וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - טלנובלה קוסמית

יאיר טריבלסקי

17.2.2008 / 14:39

מרקורי חוזר להילוך רגיל, ימים חברתיים והאלימות מתחזקת - יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית השבועית

השבוע (שבין 17 ל-24 בפברואר) משתנות להן כמעט כל המגמות, למעט אחת - ודווקא החשובה שבהן. אבל אי אפשר לבוא בטענות לכוכבים, אלא רק לזהות את מה שקורה, לקחת את מה שיש ולפעול בהתאם. חשיבה נכונה תמנע שגיאות, אבל טעויות הן בדרך כלל שם המשחק, למרות שהחל מהשבוע הציפייה היא שהן ילכו ויתמעטו. אז בואו נראה מה קורה השבוע בטלנובלה הקוסמית שלנו ומה צופנים לנו הכוכבים הגיבורים.

האלמנט המודגש בשמים השבוע

חזרתו של מרקורי, גיבור השחקים, להילוך רגיל. מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, חוזר מהכפור ומהילוכו האחורי במזל דלי לאחר כשלושה שבועות שבהם טרח לבלבל אותנו, לתסכל אותנו, לבטל לנו פגישות ולהקשות עלינו בתקשורת בלי בושה. כן, כוכב התקשורת הזה עם שתי הקרניים הקטנות על הראש, תעתע בנו לא מעט בשבועות האחרונים, הביא איתו הרבה חוסר הבנות, הסתכל מלמעלה איך אנו הופכים יותר ויותר מתוסכלים ולא הפסיק לצחוק ולשפשף ידיים בהנאה. אבל מהשבוע הוא סוף סוף תופס את עצמו, עוצר לרגע וחוזר לנוע שוב בהילוך רגיל במזל דלי.

חשוב להבין שהילוכו האחורי של מרקורי הוא חלק מתהליך תקשורתי גדול יותר שעובר עלינו באופן שוטף וגורם לנו לחוות, לספוג ולעכל. פעם בשלושה חודשים, בהילוכו האחורי של מרקורי, אנחנו עוברים תהליך של הפנמה, עיכול האינפורמציה, סגירת מעגלים מכל סוג ואז – שוב עוברים להילוך רגיל. ואכן, כעת עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, אפשר יהיה לחזור ולשעוט שוב קדימה, לקבוע פגישות וגם לגלות שהפלא ופלא הן גם מתקיימות. אז זה הזמן לזכור שהמפתחות נשארו בכיס המעיל שתלוי בסלון ולא לשכוח יומולדת של מישהו חשוב שנולד במזל דלי. מי בעיקר יהנה מחזרתו של מרקורי להילוך רגיל? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

השמש עוברת למזל דגים - הדגיגים מתחזקים

השמש עוברת למזל דגים השבוע ומיקוד הפעולה שלנו תופס כיוון קצת שונה. אחרי חודש קשוח וממוקד כשהשמש שהתה לה במזל גדי, הגיע הזמן להרפות מעט מהלחצים ולנוח מעט. אבל כשהשמש במזל דגים, אנו עלולים לשקוע מעט פנימה לתוך עצמנו, לרדת מהמשמעת הנוקשה של החודש האחרון ולסבול ממצבי רוח משתנים ולא יציבים.

השמש, אותה גברת מגונדרת שמידי פעם מחליפה תפקידים ומכתיבה לנו קצב שונה, לא נמצאת במיטבה במזל דגים והשינויים התכופים במנעד הרגשי של כולנו עלולים להביא איתם לפעמים רצון להסתגר ולהיות יותר עם עצמנו. חשוב עכשיו שלא לתת למצבי הרוח האלה להכתיב לנו את היומיום, להיות עם אנשים שאוהבים אותנו קצת יותר ובעיקר לשמור על פרופורציות ולא להיסחף. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

ונוס עוברת למזל דלי - החיים הופכים לידידותיים

ונוס הסקסית שלנו מסיימת השבוע חודש קשה ומחוספס, כשהיא כמעט נופלת מהרגליים מרוב עבודה, מחוייבויות, אחריות והרבה מטלות יומיומיות אפורות. וכך, מאובקת, עייפה, עיניים טרוטות חסרות איפור וטלפונים שלא נגמרים, היא מדשדשת ועוברת למזל דלי וכאן זו כבר אופרה אחרת... במזל דלי, נראה ונוס אחרת: בגדי קז'ואל נעימים, באימונית או בחליפה אופנתית, יושבת בבתי קפה עם חברים, מזמינה בירה בפאב מקומי עם ידידים, נפגשת עם חברים מהעבר מול הים כשמזג האוויר מאפשר, או יוצרת לה הרבה ידידים חדשים, שמתרשמים מהשנינות והקלילות שלה: זו ונוס במזל דלי, כשהיא במיטבה.

הסיבה לכך היא שמזל דלי עוסק בעיקר בצד החברתי והידידותי של החיים, אם כי לעתים בניגוד לצורך האינטימי בדיאלוג של אחד על אחד. במזל דלי, ונוס אינה רומנטית אלא חברתית, עובדת על כמויות ולא על איכויות ומשפרת מאוד את המעגל החברתי של כולנו. אם נוסיף לכך גם את העובדה שמהשבוע גם מרקורי כוכב התקשורת נע קדימה במזל דלי, נבין שהשבועות הקרובים יהיו חברתיים במיוחד. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דלי, אריה, מאזניים ושור.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

האלימות נמשכת ותתגבר עד תחילת מרץ

זו המגמה היחידה שלא משתנה השבוע, אלא להיפך – רק מקצינה. מרס הערס ממשיך להתקדם באיום לקראת זוית של עימות עם דון פלוטו הידוע, המאפיונר הקוסמי רב המעללים, האקדחים כבר שלופים והעימות הסופי בין שני החבר'ה האלה יתרחש כמו בכל מערבון משובח ברחוב הקוסמי הראשי, כלומר - לאורך ולרוחב השמים, במשך השבוע הראשון של חודש מרץ הקרוב.

בשבועות האחרונים, ראינו איך מרס חוזר ומתקרב לקראת העימות הזה, אלמנט שרק מחזק את האלימות בעזה, דוקרי הסכינים, תאונות הדרכים והאלימות הכללית. מה שנשאר לנו לעשות, הוא לשמור על עצמנו ועל הסביבה הקרובה שלנו באופן אישי, להרגיע את הרוחות כשהויכוחים מתלהטים ולהחליט עם עצמנו, שגם כשדברים לא קורים כפי שרצינו – לשמור על ראש פתוח, לגלות איפוק ולא לאבד שליטה או לשבור את הכלים, גם אם מאוד מתחשק. מי בעיקר יושפע מהעימות בין שני החבר'ה האלה? מזלות טלה, תאומים, עקרב, גדי, קשת וסרטן.

ומה צפוי לבני המזלות השונים?

טלה – סוף סוף הולכים קדימה במרץ, אבל זוית העימות עם פלוטו עלולה להביא איתה עימותים, ויכוחים, סכסוכים ומאבקי כוח – נסו לשמור על איפוק ולא לאבד את הראש.

שור – אפשר לחזור לאופטימיות. בשבועות הקרובים הדגש הוא על כל מה שקשור לקריירה, סמכויות ושליטה בחייכם: רכזו את כל המאמצים לנקודת פריצה אחת או שתיים.

תאומים – החיים הופכים לנעימים יותר כשמרקורי מתחיל לנוע קדימה, אלמנט שמביא איתו אופטימיות רבה יותר ויכולת לשתף פעולה עם אחרים. שימו דגש על נסיעות, בעיקר לחו"ל.

סרטן – ונוס עוזבת את מזל גדי שממול ומיקומה החדש במזל דלי עלול להביא איתו אופטימיות בנושאי כספים ומשום כך הוצאות גדולות במיוחד. שנו את סדרי העדיפויות שלכם.

אריה – מיקומה של ונוס במזל דלי מול המזל שלכם עוזר לכם להשקיע יותר במערכות היחסים הקרובות. מעברה של השמש, שליטת המזל שלכם, למזל דגים, עלול להביא איתו מצבי רוח ועגמומיות מסוימת. קטן עליכם.

בתולה – סטורן ממשיך להתקדם במזל שלכם ולהביא איתו צורך במיקוד כוחות למטרות ספציפיות. מעבר ונוס למזל דלי עשוי להביא סיוע ופרגון לתחום המקצועי ולנושאי בריאות.

מאזניים – מיקומה החדש של ונוס מדגיש עכשיו את ביטוי הרגשות והצד הרומנטי שלכם. זמן טוב לפתוח את הלב ולאפשר למי שרוצה פשוט להיכנס.

עקרב – החיים לא קלים כשכוכב פלוטו, שליט המזל שלכם, נמצא מול כוכב מרס. כל דבר קטן עלול להסעיר וליצור דרמות כאלה ואחרות: חשבו פעמיים לפני שאתם כועסים.

קשת – השמש במזל דגים תכריח אתכם בתקופה הקרובה להשקיע יותר בבית ובמשפחה. ונוס במזל דלי משפרת תקשורת ואתם הופכים למקסימים ואטרקטיביים.

גדי – ונוס במזל דלי עשויה לשפר מאוד את מאזן התשלומים, להביא איתה כמה הזדמנויות עסקיות וכלכליות, אך גם אופטימיות מוגזמת שעלולה לקלקל. זהירות.

דלי – דברים טובים קורים לכם, דליים. ונוס עוברת עכשיו למזל שלכם, אלמנט שמביא איתו פרגון, סיוע, רומנטיקה והרבה רגשות חיוביים ויפים, אם תסכימו לפתוח את הלב...

דגים – השמש עוברת למזל שלכם וקודם כל מגיע לכם מזל טוף ליום ההולדת. בנוסף, אתם יכולים ליהנות עכשיו משפע של אנרגיה חיובית, הזדמנויות לעשייה ולהיכרויות והרבה חום ואמפטיה מאלה שאוהבים אתכם. יומולדת שמייח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully