וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - תקשורת בונה

יאיר טריבלסקי

13.1.2008 / 11:44

גם השבוע ניתח טריבלסקי את מפת הכוכבים בשמים והוא מציע לבחון את מערכות היחסים בחיינו וליהנות מתקשורת פתוחה עם העולם

על פניו זהו שבוע (שבין 13-20 בינואר) חביב למדי, אם כי אפשר לומר שהוא מתחיל בצורה מתוחה למדי. סבלנות היא מלת המפתח, לפחות בימים הראשונים של השבוע. סוף השבוע שזה עתה נגמר, סימן שיא של עומס רגשי. בסוף השבוע הזה יצרה ונוס הרגשית זוית פעולה מדויקת עם כוכב אורנוס, אלמנט שלא היה קל מבחינה רגשית. צירוף של זווית כזו, ביחד עם גל הקור המוזר הזה, מביא עבור רבים מאיתנו את הצורך בסוג של פסק זמן כדי להתבונן על המקום שבו אנחנו נמצאים מבחינה רגשית ואישית.

ואולי זה באמת הזמן להעלות שאלות כמו, מי נמצא איתנו עמוק בלב ועם מי היינו רוצים להיות, איך מחזקים את מערכות היחסים שלנו, או איך יוצרים מערכת יחסים שאינה קיימת כרגע. ואולי זה הזמן להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלנו מקשר קרוב, שאולי גם השתנו בזמן האחרון מבלי שהבחנו בכך.

בהמשך השבוע יוצאת ונוס מזוית הפעולה עם אורנוס והמתחים מתחילים לרדת, למרות שבגדול הימים הראשונים של השבוע עדיין מתוחים למדי. חשוב במיוחד עכשיו לשים את הדגש על לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ובעיקר לחשוב שוב לפני שאנו מתפרצים או כועסים על מישהו (עם או בלי סיבה). כל ויכוח וכל סכסוך עלול כעת להתפתח במהירות למלחמת עולם.

לעומת זאת, השבוע הבא יהיה הרבה יותר מתוח מהנוכחי, ולכן כדאי דווקא עכשיו להתמקד בצד החיובי של מערכות היחסים שלנו, להשקיע קצת יותר בבן או בת הזוג ואולי גם להיפתח להיכרויות חדשות, אם אנחנו פנויים רגשית. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור לדיאלוג בכלל ולדיאלוג רגשי בפרט.

כן, ונוס הסקסית והפרובוקטיבית של תחילת השבוע, זו המשועממת, שמחפשת בכוח אקשן, עשויה לגלות בהמשך השבוע את הצד החיובי שלה - זה שעוזר, תומך ובעיקר אוהב, למרות שהסערות והדרמות עדיין בסביבה בגלל מיקומה במזל קשת. זהו זמן לגלות את הצד הנעים והמרגש ביחסים, לתכנן נסיעות ביחד ולתת ביטוי לאימפולסיביות ולספונטניות הרגשית שיש בכל אחד מאיתנו. מי בעיקר יושפע מונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו היא חברתית במיוחד השבוע. מיקומו של כוכב מרקורי במזל דלי, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור למלים שלנו, כמו גם ליכולת לפעול איתן באופן חיובי במיוחד, כזה שרואה את כל התמונה ובעיקר – נפתח ומתיידד עם העולם. זמן מצוין לפתוח לכולנו ערוצים חברתיים חדשים של תקשורת, אישית ובינאישית, לקחת יוזמה ולהרים טלפון לחברים הכי טובים שקצת הסתגרו להם במערה הדובית בחורף הקר הזה, להזכיר להם שמרק עוף כדאי לאכול ביחד ושיש אנשים שאוהבים אותם אי שם בקוטב ומתגעגעים אליהם...

ובעיקר חשוב עכשיו להיפתח למה שיש לעולם להציע לנו: הרבה אנשים התעייפו מהרשתות החברתיות ומתגעגעים לדיאלוג פנים מול פנים עם אנשים מדליקים. קשרים חברתיים ומקצועיים נפתחים דווקא עכשיו, אם אכן תואילו להראות יוזמה ואולי גם צורך בהרחבת המעגל החברתי שלכם שקצת קפא גם הוא לאחרונה. לשיקולכם... מי בעיקר יושפע ממיקומו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

הצמידות שבין יופיטר לפלוטו מביאה למיקוד בעומק הדברים ובמציאת משמעות. צמידות בין שני כוכבים ארוכי טווח כמו פלוטו ויופיטר אינה פשוטה. יופיטר מסמל את הצורך להרחיב אופקים ולהתרחב, ופלוטו היצרי והכוחני אחראי על עומק ביחסים ובתקשורת שלנו, הבנת מניעים, מודעות שמאחורי הקלעים ויכולת לתעל את עולם הרגשות העוצמתי להשגת עוצמה אישית.

כעת אפשר לראות איך שטחי הפעולה של רבים מאיתנו מקבלים העמקה נוספת, או הולכים לכיוונים אחרים ושטחי פעולה לא צפויים. זהו זמן מצוין לפתיחת דלתות שעד עכשיו לא פתחנו, אבל כמו במקרים כאלה - כל דלת כזו עלולה להיות גם פתח לאוצר זהב, או לתיבת פנדורה עם הרבה פחדים שלא נפתחו עד כה. זהירות ויוזמה - אלה מלות המפתח עכשיו לרבים מאיתנו, שבאמצעות שני הכוכבים האלה פוגשים אולי בפעם הראשונה שטחי פעולה שפעם חלמו עליהם ועכשיו הם הופכים להיות בהישג יד.

התפתחות אישית שכזו, אם אכן תיעשה באופן סבלני ועם יכולת להתבונן מידי פעם עמוק פנימה, ובמקביל גם להתמודד עם הפחדים שלנו שעד עכשיו עצרו אותנו מהתמודדות אמיתית עם מה שבאמת רצינו, עשויה להיות מנוף נפלא לפעילות ואפילו לאושר ולסיפוק לשנים רבות קדימה. מי בעיקר עשוי להיות שותף לתהליך הזה? מזלות קשת, גדי, עקרב ואם נזכור שלרבים מאתנו יש גם כוכבים שקשורים למזלות האלה במפת הלידה – בעצם רבים וטובים מאיתנו, שנמצאים על סף של פעילות חדשה, מרתקת ומאתגרת, בנקודת האמצע שבין הצורך והרצון לפעול, לפחד שעד עכשיו עצר ומנע. אז... שיהיה בהצלחה!

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה – אתם מתחילים להתקרב לסופו של התהליך המסקרן שאתם עוברים בחדשים האחרונים, אבל כדאי עדיין לשמור על עצמכם. ונוס במזל קשת יוצרת אופקים חדשים לפעילות.

שור – מרקורי במזל דלי משפר תקשורת עם בוסים, הורים, מורים וסמכויות. נסו לדבר יותר, ולקבל סיוע מאנשים שחושבים כמוכם.

תאומים – נושאי זוגיות ויחסים על הפרק, ביחד עם ונוס במזל קשת: מה שתבשלו עכשיו זה מה שתאכלו בשבועות הקרובים. כדאי לכם להתרכז במתכון הנכון...

סרטן – השמש ויופיטר עדיין במזל גדי, ומאפשרים לכם להשקיע יותר במערכות היחסים שלכם. זמן טוב לחשוב על מיסוד קשרים, רצינות ומחוייבות.

אריה – ימים לא קלים ותובעניים עוברים על כוחתינו, ורק בשבוע הבא נוכל לקצור את הפירות של כל התהליך. שימו עדיין את הרגשות בצד והתמקדו בעשייה.

בתולה – נושאי בית ומשפחה דורשים עדיין הרבה יותר תשומת לב. מיקומו של מרקורי במזל דלי שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לצד המקצועי. שמרו על הבריאות.

מאזניים – המתחים של תחילת השבוע מתפוגגים בהמשכו והחיים חוזרים לאיזון. מרקורי במזל דלי מאפשר חיזור רומנטי, והרבה מלים רכות ומלהיבות.

עקרב – התקשורת עם הבית והמשפחה מודגשת במיוחד עכשיו. זמן לדבר בכנות ובאומץ על דברים שעד עכשיו החזקתם בבטן ולהשקיע בבני המשפחה.

קשת – ונוס שוהה עדיין במזל שלכם ומביאה איתה ריגושים. זמן מצוין לתת ללב להתפרע, אבל להמשיך ולהחזיק את הרגלים איתנות על הקרקע...

גדי – השמש ויופיטר שנמצאים עכשיו במזל שלכם, מביאים איתם הרבה אנרגיה לעשייה ותחושה של פתיחת דלתות וגבולות. זמן מצוין ליוזמות חדשות.

דלי – כוכב מרקורי שנמצא עכשיו במזל שלכם, מביא איתו לא מעט תוכניות לפעולה ויכולת לשתף אנשים קרובים. זמן מצוין לשיחות, מפגשים ולהרבה מלים.

דגים – השמש ויופיטר במזל גדי, מאפשרים שיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם. ונוס במזל קשת מדגישה את המלה אהבה ומאפשרת שדרוג תדמיתי מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully