וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הערפול בשיאו

יאיר טריבלסקי

11.2.2008 / 11:08

נפטון הצליח השבוע לבלבל אפילו את טריבלסקי והוא עלול להשפיע על כולנו - היכונו להלך רוח מבולבל ודרמות מיותרות

בגדול, זה עלול להיות שבוע (שבין 10 ל-17 בפברואר) מבולבל ומבלבל. אז מה כל כך מבלבל פה? אפשר לומר שהבלבול והערפול הזה עוסק בכוכב נפטון שמחכה לנו בשמים השבוע.

נפטון, אל הים, שנקרא גם פוסידון במיתולוגיה הרומית, עוסק במציאות שמעבר אלינו ולא בכאן ועכשיו. באסטרולוגיה נחשב נפטון כמבטל אגו. כלומר, הוא מטשטש את המציאות שלנו, לטוב ולרע, מבלבל בני תמותה תמימים ואפילו אסטרולוגים מתוחכמים ויוצר שאלות זהות בסיסיות, כמו – מי אני? מה עובר עלי? מי אוהב אותי? מי הזיז את הגבינה שלי? למה אף אחד לא קנה גבינה, לעזאזל? מה השעה? ועוד שאלות דומות ושונות, שמצביעות על דיסאוריינטציה בסיסית במרחב וקושי להתאפס.

השבוע הוא משפיע על שני כוכבים משמעותיים בחיינו בו זמנית, גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, שבנוסף גם נמצא בהילוך אחורי, אלמנט מבלבל כשלעצמו ומכאן החלק העיקרי שבכל הבלבול הזה. אולי משום כך הקושי הוא לא רק להגדיר באופן מדויק מה אנחנו רוצים, איך ולמה, אלא גם לשאול את השאלות הנכונות, שיעזרו לנו להתאפס.

אפשר לומר שנפטון הופך כל דבר לדרמה ואת חיי היומיום שלנו כרגע לטלנובלה קוסמית קטנה, שבה הגיבורים שואלים שאלות קיומיות ומרגישים שהם משחקים תפקידים במין מחזה שלא הם עצמם כתבו. מוזר, אך למרות מצבי הרוח המשתנים במהירות ואולי גם בגללם - פה ושם גם יש הלך רוח משעשע.

הזוית הבעייתית של השבוע – הצמידות בין השמש לנפטון

ואכן, אפשר לומר שבזוית הזו נעוצה אולי אחת מהסיבות לקושי שאנו חווים השבוע. השמש מייצגת בחיינו את הדרייב שלנו, את מיקוד העניינים, את הציר הבסיסי שסביבו סובבים הרצונות והמאוויים שלנו ואת הרקע לפעולה. מין גברת מהודרת כזו, שתלטנית ודומיננטית עם קול רועם מהסוג הפולני המוכר, שיודעת מה צריך לעשות, איך ולמה ומכתיבה את העניינים. יש משהו מרגיע בנוכחות היודעת כל הזו מצד אחד, מכיוון שאפשר לסמוך עליה שתנהל את העניינים באופן מדויק.

אבל כשהגברת המגונדרת יושבת בפינת החדר, שקועה בהגיגים, בקריאת הורוסקופים ובמבט נבוך על פניה, כשהיא לא ממש יודעת מה צריך לעשות ובעיקר איך, גם אנו עלולים להתבלבל מידי פעם, לעשות שגיאות בשיפוט ובעיקר להטיל ספקות. פתאום נדמה שאין ידי מכוונת מלמעלה, שלשום דבר אין באמת משמעות אמיתית, שכל דבר שאנו עושים הוא בעל משמעות גדולה – אבל לפעמים גם חסר משמעות ושדברים שעשינו נראים פתאום, אפעס, לא חשובים כמו שחשבנו שהם, אולי אפילו סתמיים למדי. מצבי הרוח משתנים במהירות ונדמה שאין קרקע אמיתית מתחת לרגליים.

אם נוסיף למיקומה של השמש גם את הילוכו האחורי של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שנע במזל דלי כשהוא קרוב לכוכב נפטון שמטשטש ומערפל את השיפוט שלו ושלנו, הופך את התקשורת שלנו לרגשנית ולא אובייקטיבית, טעונה ולא שכלתנית, אישית ולא פרקטית, מושפעת מכל גירוי ולוקחת אותו באופן אישי, במקום לראות את הדברים ממרחק ובהגיון, נבין עד כמה נפטון הוא זה ששולט השבוע במה שקורה, מושך בחוטים בחיוך הקוסם שלו שמייפה ומכער את המציאות כרצונות, מעוור אותנו לדברים הקטנים, אבל גורם לנו להסתכל פנימה על החזון הגדול, מרים אותנו לגבהי האופוריה מצד אחד ומוריד לתהומות היאוש כשאנו מאבדים תקוה מצד שני. רק אז נבין אולי שחלק לא קטן מההחלטות שאנחנו מקבלים עכשיו או מהמעשים שלנו מושפעים ממנו וננסה לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא או להתאפס היטב לפני כל החלטה כזו, להתמקד בפרטים הקטנים, לזכור מהי מהות הערכים הפנימיים שלנו ורק אז לקבל החלטה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהנפטון הזה? מזלות דגים, בתולה, אריה ודלי.

ואולם, נפטון לא אחראי רק על קשיים: הוא מסמל גם את כל מה שקשור ליופי, לרוחניות, לכל מה שמעלה את מצב הרוח שלנו לגבהים ולאותו ניצוץ בעיניים שמראה שהבנו את הפואנטה ושממש ברגע הזה הכל מתחבר וטוב לנו. לפעמים מגיעים לזה דרך סמים, מדברים שעות עם הג'וינט ביד על מהות החיים עם אותו ברק בעיניים, לפעמים דרך כמה בירות או כמות בלתי נספרת של טקילות על הבר ולפעמים באהבה מטורפת טבולת אדרנלין שגורמת לנו ללכת ולחזור אינספור פעמים ואז חיבוק אחד ונשיקה אינסופית מביאים אותנו לאקסטזה, לתחושה שהכל אפשרי אם רק תלחם על מה שהלב האדרנליני משדר לך ולא תוותר.

אבל לעתים, אתה מתעורר בבוקר עם כאב ראש אחרי הטקילות שהגזמת איתן או הג'וינט הכוזב ומה שנראה לך אתמול בערב כשיא הברק והאקסטזה, עלול להיראות פתאום כבוי, עגום, חסר ברק וסתמי, והרגע החמקמק נעלם. המהות של אותו הרגע, היא אותה מהות נפטונית שאני מדבר עליה: מדהימה, חמקמקה, בלתי נתפסת – רגע היא כאן ובמשנהו היא משאירה אותך בודד עם כאב ראש שלא נגמר וזכרון עמום של משהו נצחי שבא לבקר לרגע ותיכף חלף לו.

התקשורת שלנו

מרקורי ממשיך לנוע בהילוך אחורי. זהו עוד שבוע של תקשורת מוזרה ולא ממוקדת, שבו נשכחים פרטים חשובים, פגישות מבוטלות, תובנות מגיעות מאוחר, כעסים צצים כשדברים לא קורים בקצב שלנו ובמקביל מתרחשת סגירת מעגלים מהעבר, עד כמה שאפשר. סבלנות ממשיכה להיות מצרך השבוע וכדאי להיעזר גם בה כדי לפחות להבין למה הפגישה בוטלה או למה שכחו אותנו, או שאולי אנחנו שכחנו אחרים? סבלנות. מי עלול להיות מושפע בעיקר מהמרקורי הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

הזוית האלימה של השבוע

הערס והדון ממשיכים להתכונן לדו קרב הגורלי. מרס הערס מצד אחד ודון פלוטו איש המאפיה מצד שני. מה עוד צריך כדי לחכות במתח לתוצאות הדו קרב הגורלי הזה, שיערך בשבוע הראשון של חודש מרץ? הבעיה היא שגם בינתיים, בדרכם לדו קרב הזה, הם מביאים אלינו לא מעט רגעים אלימים, חוסר סבלנות וסובלנות, פתיל קצרצר ותגובות אלימות וכוחניות.

מרס ופלוטו מורגשים עכשיו בכל פינה, גם בעזה וגם ברחובות ישראל, עם דקירות הסכינים ותאונות הדרכים, הריב, הכעסים וחוסר הסובלנות כלפי כל דבר שמעכב את הסיפוקים המיידיים שלנו ומימוש הרצונות שלנו מכאן לעכשיו, בלי טיפת אורך רוח. כוכב מרס השלפן מהמערב, ממשיך לנוע בסוף מזל תאומים בנחישות ובעקשנות לקראת העימות עם דון פלוטו בחליפה השחורה, שמצידו מוכן כבר עם האקדח ביד - תת מקלע יהיה מדויק יותר, האמת – לדו קרב הקוסמי הגדול שאת תוצאותיו אנו רואים בינתיים כבר בסביבה, דרך כותרות העיתונים.

מה יהיה? יהיה לא נעים, אבל אם נרצה לא יהיה גרוע והרסני וחלק מזה הוא בשליטתנו: לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, לספור עד עשר לפני שכועסים ולהתמקד בעיקר במכנה המשותף ולא במה שמפריד. אפשר לומר שהילוכו האחורי של מרקורי עכשיו לא מוסיף לכך בלשון המעטה והסבלנות שלנו פחותה מתמיד עם כל אי ההבנות המקומיות של מרקורי בהילוכו האחורי והצירוף של שני אלה עלול להיות לא קל לרבים מאיתנו. זה הזמן לתובנה שכל עכבה היא לטובה, למרות שהסיפוק המיידי דורש את שלו ואולי גם יש לנו מה ללמוד מהשיעור הזה שגורם לנו לחכות קצת לפני שדברים מתממשים ובדרכנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ומה צפוי לבני המזלות השונים?

טלה
מרס במזל תאומים שממול, ממשיך לסגור באיטיות ובהתמדה את הפער בזוית העימות עם פלוטו שממול והאלימות ממשיכה ומתגברת. זהירות.

שור
ונוס שוהה עדיין במזל גדי, מאפשרת לכם לפעול באופן מדויק ויעיל ומביאה איתה לא מעט תובנות חדשות בנושאים כמו נסיעות ולימודים. זמן טוב להתפתחות אישית.

תאומים
הילוכו האחורי של כוכב מרקורי עדיין נמשך וכדאי להמשיך ללכת עם הראש המרקוריאלי הזה, שטוען שאם סוגרים מעגלים נכון – כל מה שנשאר זה לרוץ קדימה.

סרטן
ונוס עדיין במזל גדי שממול, מאפשר העמקת קשרים רגשיים או פתיחתם של קשרים רגשיים חדשים ואם תתמידו - תקבלו גם בונוס או שניים הקשורים ללב...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עדיין במזל דלי וממוקדת יותר בפידבקים ומשובים חיצוניים מאשר בעצמכם. שמרו על עצמכם, אל תתעייפו יותר מידי ואכלו חכם.

בתולה
סטורן במזל שלכם מאפשר כמה תובנות חדשות לגבי הדיאלוג עם העולם המעשי, אם כי יש מחיר לידע והוא עלול להיות כלכלי. הגיע הזמן להתייעל.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי, מה שהופך אתכם למעט מופנמים יותר, ממוקדים בבית ובמשפחה, משקיעים יותר באנשים קרובים ועושים עבודת עומק בנושאי כספים.

עקרב
התקשורת שלכם נמצאת עכשיו במיטבה וכדאי לנצל אותה כראוי. זוית העימות בין מרס לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה תגובות קיצונית. בי קול.

קשת
מרס עדיין במזל תאומים שממול והמשמעות היא שיש עדיין לא מעט סערות ודרמות בחיים, אבל אולי זה הזמן להתאפס ולתעל את המרץ לפעילות ספורטיבית.

גדי
ונוס שוהה במזל שלכם גם השבוע, מביאה איתה ביחד עם יופיטר רגעים יפים של הצלחה ואפילו אהבה וכדאי להתמקד בתוכניות עתידיות קצת יותר.

דלי
גם השמש וגם מרקורי נמצאים במזל שלכם והמשמעות היא שמתגלה לא מעט כוח ואפשרויות חדשות להכיר אנשים שיכולים לעזור לכם. דברו על זה...

דגים
כוכב נפטון שליט המזל שלכם מככב בשמים ועלול להביא איתו מצבי רוח משתנים ולא יציבים, כמו גם תחושה של חוסר כיוון. פעלו לאט, בסבלנות ובאורך רוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully