וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - משחקי שליטה

יאיר טריבלסקי

27.1.2008 / 12:43

מצד אחד, אנרגיה חזקה של יוזמה והשליטה חוזרת לידיים שלנו, אבל מצד שני, הילוכו האחורי של מרקורי יביא לשינויים לא מתוכננים ברגע האחרון

שבוע (שבין 27 בינואר ל-3 בפברואר) עמוס באירועים משמעותיים עומד לפנינו וכדאי להתמקד בשלושה מהם. האחד, מעברו של כוכב פלוטו למזל גדי. השני, חזרתו של כוכב מרס להילוך רגיל במזל תאומים והשלישי, מעברו של כוכב מרקורי להילוך אחורי במזל דלי.

פלוטו עובר למזל גדי

זהו אולי המעבר המשמעותי ביותר השבוע. פלוטו, שהתגלה בשנת 1930, שהה כ- 15 שנה במזל קשת וכעת הוא עובר למזל גדי כדי לשהות בו פרק זמן דומה. פלוטו מייצג באסטרולוגיה את הרגשות החזקים שמתחת לפני השטח, החל מרגשות שליליים, כמו כעס, זעם ותסכול, ועד יכולת ההתחדשות שלנו, אותה יכולת שבה משהו מת ונולד מחדש.

ככזה, מייצג פלוטו את כוח הטבע שאחראי על מוות ולידה, יצריות ומיניות וכל מה שמפגיש אותנו עם העוצמות שבתוכנו, לטוב ולרע. כעת, עם מעברו למזל גדי, נראה שהחיים מזמנים לנו פרק זמן מעניין שבו פלוטו נכנס למזל שמהותו היא בעיקר גבולות, הגדרות, שיפוט וצורך במרחבים מוגנים כדי ליצור בתוכם.

אין ספק שמהותו של פלוטו שונה לחלוטין מאופיו של מזל גדי אליו הוא נכנס ואסטרולוגים חלוקים בדעותיהם לגבי אופי ההשפעה שלו במיקום הזה. יש כאלה שטוענים שנוכחותו של פלוטו תביא איתה מלחמות רבות על גבולות והצורך להגדיר אותם מחדש ויש כאלה שטוענים שהוא יביא איתו דווקא יכולת לבנות מחדש סדרי עדיפויות גלובליים שיתאימו למילניום שלנו קצת יותר.

בכל אופן, כולם בטוחים שהשפעת המעבר הזה תהיה עוצמתית מאוד על פלוטו, אותו כוכב שנחשב עד לפני כשנה כאחרון כוכבי הלכת, עד שהאסטרונומים הורידו אותו מגדולתו וקבעו שהוא אינו כוכב לכת אלא בעצם כוכב לכת ננסי, מה שהוריד אותו בדרגה מעט, אבל לא בעיני האסטרולוגים: בעינינו הוא עדיין כוכב שמסמל כוחות חזקים ורבי עוצמה, בדיוק כפי שהיה קודם לכן. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות עקרב, גדי, סרטן ושור.

כוכב מרס חוזר להילוך רגיל במזל תאומים

חזרתו של כוכב מרס להילוך רגיל, מסמלת יותר מכל את חזרתה של האנרגיה החזקה והיוזמת לחיינו. שלושה חודשים שהה מרס בהילוך אחורי במזלות סרטן ותאומים והביא איתו לא מעט יחסים לכדי משבר ולא מעט עשייה לפסק זמן, עצירה וצורך להתכוונן מחדש. כעת הוא חוזר להילוך רגיל ואיתו חוזרים למערכת גם הצורך לבנות מחדש סדרי עדיפויות לפעולה ויוזמה, היכולת לקחת את השליטה לידיים ושוב להתמודד עם הדברים ממקום יוזם ומעשי. מי בעיקר יהנה מחזרתו להילוך רגיל? מזלות טלה, תאומים, קשת, ומאזניים.

מרקורי נכנס להילוך אחורי במזל דלי

מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. מידי שלושה חדשים בערך הוא נכנס להילוך אחורי של כשלושה שבועות, כאילו לצורך עיכול שלושת החדשים שחלפו, הסקת מסקנות והליכה מחודשת למחוזות חדשים. פרק הזמן הזה עוזר לנו לסגור מעגלים ולא לפתוח חדשים, להתמקד בהווה ובעבר ולא בעתיד, ולהשלים הכנות ועשייה לפני ששוב חוזרים לפתוח מעגל מחודש של אקשן.

חשוב במיוחד בפרק הזמן הזה שלא לאבד מפתחות, משקפיים, ארנק, לסבול מביטולי פגישות ולא לכעוס כשדברים לא קורים כפי שרצינו. במזל דלי, מכריח אותנו מרקורי לעשות כמה שינויים בתחום החברתי, אולי סלקציה במספר ובאיכות החברים שלנו, כמו גם בדיאלוג שלנו עם מוסדות וארגונים בחיינו. אפשר להתחיל דברים בפרק הזמן הזה, אבל כדאי גם לקחת בחשבון שינויים של הרגע האחרון ואת העובדה שדברים לא יקרו כפי שרצינו. בלי ציפיות. מי בעיקר יושפע ממנו? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
סוף סוף אפשר להתחיל לנוע קדימה, ללמוד תוך כדי תנועה ולהתחיל לנקוט ביוזמות חדשות.

שור
צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם ליופיטר, מביאה איתה שפע של הזדמנויות חדשות לעשייה ולכספים.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי מביא איתו צורך בחשבון נפש זמני. קחו פסק זמן.

סרטן
מיקומם של ונוס ויופיטר במזל גדי ממול, שם את הדגש עכשיו על מערכות היחסים שלכם. השקיעו בהן קצת יותר.

אריה
השמש במזל דלי מביאה צורך להשקיע בגוף ולנוח יותר. היזהרו מניתוקים וחוסר סבלנות.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי וקרבתו לכוכב נפטון, הופכים את החיים לרגשניים. נסו להתמקד בעובדות ובהגיון.

מאזניים
צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם ליופיטר, מביאה אופטימיות ואפשרויות חדשות.

עקרב
זוית העימות המתחזקת בין מרס לפלוטו שליט המזל לכם, מגבירה מתחים. שימרו על עצמכם.

קשת
חזרתו של מרס להילוך רגיל במזל תאומים, שמה דגש על השקעה ביחסים קרובים. עשו זאת בזהירות.

גדי
ונוס ויופיטר במזל שלכם עשויים להביא איתם התחלות חדשות ואופטימיות. התמקדו בהזדמנויות חדשות.

דלי
הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם, מאפשר שיחות מרגשות וסגירת מעגלים אישיים.

דגים
התחום החברתי פעיל במיוחד: זמן לעשות לכם חברים חדשים, אך להיזהר מאשליות ופנטזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully