וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הדרמה בשיאה

יאיר טריבלסקי

24.2.2008 / 15:06

קחו נשימה עמוקה והיכונו לשבוע סוער ודרמטי - יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית לשבוע הקרוב

חשבתם שבשבוע שעבר היו הרבה דרמות? אז ככה: זה כלום לעומת מה שהולך לקרות השבוע (שבין 24 בפברואר ל-2 במרץ). נראה שהשמים החליטו כמו בבזאר תורכי להניח את כל מה שיש על הדוכנים למכירת חיסול קוסמית של סוף העונה. רוצים דרמות מהסרטים עם שפריץ של אדרנלין? יש! רוצים טלנובלה רגשנית שהופכת כל אהבה לדבק אמיתי? בחצי מחיר! רוצים ניתוקים פתאומיים, הכרזות דרמטיות ולבבות שבורים? יש בשפע! רק תגידו מה והשמים יארזו לכם את זה בעטיפה של מבצע.

זה עלול להיות השבוע הסוער ביותר בחודשיים האחרונים וכדאי כבר עכשיו ללבוש את השכפ"ץ ולהתכונן. עם זאת, ייתכן שהשבועות האחרונים, שבהם מרס התקרב לאט לאט ובצורה מאיימת לזוית עימות עם פלוטו, עשו את שלהם והדרמות שעברנו בשבועות האחרונים כבר הספיקו לנו. אבל אין ספק שגודש האירועים של השבוע לא מבייש שום קומיקס קוסמי וכדאי לראות מה מחכה לנו, מכיוון שתיכף מגיע הצלצול והאולם יחשיך לקראת ההצגה הקוסמית הגדולה. מוכנים?

המעבר המעניין

כוכב מרס, זה שעשה לנו השנה סדרה של בלגנים לא קטנים, עובר שוב ממזל תאומים למזל סרטן. הוא עשה זאת לפני כשלושה וחצי חודשים לכיוון ההפוך, בעת שעבר להילוך אחורי. כעת הוא חוזר לאותו המקום, אחרי שהעביר אותנו סדרת חינוך לא קטנה בחודשים האחרונים, בדרכו לשקם את ההריסות או ליצור סדרה של בלגנים חדשים. כל זה, משום שמזל סרטן רגשני מאוד וקשור בעיקר לבית ולמשפחה.

בהיותו כוכב הקשור בעיקר לאסרטיביות, לדרייב וליוזמה, מסמל מרס את כל מה שקשור לעשייה אגרסיבית שלא תמיד בוחלת באמצעים והוא עלול לעורר לא מעט מהומות במזל סרטן ובנושאי בית ומשפחה בחודשיים הקרובים. כדאי כבר עכשיו להיזהר. הכוכב הזה עלול לעורר כמה סערות בכל מה שקשור לשורשים שלנו, לעמדות הכוח בבית ובמשפחה, לדיאלוג בין בני הבית ולצורך שלנו לדעת מי באמת אוהב אותנו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות סרטן, גדי, טלה ומאזניים.

הזוית הקשה

הזוית הקשה של השבוע היא ללא ספק זוית העימות בין מרס הערס השכונתי, שמתחיל לעשות פוזות דווקא עכשיו כשהוא נעמד מול דון פלוטו איש המאפיה האיום, הידוע בכינוי "הקצב הקוסמי". מרס כבר כמה וכמה שבועות מנסה להגיע למצב של שליפה מול הדון הידוע, אלא שעד עכשיו הדברים לא זרמו והדון לא התפנה. כעת, כשהדון עובר למזל גדי, מקום בו הוא חושב שיגיע למעט שלווה, מגיע מרס לעיירה השכוחה כדי לתפוס אותו ברחוב המרכזי לדו קרב אקדחים גורלי שיקבע מיהו השליט הקוסמי האולטימטיבי – הערס שעלה לגדולה ואסף כוח, או הדון הותיק שראה כבר עשרות כמוהו עולים ונופלים מולו.

דו הקרב הזה עלול לפגוע בכולנו. הפתיל שלנו קצר מהרגיל וכל גירוי קטן הופך לסדין אדום, כל התגרות עלולה להסתיים במלחמת עולם וכל ירייה בגבול עלולה להביא איתה תגובה שחורגת מפרופורציות. הרגישות הזו מגיעה לשיאה השבוע ותסתיים אולי רק בתחילתו של שבוע הבא, אם בכלל. מרס קשור לדרייב ולטריטוריה, פלוטו קשור לכוחות הטבע העוצמתיים ביותר וכשהם נמצאים זה מול זה - אלוהים ישמור... כדאי לשמור על עצמנו ועל הסביבה הקרובה לנו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות טלה, עקרב, שור ומאזניים.

הזוית המעצבנת

הזוית המעצבנת של השבוע היא ללא ספק הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי והפתאומי. זו אחת מהצמידויות הקשות בשמים, בעיקר מכיוון שהיא בלתי צפויה. כך שכדאי עכשיו לשים דגש על הפעילות שלנו ועל השינויים שבה. אם נדמיין את השמש כגברת עבת בשר שמנהלת את העניינים ומסתבכת עם מאהב עצבני שבא ונעלם, או אם נדמיין אותה נוהגת במכונית מהירה בכביש פתוח כשזבוב טורדני מתיישב על לחייה שוב ושוב וגורם לה לסטות מהדרך באופן מסוכן, אולי נבין מה באמת אורנוס, הכוכב המבריק והבלתי צפוי עושה.

הוא פשוט מכריח אותנו לשנות מידי פעם זוית חשיבה, להגמיש את עצמנו ולהסתגל לשינויים שמתרחשים להם בסביבה. בזוית כזו החשק לסיים יחסים בגלל קושי קטן הוא עצום, או סתם לשבור את הכלים ולקחת חופש מהכל – חשוב אכן לחשוב פעמיים לפני שמפלס האדרנלין עולה ומכריח אותנו לנקוט בעמדה של הכל או כלום, שעלולה רק לפגוע בנו.

מה עושים? סופרים עד עשר כשמרגישים את הלחץ עולה בעורקים, נושמים עמוק ומעלים חיוך: זה עשוי לשנות את הכל וברגע אחד, מה גם שהזוית קצרת הטווח הזו תיעלם כבר בתחילת השבוע הבא. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות דלי, אריה, דגים ובתולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הזוית הרגשנית של השבוע

השבוע יש גם זווית כזו והיא לא קלה כמו שנדמה. ונוס הסקסית הקשורה ליחסים ולרגשות נצמדת לנפטון המתעתע, שמבטיח לה בבליינד דייט הרים וגבעות אבל לא מתכוון לקיים. ולכן, כל מה שקשור לרגשות הופך להיות דביק ולא ברור. הרגשות מתעלים על עצמם, אבל גם מביאים לא מעט אשליות ופנטזיות לשטח, מה שבהחלט לא מומלץ כמקום לקבל ממנו החלטות, בעיקר בנושאי חומר וכספים. לכן כדאי לדחות אותן לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, דגים ודלי.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
ימים לא קלים עוברים על כוחותינו. אבל עם הזוית הזו שממול לפלוטו והרבה תפילה בלב, נעבור גם את זה...

שור
הרגשות מתחזקים והופכים לפנטזיות כשונוס נצמדת לנפטון: גלו אורך רוח ודחו את ההחלטות שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד גם הוא לנפטון, אבל הצמידות הזו תבוא לידי ביטוי רק בשבוע הבא: שימו לב לתוכניות שלכם, בעיקר לשינויים...

סרטן
ימים אסרטיביים למדי מגיעים לכוחותינו ואת כל האנרגיה הזו כדאי למקד בדברים שחשובים באמת, בלי לריב עם הסביבה.

אריה
חוסר סבלנות וכעס מופיעים לסירוגין כשהשמש שליטת המזל שלכם נצמדת לאורנוס: גלו איפוק והרבה אורך רוח.

בתולה
יש לא מעט כובד בסביבה, אבל דווקא עכשיו כדאי להיזהר שלא לעשות שגיאות בשיקול הדעת ולדחות החלטות חשובות לאמצע השבוע הבא.

מאזניים
קצת קשה לראות מעבר לערפל וקחו בחשבון לא מעט שגיאות בהחלטות שלכם, בעיקר בכל מה שקשור לרגשות. זהירות!

עקרב
עלולים להופיע רגשות לא קלים ובעיקר מאבקי כוח. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור להימנעות מאלימות מילולית וכוחניות.

קשת
השמש במזל דגים מכריחה אתכם להשקיע יותר בבית ובמשפחה וכוכב מרס עלול להביא איתו נזילות בתחום הכספי: אל תבזבזו!

גדי
מעברו של כוכב מרס למזל סרטן ממול עלול להביא איתו אי שקט למערכות היחסים שלכם. זה הזמן לדבר בכנות ולפתוח דברים באומץ.

דלי
הצמידות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה גל מרדני שלא ממש תורם לכם עכשיו: היזהרו מעימותים וניתוקים!

דגים
הצמידות בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לכם להרגיש קצת אבודים, עם שינויים קיצוניים במצב הרוח: אל תקבלו עדיין החלטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully