וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלף הקיסרית

שגיא מנדלבוים

18.11.2007 / 11:41

אם השואל לא ידאג להפרות את כל מה שנמצא סביבו, גם הקלף הזה שמבשר על הצלחה ושפע, לא יעזור הרבה והוא ישאר אומלל

התפקיד המשותף לכולנו בעולם הזה הוא להיות פוריים ולהפרות את כל מה שנמצא סביבנו. זוהי חובתנו וזוהי גם זכותנו. אין הכוונה רק להבאת ילדים לעולם, כי אם להפרות את כל מה שמתרחש סביבנו - בעבודה, בלימודים, במערכות היחסים, בבית ועוד. רק כך גם נגיע לאושר וסיפוק חומריים.

במקום שבו לא נהיה פוריים, נמצא את עצמנו סובלים ומשועממים ועלינו לעשות דבר מה בנידון, מכיוון שחוסר פריון יהיה הסימן הראשון לחוסר איזון, שיוביל לחוסר סיפוק, התמרמרות, כעס, קנאה, סבל ולבסוף אף יוביל למחלות. זהו עקרון מנחה בחיינו ששומר עלינו, שדרכו נוכל לשפר את עולמנו ותפקודינו. זאת משום שבעת פריון, אנחנו מחוברים לאנרגיה של שגשוג, הצלחה ואושר.

אם כך, מדוע קלף זה, המייצג שפע והצלחה, שעוסקים ביסודם בנושאים חומריים, נמצא כאחד מקלפי הארקונה הגדולה. לכאורה, זהו קלף שאמור להיות שייך לסדרת המינור ארקנה, אז מה הופך אותו לקלף רוחני?

ובכן, התשובה היא שלמרות הזיקה החומרית של הקלף, הוא מכיל עקרון רוחני חשוב ויסודי - הפריון. חובתנו להיות פוריים, מתחילה בצורך רוחני. בפועל, פריון הוא שלב מאוד קריטי בהתפתחות שלנו, מכיוון שמבלי להתנסות ולחוות את הפריון, עם השפע והאושר שמתלווים אליו, עולם החומר לא ימוצה והחניך לא יוכל להתקדם לשלב הבא.

ניתן לראות זאת במנזרים רבים שלא מקבלים תלמידים לשורותיהם מבלי שעברו את שלב הפריון בחייהם, שמתבטא בדרך כלל בניסיון של משפחה וילדים. רבים מהמועמדים מתבקשים לחזור לאחר ניסיון מהסוג הזה. עולם הרוח ועולם החומר קשורים זה בזה ולא ניתן להתקדם בעולם הרוח מצד אחד ולהזניח את עולם החומר מצד שני. לכן הקיסרית נמצאת כאן, כדי להזכיר לנו את זה.

קלף הקיסרית בקריאה

קלף הקיסרית בקריאה מייצג פריון, הצלחה ושגשוג. בכל מקום שבו נמצא קלף הקיסרית, הוא תמיד יראה על הצלחה. זהו קלף מבורך בטארוט, שיכול אף לרמוז על פריון אמיתי, כמו ילדים, חתונה, שגשוג כלכלי ועוד.
לקלף הקיסרית יש זיקה למצבים או שאלות העוסקים בנשיות, פריון, הריון והורות. הקיסרית מדברת על יצירה, בריאה, עשייה, טיפול ובעיקר אימהות. זהו קלף נפלא המזכיר לנו את יכולת הנתינה והטיפול הקיימים בנו, ומזכיר לנו שלתת זו המתנה הכי טובה שנוכל לתת לעצמנו.

מימוש הקלף בעולם החומר

כמו כל קלפי הארקונה הגדולה, גם קלף הקיסרית מתחיל תהליך בעולם הרוח שאותו יש "להוריד" לעולם הגשמי. זהו תהליך שבו אנו לומדים לתת ללא תנאי וכדי שנצליח בשאלה שנשאלה, כל שעלינו לעשות הוא לתת ללא תמורה ולעשות ללא ציפייה לקבל. עלינו להתחיל להיות פוריים, לשים לב מה לא פורח בחיינו ולהפרות אותו גם אם לכאורה אין קשר לשאלה, מכיוון שהפריה של תחום אחד בחיינו תיצור שגשוג ושפע גם בתחומים האחרים.

הכיוון אליו הולך השואל בקלף זה (הראשון בקריאה הקלטית)

בתקופה שהוגדרה, עלינו להיות אמא אדמה. ליצור, לאהוב, לטפל, להקשיב לסביבה שלנו, להפרות אותה וחשוב יותר - להיות מוכנים לקבל את השפע. הקלף מראה שהתקופה הקרובה ברוכה, מלאת שפע ואושר וכל שעלינו לעשות הוא להיות שם ולתת את כל מה שיש לנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מסר לשואל בקלף זה

עם זאת, קלף הקיסרית הוא מסר הקורא לנו להיות קשובים יותר לכל מה שנמצא סביבנו ולעזור למי שצריך את עזרתנו. עלינו לתת יותר מבלי בהכרח לחשוב על מה נקבל בתמורה. לכל אותן נשים השואלות על ענייני זוגיות, שימו לב: ייתכן וקלף הקיסרית הוא מסר שזה הזמן להוציא ולטפח את הנשיות. להתחיל להתאפר ולהתלבש קצת יותר סקסי, לא להתבייש ולהוציא החוצה את כל הטוב והפריון הקיימים עמוק בפנים. זה הזמן להראות את היכולות שלכן ולכבוש את הגברים סביבכן. אם תרגישו כמו מלכות - תהיו מלכות.

הגורמים המפריעים לשואל בקלף זה (משמעות שלילית-הפוכה)

הדפוס השלילי של הקלף (מספר 3 בקלטית):
הדפוס השלילי של הקלף מראה את המקום שבו אנו רואים את הדברים לא נכון. כאן ניתן להבין דרך אילו "משקפיים" שליליים אנו רואים את הנושא שעליו נשאלה השאלה. קלף הקיסרית במיקום זה, מראה שאנו מרגישים מחויבים לטפל בכולם, לתת מעצמנו בלי סוף ולהישאר מאחור באופן קיצוני. הקלף במיקום זה מראה, שיש לנו צורך לרצות את הסביבה שלנו בכל מחיר וכי עלינו לעשות משהו כדי שיאהבו אותנו. עלינו להבין שהנטייה שלנו שגויה ולפעול כדי להשתחרר ממנה, משום שהיא מפריעה לנו להגשים את נושא השאלה שנשאלה. במערכות יחסים עלינו להיזהר מהנטייה להיות "האמא הפולנייה" החונקת וללמוד לשחרר.

הצדדים השליליים של קלף הקיסרית, שמתחזקים כשהקלף מקבל משמעות הפוכה או כשהקלף עומד כגורם שלילי המפריע לשואל (כמו קלף 2 בקריאה הקלטית):
הבעיה הגדולה שלנו, שאותה מייצג הקלף, היא שאנו מפקירים את צרכינו למען הצרכים של הסביבה ומעכבים בכך את ההתפתחות האישית שלנו. פעמים רבות, לפני שאנחנו נותנים לאחרים, עלינו לבדוק תחילה שיש לנו מספיק מה לתת. אם לא נעניק לעצמנו, איך נוכל לתת לאחרים? הופעת הקלף במיקום זה היא סימן לכך שעלינו ללמוד לתת גם לעצמנו, ללא רגשות אשמה ופחד.

התיקון (המסר) של הקלף (מספר 7 בקריאה הקלטית)

המסר בקלף זה הוא שבתקופה שהוגדרה, עלינו לפעול למען הסביבה שלנו. ללמוד להקשיב, לתת כתף ואוזן קשבת, לעשות ולהפרות. ברמה הרוחנית, עלינו להיות בוראים. להצמיח את הדשא שסביבנו ולהביא אור לכל מקום שבו נהיה. הקלף במיקום זה מראה שיש לנו את כל היכולות לכך ושזה הזמן להוציא אותן החוצה ולתת גם לקרובים אלינו ליהנות מקיומנו.

איך רואה החברה את השואל בקלף זה (מספר 8 בקלטית)

החברים, בן או בת הזוג, קולגות לעבודה, המעסיקים או כל מי שרלוונטי לנושא הקריאה, רואה בנו אדם שתמיד רצוי וכיף להיות בסביבתו. אדם שנותן ללא גבולות, מטפל ומטפח ושתמיד אפשר לפנות אליו בעת צרה. סביר להניח גם שהיא רואה בנו אדם שתמיד מטופח ונראה טוב, ריחני ונעים הליכות. עם זאת, החברה הייתה רוצה שניתן לה יותר גם לטפל בנו. הסביבה מעריכה ומוקירה אותנו על שאנו מנסים לעשות הכל לבד, אבל למרות זאת היתה רוצה שניתן לה גם לעזור לנו.

הפחדים והתקוות של השואל (קלף מספר 9 בקלטית)

במיקום הזה קלף הקיסרית הוא מצוין ומראה לנו שאנו אופטימיים ומקווים להצליח, כי אנו בטוחים בעצמנו ויודעים שאם נשקיע – נקבל את התמורה המגיעה לנו. מצד שני, יש לנו פחד שהיצירה שלנו לא תצליח, שלא נהיה מרשימים מספיק, יפים מספיק ושלא נצליח להוציא לפועל את היכולות שבנו. אבל אסור לנו לתת לחששות האלו להשפיע עלינו. זה טבעי לחשוש, אך יחד עם זאת עלינו לדעת מה השווי שלנו ולדעת שיש לנו המון מה לתת ולקבל בתמורה.

© מנדלבוים שגיא, עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט חלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully