וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - קשת של רגשות

יאיר טריבלסקי

25.11.2007 / 10:54

השבוע יתאפיין במגוון רגשות, סערות ודרמות. תתכוננו למצוא בו אופטימיות ואופוריה, בלבול ומבוכה ונוקשות ובדידות

שבוע הפכפך לפנינו (נפתח ב-25 בנובמבר ומסתיים ב-2 בדצמבר) ובו כל המינונים האפשריים מעולם התיאטרון: אופטימיות ואופוריה, בלבול ומבוכה, נוקשות ובדידות. הכוכבים לא מאכזבים השבוע ומעבירים אותנו את כל התסריטים האפשריים, בדרך לשבוע נוסף של סערות, דרמות ופה ושם גם חיוך חורפי שמשתנה במהירות, ממש כמו מזג האוויר בתקופה הזו.

המעבר המשמעותי של השבוע

המעבר המשמעותי השבוע בשמים, הוא מעברה של השמש ממזל עקרב למזל קשת. לאחר חודש של דרמות וסערות, עוברת לה השמש, המוקד הקוסמי של ההתרחשויות, למזל קשת האופטימי וחסר הגבולות ולמרות מזג האוויר החורפי, נראה שהשמים דווקא מתבהרים להם. התקופה הקרובה אמורה להיות קצת אופטימית יותר, למרות שכוכב מרקורי עדיין במזל עקרב וונוס תעבור אליו בשבוע הבא, כך שבגדול צפויות לנו עדיין לא מעט דרמות בימים הקרובים, אם כי בעוצמה חלשה יותר. השמש מביאה איתה הרבה אנרגיה לקשתים ולמזלות האש ואין ספק שהשבוע נראה כבר מינון גבוה יותר של פעילויות מכל הסוגים והרבה אקשן. מי בעיקר יושפע מהאקשן האופטימי הזה? מזלות קשת, תאומים, סרטן, בתולה ואריה.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא זוית הפעולה שבין השמש במזל קשת לבין סטורן במזל בתולה. מבחינת הקושי, יש שתי זוויות לא קלות בשמים השבוע, אבל אין ספק שזו הקשה יותר. השמש, חוטפת כאן זוית פעולה מסטורן הנוקשה והקפדן, זה ששופט אותנו לחומרה כמעט בכל נושא, כששום דבר לא מספק אותו, את הפרפקציוניסט הזה. המיקום הזה עלול להביא איתו בעייתיות מסוימת בענייני הרגש: זהו זמן שבו חלק מאתנו ירגיש קצת לבד, עם קושי מסוים לשתף אחרים במה שעובר עליו. זהו גם זמן ביקורתי מאוד, שבו אנו עלולים להרגיש ששופטים אותנו בחומרה יתרה על מה שאנו עושים ולא תמיד בצדק.

מה טוב בזוית הזו? שאם נוכל לשים לרגע את כל הרגשות האלה בצד ולהתבונן לעומק בצד המעשי של החיים וגם לפעול מתוכו - נרוויח בגדול. אלה מאיתנו שלא ירחמו על עצמם בימים אלו, אלא ייקחו את עצמם בידיים, יעשו שעורי בית וירוצו קדימה עם שלל התובנות החדשות והישנות ובעיקר עם הצורך לממש רעיונות, תוכניות ויוזמות, למרות הרגשות הלא קלים, יזכו לפירות נאים עבור המאמץ. פירות אלו אולי גם ישנו את מצב הרוח בהתאם.

זוית הפעולה הזו שמה את הדגש לא על המלה "אהבה", אלא על המלה "הערכה". שבתאי בודק את המעשים שלנו בשטח ונותן להם ציון. בניגוד לאהבה, שהיא רגשית לגמרי בלי שום חוקיות כזו או אחרת ויכולה להגיע או להיעלם כפי שהגיעה, הרי הערכה היא פועל יוצא של המאמצים האלה: ככל שנשקיע יותר, כך גם יעריכו אותנו יותר. סטורן, המורה הקפדן הזקן, מלמד אותנו שלמרות הכוונות הטובות והמלים היפות אין תחליף למעשים וגם אם בן או בת הזוג או הסביבה הקרובה לא רואים או מעריכים, הרי שאנו יודעים בדיוק מה עשינו והמנגנון הזה מאפשר לנו גם לקבל מהחיים במקומות אחרים ולא רק לתת מעצמנו.

אולי משום כך, התקופה הזו שאינו ארוכה מידי - משהו כמו ארבעה או חמישה ימים בערך - היא תקופה של הישגים יותר מאשר של יחסים והמאפיין הבולט שלה הוא מימוש פרקטי בשטח, יותר מאשר התפלספות יתר או כוונות טובות. כדאי שנזכור זאת גם ברגעים קשים, שבהם נדמה לנו שאין מי שבאמת מעריך את מה שאנחנו עושים. נזכור זאת כשנרגיש גם קצת לבד – תחושה שתכריח אותנו למצוא פתרונות ולהסתדר בעצמנו, עוד נושא מבית מדרשו של סטורן הקשיש.

נושא נוסף שמעלה סטורן הוא הצורך שלא לקחת על עצמנו מחויבות ואחריות יתר. סטורן עלול לגרום לנו להשקיע קצת יותר מתמיד בעבודה ולכן חשוב במיוחד בזמנים כאלה למצוא זמן לפעילות פנאי מסוגים שונים וזמן לעצמנו. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו, לטוב ולרע? מזלות אריה, גדי, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו עלולה להיות מעט בעייתית השבוע. מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית פעולה קשה לכוכב נפטון המתעתע, אלמנט שעלול להביא איתו לא מעט בעיות בתקשורת, מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ודיאלוג רגשני ולא ממוקד. תחושות של אובדן כיוון זמני ומצבי רוח משתנים במהירות - גם הם פועל יוצא של הזוית הזו. חשוב וכדאי להיזהר שלא להיסחף מעט ולאבד את הראש, להיצמד לעובדות ולחכות בסבלנות. מצד שני, זהו זמן יצירתי במיוחד וכדאי לנצל אותו בהתאם. מי במיוחד יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים עקרב ושור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה צפוי לשאר המזלות השבוע?

טלה
שבוע נוסף של מרס שליט המזל שלכם בהילוך אחורי, עם המשך סגירת המעגלים ארוכת הטווח. מעבר השמש למזל קשת פותח צוהר לעולם ומחזיר חלק מהאופטימיות.

שור
הלחצים יורדים בהדרגה והאיזון המבוקש חוזר. זמן טוב להשקעה מסיבית יותר בכל מה שקשור לתחום המקצועי ולדברים שחייבים לעשות. השקיעו בבריאות שלכם.

תאומים
מעבר השמש למזל קשת עלול להחליש אתכם מעט. זמן לשמור על הבריאות שלכם קצת יותר, להתאמץ פחות ולהשקיע בתזונה נכונה ובפעילות ספורטיבית.

סרטן
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו חוויות מעניינות. זמן טוב ללמוד על עצמכם מכל מה שקורה מסביב ומכל שיחה שמתפתחת.

אריה
החיוך חוזר בהדרגה, ביחד עם מעברה של השמש למזל קשת. שימו דגש מיוחד על הצד הרומנטי של החיים.

בתולה
נושאי בית ומשפחה הופכים למשמעותיים יותר, כשהשמש עוברת למזל קשת. תחילת ואמצע השבוע עלולים להיות לא קלים: נהגו בזהירות.

מאזניים
ונוס במזל שלכם מביאה אליכם רגעים יפים, אבל בקרוב ההשפעה הזו תיעלם. זמן טוב לתובנות חדשות ישנות לגבי העבר: העתיד עדיין לא ברור.

עקרב
מרקורי ששוהה עכשיו במזל שלכם מביא איתו תקשורת נאה והרבה מלים חכמות. לשם שינוי, כדאי גם להקשיב להן, עקשנים שכמוכם.

קשת
מעבר ליום ההולדת שבפתח, זהו זמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור בעצמכם. שימו דגש מיוחד על היכולת לפתוח ערוצי תקשורת חדשים לעולם.

גדי
ימים לא קלים עוברים על כוחותינו השבוע וכדאי לגלות איפוק, להימנע ממרדנות יתר ולא להרוס יחסים יפים. סבלנות.

דלי
מעבר השמש למזל קשת ידגיש את הצד החברתי שלכם. זמן טוב להתחבר לידידים טובים מהעבר ולהכיר במקביל אנשים חדשים.

דגים
כוכב מרקורי במזל עקרב מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים. הילוכו האחורי של מרס במזל סרטן, עלול להביא דרמות לתחום הרומנטי. מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully