וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס המטות

שגיא מנדלבוים

16.12.2007 / 11:48

לא, הוא לא בהכרח יגרום לכם להתעשר, אבל ימלא אתכם באושר גדול המתלווה למימוש עצמי ויראה שעליכם להמשיך לפעול לפי צו ליבכם

אס המטות מייצג את תמצית יסוד האש וכמוהו הוא נוגע בשורשי הווייתנו, ברעיונות הכי מופרכים ובחלומות הכי כמוסים. יסוד זה הוא שמצית את להבת היצירה שלנו ומקושר למיניות, אימפולסיביות ועשייה. אס המטות הוא עוצמתי, רענן ומוכן לצאת לפעולה בעוד הוא אוצר בתוכו את כל הכלים לכך. אס זה מייצג את מטה הקסם היוצר יש מאין ובורא לתוך עולם החומר רעיון או מחשבה באמצעות כוונה ומיקוד.

יסוד האש מקושר למושג הרצון שמניע את התרחשות הדברים ודוחף אותנו להוציא לפועל את האש המרצדת בתוכנו. הוא נותן לנו השראה ליצור ולברוא משהו מתוכנו בעזרת היכולות שלנו, כמו צייר שאש היצירה הבוערת בתוכו גורמת לו להוציא מעצמו רעיון, מחשבה או רגש אל הבד הלבן בסערה בלתי ניתנת לעצירה ובכך לברוא משהו שהיה קיים עד לאותו רגע רק בצורת אנרגיה.

אס המוטות מרוכז בעצמו, להוט וחסר מעצורים. הקלף מייצג שינוי חד ומיידי בעולם הרצונות שלנו, התחלות, גילויים והצלחות. דרכו, אנחנו לומדים להתמקד בעצמנו ובתשוקותינו הסמויות ומגלים, שהנושא שבו אנו עוסקים חשוב ומשמעותי ונוגע בכמיהה עמוקה בתוכנו.

הנושאים שבהם נוגע יסוד האש הם אלו שיגרמו לנו אושר, סיפוק והרגשה של מימוש הפוטנציאל האישי. ניתן לומר שהקלף עוסק ברגשות ובתחושות בטן, באהבה ובהתפתחות אישית. אס המוטות לא בהכרח יביא לנו עושר או דבר מה חומרי, אלא יאיר את חדרי ליבנו באושר של מימוש עצמי ותחושה של מלאות. הקלף נותן לנו תשובה חיובית ודוחף אותנו להמשיך וללכת לפי צו הלב והאינטואיציה. הוא מעודד אותנו ליצור ומראה לנו בדרכו שאנחנו בכיוון הנכון.

קלף אס המטות בקריאה

קלף אס המטות מייצג התחלות חדשות. הקלף מיצג שינוי חד ומיידי בעולם הרצונות שלנו, התחלות, גילויים והצלחות. לפתע נבין מה הרצון שלנו וכמו קסם – הכל יסתדר. כעת אנחנו יודעים מה הם רצונותינו ואיך להשיג אותם. אנו ממוקדים, מלאי עצמה ומוציאים לפועל בכל הכוח את רצוננו. כשאס המטות מופיע בקריאה, הוא מראה שיש לנו השראה ויכולת ליצור ולברוא משהו מתוכנו.

הקלף מראה שעלינו לעשות את מה שאנחנו רוצים. אנו מסוגלים לעשות זאת, יש לנו אינטואיציה חזקה ורק אנחנו נוכל ליצור יש מאין בחיינו. אין לנו צורך שיגידו לנו מה לעשות וגם לא בעזרה. כל שעלינו לעשות הוא לממש את הפוטנציאל האישי שלנו.

הזיקה של הקלף

לקלף אס המטות יש זיקה למצבים או שאלות העוסקים בהתחלות חדשות, יצירה, השראה, מיניות ותשוקה. כשקלף זה מופיע בחיינו, לא נוכל שלא להבחין בו, מכיוון שהוא מייצג רעיון, רצון או תשוקה הממלאים את חיינו ולבנו.

מימושו של הקלף בעולם החומר

בשונה מקלפי הארקונה הגדולה, קלפי המינור ארקונה הם ארציים ומעשיים מיסודם. למרות זאת, ניתן לחזק את התהליך ולהפוך אותו להיות יעיל, מהיר וטוב יותר. קלף אס מטות מראה, שעלינו לפעול עכשיו, מבלי לחכות ופשוט לעשות את זה. ככל שנבין טוב יותר מה אנחנו רוצים, ככל שניתן לתשוקה הבוערת בנו, לאינטואיציה ולתחושות הבטן שלנו להנחות אותנו, כך נוכל להצליח יותר וליצור יש מאין בחיינו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הכיוון אליו הולך השואל בקלף זה (הראשון בקריאה הקלטית)

בתקופה שהוגדרה, עלינו לעשות את זה! ליצור יש מאין, להצליח מעבר למשוער, לפרוץ קדימה ולהגשים את הרצונות שלנו.

מסר לשואל בקלף זה (הראשון בקריאה הקלטית)

עם זאת (הכוונה היא לכיוון אליו אנו הולכים), הקלף הוא מסר הקורא לנו לא לפחד ללכת עד הסוף, לא לחשוש מהכוח שלנו ולא לפחד מההצלחה. בתקופה שאותה הגדרנו בקריאה, עלינו ללמוד להשתחרר מהעקבות שלנו, שהם המכשול העיקרי העוצר אותנו מלעשות את השינוי המיוחל.

הגורמים המפריעים לשואל בקלף זה (משמעות שלילית-הפוכה)

הדפוס השלילי של הקלף (מספר 3 בקלטית):
מראה את המקום שבו אנו רואים את הדברים באופן שגוי. כאן, ניתן להבין דרך איזה "משקפיים" שליליים אנו רואים את הנושא שעליו נשאלה השאלה. קלף אס המטות מראה שיש לנו בעיה. האמונה שלנו היא שדברים צריכים לקרות בקלות ויש לנו רצון שנקבל את מה שאנחנו רוצים ללא כל מאמץ. אבל כאן הטעות שלנו! עלינו להבין שדרכנו הייחודית איננה נחלת הכלל, וכי עלינו לסלול את הדרך בעצמנו ולצפות לקשיים. ככל שנהייה מוכנים יותר לקושי, כך נוכל לקבל את ההתנגדות ואת הקשיים בהבנה, לכעוס פחות ולהגיב טוב ומהר יותר.

פעמים רבות הקלף במיקום זה יכול להראות, כי יש לנו נטייה להיות כוחניים, לוחמניים ונוטים מהר מידי לכעוס ולריב. עלינו להבין שהתנגדות וחוסר הבנה שבאה מהצד השני איננה הזמנה לקרב, אלא סימן לכך שרצנו מהר מידי וכי עכשיו עלינו לעצור, להסביר טוב יותר את עצמנו ולעזור לצד השני להבין טוב יותר את המטרות שלנו.

הצדדים השליליים של הקלף, שמתחזקים כשהוא מקבל משמעות הפוכה או כאשר הוא עומד כגורם שלילי המפריע לשואל (כמו קלף 2 בקריאה הקלטית):
הבעיה הגדולה שקיימת אצלנו ואותה מייצג הקלף, היא שאין לנו סבלנות. אנו רוצים הכול עכשיו וללא דחיית סיפוקים. קלף אס המטות במיקום זה, מראה שעלינו להיות יותר סבלניים, לא לרוץ קדימה ולחכות. הריצה קדימה שמפניה מזהיר הקלף במיקום זה, יכולה להוביל לכעסים, היעדר שליטה עצמית, אימפולסיביות, חוסר טאקט ואפילו נטייה לאלימות. הקלף מתריע, כי אם לא נרסן את עצמנו, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בעתיד במקום של חורבן, דיכאון וחוסר שליטה.

התיקון (המסר) של הקלף (מספר 7 בקריאה הקלטית)

המסר בקלף הוא שהגיע הזמן ללחוץ על דוושת הגז בכל הכוח. אנו יודעים מהם רצונותינו והגיע הזמן לרתום את כל מה שיש לנו למען המטרה. הקלף במיקום זה קורא לנו להתמודד עם השדים שלנו ולהילחם בנטייה שלנו להסס, לחכות ולהתבייש. הקלף מראה שגם אם זה מנוגד לטבע שלנו, עלינו לפעול ולעשות. אחרת ההצלחה לא תחכה הרבה זמן.

איך רואה החברה את השואל בקלף זה (מספר 8 בקלטית)

החברים, בן או בת הזוג, קולגות לעבודה, המעסיקים וכל מי שרלוונטי לנושא הקריאה, רואה בנו אדם חזק, אנרגטי, יוזם ובעל תושייה, הנוטה לעמוד על שלו ולעשות את הדברים בדרכו. מצד שני, החברה הייתה רוצה שנהייה יותר סבלניים ומתחשבים, שפחות נרוץ קדימה ושנגלה יותר התעניינות בהם ובמה שחשוב להם.

הפחדים והתקוות של השואל (מספר 9 בקלטית)

הקלף במיקום זה מראה, כי אנחנו אופטימיים ומאמינים שיש לנו את הכלים להצליח ושאנחנו בדרך לניצחון. עם זאת, הקלף מראה שיש בנו צד הפוחד מכישלון וחושש שעודף הביטחון העצמי שלנו מסנוור אותנו. עלינו להבין שהפחדים האלו הם נורמליים ואינם משקפים את המציאות. הם ביטוי של פחד שיש לנו מהצלחה. למרות החששות, עלינו לפעול ולא לעצור, לא לתת לחששות שלנו להפריע ואם נלמד להמשיך למרות הפחדים, נוכל להגיע למטרה אליה אנו שואפים.

© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט חלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully