וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הגיע זמן האקשן

יאיר טריבלסקי

16.12.2007 / 15:00

יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים ומתריע שהשבוע הדרמה תגיע לשיאה, אבל בסיומה מצפה לכם גם הקלה מאוד גדולה

פיצוצים, כיסוחים, בכי חרישי וזיקוקי דינור – מה לא חסר בשמים השבוע? כן, זה הולך להיות שבוע (שבין 16 ל-23 בדצמבר) מאוד משמעותי עם הרבה אקשן, צעקות באמצע הלילה, מלחמת כריות, טריקות טלפון ושינויי אנרגיה עם השלמת התהליך. השבוע מגיעה הדרמה לשיאה ואחריה – שום דבר כבר לא יהיה אותו הדבר... כמעט.

המפגש של השמש ומרקורי - שזוחלים לקראת פלוטו – הוא ללא ספק העניין במרכזי בחודשים האחרונים ובמהלכו יגזרו גורלות, תהליכים יגיעו לסיומם בקול פיצוץ אדיר או בקול דממה דקה ואחריהם יתרחש קתרזיס: פורצים בבכי, דומעים חרישית לתוך הכרית (שקודם הושלכה בסלון), נשבעים לאהבת אמת, או חורקים שיניים וממשיכים הלאה.

אבל זה עוד לא הכל: ממש השבוע מסיים לו כוכב יופיטר מהלך של שנה במזל קשת וממשיך למזל גדי, ולקינוח – גם השמש ומרקורי מדדים אחריו ומגיעים סוף סוף לחדר העבודה ולמי המנוחות ואחריהם אפשר לנשום לרווחה.

ומה נאמר על ונוס הסקסית שלנו, שהתאהבה לה פתאום מעל הראש ואיבדה את הצפון לטובת כוכבים בעיניים? אח, ונוס, איך נפלו גיבורות... מעייף רק לכתוב מה יקרה השבוע, אבל צריך להתחיל. נעשה זאת מהקשה אל הקל.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב פלוטו הכוחני, אי שם בסופו של מזל קשת. השמש היא מקור האנרגיה שלנו ופלוטו הוא המאצ'ו האולטימטיבי שרק מחפש לכסח ולהראות לכולם מי הבוס. ליד פלוטו, אפילו מרס הערס הולך על קצות האצבעות כדי שלא להרגיז את האריה, ובצדק. עכשיו כשהאריה הזה פוגש את השמש, מקור האנרגיה שלנו, עלולים להתרחש להם שני דברים: פיצוץ אטומי או הארות מדהימות בנוסח "פתאום אני מבין איפה אני עומד מול החיים", "פתאום אני קולטת את מי אני באמת אוהבת" ועוד תובנות עמוקות אחרות.

בגדול, זהו זמן שבו כדאי להתחבר לעומק שלנו ולא לאותו פתיל קצר שמופיע ברמזור כשמישהו עוקף אותנו ומכריח אותנו לצעוק בחלונו של האיש קריאות בגנות מוצאה של אימו. הצמידות הזו מביאה איתה תגובות מהבטן עוד לפני שהראש עשה סלקציה, מה שאומר הסתבכות עם גורמים אלמוניים מבלי שנדע מראש מה מידת כוחם ועוצמת שריריהם וחבל... משום כך, חייבים לחשוב פעמיים לפני שזורקים מלים לא אחראיות. זה עלול לעלות לכם ביוקר. כדאי לשחק אותה ילדים טובים ולחייך, כדי שחס וחלילה אף אחד לא יזהה בנו איום פוטנציאלי מכל סוג שהוא. הכוונה היא לכך שרצוי לחפש את החיובי, כדי שהשלילי לא ינפץ עלינו בקבוק או יצעק. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהויברציות ההרסניות האלה? מזלות אריה, עקרב, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו עלולה להיות קטלנית לא פחות. מרקורי כוכב התקשורת נצמד גם הוא לפלוטו, צמידות שעלולה להפוך כל ביפ תקשורתי כזה או אחר למוקש אמיתי ולהוות סיבה למלחמת גרילה עירונית. כן, השבוע הזה, בעיקר לקראת סופו, חשוב לחשוב היטב על כל מלה ולא לכעוס או להכעיס. מצד אחד, אתם עשויים לגלות שדווקא עכשיו מתפתחות להן שיחות עומק מדהימות על מהות החיים, עם הרבה תובנות חדשות וישנות, הארות מופלאות והרבה אסימונים שנופלים ברעש. כל מה שצריך לעשות זה להקשיב, לעצמכם או לאחרים, ולזהות מה באמת מדבר אליכם שם, מתחת למלים או מעליהן. הקשבה ואיפוק – אלה מלות המפתח. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב וקשת.

בהמשך נצמד מרקורי גם ליופיטר והתקשורת שלנו הופכת אופטימית באמת, עם הרבה מלים נלהבות והצהרות דרמטיות. זהו זמן טוב לשכנע בהתלהבות אחרים לפעול איתנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, קשת וגדי.

הרגשות שלנו

ונוס הבלונדית שלנו מאבדת את הראש השבוע, אבל התהליך כולו יופיע בעיקר בשבוע הבא. זוית פעולה שלה עם נפטון ובן רגע היא מתאהבת או הולכת לאיבוד. כן, שתי האפשרויות קיימות כאן, מכיוון שהכל משתנה מאוד במהירות. מצבי הרוח של ונוס מתחלפים במהירות ונראה שאין באמצע והקפיצות הרגשניות האלה מעלה ומטה עלולות לשגע כל אחד בתקופה הזו. מה עושים? מנסים שלא להתחייב יותר מידי, בודקים כל היכרות חדשה בשבע עיניים ולא הולכים לקניות בלי חבר טוב שיחזיק אצלו את כרטיס האשראי, כדי לוודא שהמעקלים לא יגיעו אליכם בעוד חודש. בקיצור, סבלנות... מי עלול להיות מושפע בעיקר מונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, עקרב ודגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הזוית האופטימית של השבוע

הזוית האופטימית היא ללא ספק הצמידות שבין השמש לכוכב יופיטר. זוהי זוית מעולה, משום שהיא מאפשרת לנו לאסוף מספיק אנרגיה כדי לפרוץ מחסומים שעצרו אותנו עד עכשיו וגל האופטימיות שעולה ממנה עשוי להספיק כדי לעשות צעדים ראשונים ביוזמות חדשות, שאחריהם אפשר כבר להמשיך הלאה כשעברנו את סף הפחד. הזוית הזו עשויה להביא איתה התחלות חדשות, רצון חזק לנסיעה, רצון ללמוד ולהרחיב אופקים ורצון להיפתח לעולם באופן משמעותי. במקביל, היא גם עלולה להביא איתה אופטימיות יתר ולכן גם הפסדים בסופו של דבר. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, קשת, וגדי.

המיקום המשמעותי ביותר - מעבר יופיטר ממזל קשת למזל גדי

זה אולי המעבר המשמעותי ביותר השבוע. יופיטר נמצא בכל מזל למשך שנה אחת ובשנה הזו – הוא עוסק בפתיחת דלתות מכל הסוגים ובמתן אפשרויות חדשות לפעילות. רבים אומרים שיופיטר מביא מזל, אבל כדאי לסייג זאת: יופיטר, כמו אלוהים, עוזר למי שעוזר לעצמו, ומי שפוגש דלת אבל לא לוחץ על הידית, מן הסתם לא יוכל גם להיכנס פנימה. אחרי שנה של עזרה לקשתים, הוא יעזור בשנה הזו לגדיים ואיתם גם לסרטנים, למאזנאים ולטלאים. אז... לחפש ידיות של דלתות ולא להתבייש ללחוץ גם כשהדלת נעולה, אולי משהו יקרה ומישהו ישמע אתכם. מי בעיקר יושפע מיופיטר שלנו? מזלות קשת, תאומים, גדי וסרטן.

מעבר השמש ומרקורי למזל גדי מראה על שינוי המגמה של תחילת השבוע. אם בהתחלה הכל היה אגרסיבי, הרי שכעת אנו עוברים לעולם האמיתי. במזל גדי נפגוש את חדר העבודה או המבצעים, נחזה באלה מאיתנו שמוכנים להשקיע שעות ארוכות כדי להצליח ולהוכיח ונפגוש גם את האמביציה האמיתית, זו שיודעת שהכשרון הוא אחוז קטן בהצלחה, אבל הזיעה והסבלנות הם העניין. מזל גדי הוא מאלה שמגיעים לשיא רק בשיא. כלומר, בתחילת שנות הארבעים ומעלה, ומאז הכל רק משתפר.
כשמרקורי והשמש עוברים לכאן, הדגש מושם בעיקר על הסבלנות, ההשקעה והצד המעשי של החיים: לא עוד קריזות ספונטניות קשתיות אופייניות, אלא בנייה של מודלים ותהליכים בצורה עקבית ופרקטית. אם באמת נשקיע את האנרגיה שלנו בכיוון הזה, נרוויח כולנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

ומה צפוי לשאר בני המזלות?

טלה – שבוע של הרבה שיתופי פעולה ומיקוד בצד המעשי של החיים.

שור – לפעול לאט, באיטיות ולהיזהר ממעורבות רגשית גבוהה מידי.

תאומים – לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ולא לכעוס או להתנתק.

סרטן – להתמסר לתהליך של סגירת מעגלים ולהתחיל להשקיע במערכות יחסים.

אריה – לחשוב פעמיים לפני שכועסים ולהתמסר לצד היצירתי שלכם.

בתולות – להתמקד בפרטים הקטנים ולעזוב לרגע את התוכניות הגדולות.

מאזניים – לתת ליצירתיות להתבטא, אבל עדיין לא להתחייב ביחסים.

עקרב – לפתוח את הלב ולאפשר לרגש לצאת ובגדול.

קשת – להתחיל להשקיע יותר מחשבה בנושאי חומר וכספים.

גדי - להגדיר לאן רוצים ללכת ועם המטרות האלה לגשת לביצוע.

דלי – להיזהר מעומס יתר מאחורי הקלעים. שחררו לחצים ואל תתנו להם להצטבר.

דגים – לפתוח חלון גדול לעולם ודלת לחברים וידידים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully