינציפים וגם מהמקום שרוצה לבטא את מה שהוא באמת מרגיש לעומק ולא רק את מה שנחמד או כיף לשמוע ולהשמיע. אולי משום כך חשוב מאמצע השבוע הקרוב, פשוט לחשוב פעמיים לפני שמדברים על מה אנחנו בעצם רוצים לומר ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת כדי שהמסר גם יגיע. כל זה כדי למנוע כעסים כלפינו, מאבקים מילוליים, ויכוחים מיותרים וסכסוכים.

הקושי העיקרי בזוית שכזו היא ההזדהות שלנו עם מה שאנחנו אומרים: נדמה לנו דווקא עכשיו שהמלים שלנו הן אנחנו, וכל ויתור על עקרון כזה או אחר הוא ויתור על עצמנו ואנחנו לוקחים את זה באופן אישי מאוד. כאמור, זה עלול ליצור ויכוחים אינסופיים ולייצר מינון גבוה במיוחד של כעסים ותסכולים על כך שלא מסכימים איתנו. אם נוכל להבדיל בין המלים לבינינו, ייתכן שנרוויח לא מעט. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, טלה עקרב ושור.

ומה צפוי לבני המזלות?

טלה
התקשורת שלכם משתפרת מצד אחד, אבל מצד שני אתם נוטים להיות חסרי שקט וחסרי מנוחה ולהגיב באופן אימפולסיבי. חישבו פעמיים לפני כל תגובה ונצלו את האנרגיה העכשווית לפריצת דרכים חדשות.

שור
חוסר השקט שלכם הולך ומתחזק השבוע, שהוא למעשה השבוע האחרון לפני שונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה ופותחת שער חדש. אז... סבלנות, איפוק והרבה תוכניות מגירה.

תאומים
על מרקורי שליט המזל שלכם הרחבתי לא מעט בתקציר הקודם: קיראו אותו וקבלו החלטה על תקשורת נבונה ונכונה ובעיקר –תיעול נכון של האנרגיה שלכם.

סרטן
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ומקבל השבוע זוית פעולה מהשמש בעצמה, זאת כשגם מרקורי עובר למזל טלה ומביא איתו צורך חזק מהרגיל בתקשורת על כל סוגיה. הגיע הזמן לדבר ולשתף.

אריה
חוסר השקט שלכם נמשך גם בתחילת השבוע, בגלל זוית הפעולה בין השמש לכוכב מרס. זמן טוב להרבה יותר אקשן פיזי וספורטיבי, אבל גם לזהירות בכבישים ובתגובות שלכם.

בתולה
הצורך לפעול בזהירות רבה מודגש אצלכם במיוחד השבוע. מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה ובזוית לפלוטו, מכריח אתכם שלא להגיב באופן קיצוני או ציני ולא לבזבז כספים. שימרו על עצמכם.

מאזניים
בתחילת השבוע הזה כדאי להיזהר מנתקים כאלה ואחרים ופעולות פתאומיות. המתחים יירדו בהמשך, אבל רק מהשבוע הבא תרגישו שינוי באנרגיה, כשונוס שליטת המזל שלכם תעבור למזל טלה. עד אז גלו סבלנות.

עקרב
לחצים ומתחים עלולים להופיע השבוע, בעיקר בכל מה שקשור לתקשורת שלכם. זוית הפעולה בין מרקורי לבין פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה תגובות קיצוניות. חישבו פעמיים לפני כל תגובה.

קשת
הצורך שלכם לרגש ולהתרגש עולה עם מעברו של מרקורי למזל טלה. זמן טוב לחיזור עדין אך תקיף ולהרבה מלים מחוייכות.

גדי
כוכב מרס שנמצא ממול עלול עדיין להפעיל אתכם באגרסיביות במערכות היחסים הקרובות וכדאי להזהר. הדגש עובר לאט לאט לנושאי בית ומשפחה.

דלי
אחרי סוף שבוע מוזר וקצת לחוץ, נראה שהלחצים נעלמים בהדרגה. הגיע הזמן לדבר על מה שהחזקתם עד עכשיו עמוק בבטן ולתת לו ביטוי בשטח.

דגים
נראה שאתם מתחילים לעבור שינוי מסויים ואפשר כבר לראות אותו בחוץ ולא רק לדבר עליו בחדרי חדרים. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה ופעילות בחשבון הבנק שלכם ובכל מה שקשור לחומר וכספים.

ועד שהאנרגיה המוזרה הזו תחלוף ואפשר יהיה להחזיר גם את החיבוק לתמונה... שבוע טוף!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully