וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - כיסאות מוזיקלים

יאיר טריבלסקי

21.10.2007 / 11:35

גם השבוע טריבלסקי ניתח עבורכם את מפת השמים והפעם הוא רוצה להזהיר מדרמות וסערות מיותרות במערכות היחסים

השבוע (שבין 21 ל-28 באוקטובר) מבשר על שינוי מגמה - התקשורת שלנו משתנה והרגשות מתחזקים. עם המעורבות הרגשית המתחזקת הזו כדאי לפעול באופן נמרץ יותר, אבל להקפיד שהתקשורת תהיה עדינה ומתוחכמת מהרגיל, משום שאחרת הדברים לא יתרחשו כפי שאנחנו רוצים וחבל.

המיקום המשמעותי השבוע הוא מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל מאזניים למזל עקרב. ראשית, יום הולדת שמח לעקרבים, שמקבלים עכשיו תוספת אנרגיה רצינית. שנית, דווקא עכשיו כדאי לפעול בזהירות יחסית. בגדול, המעבר הזה מצביע על מעבר מאנרגיה ידידותית ומילולית מאוד, שעוסקת במודעות גבוהה יותר ובדיאלוג מעניין עם הזולת בחיינו, לאנרגיה יצרית, אינטנסיבית ועצבנית יותר, שמביאה איתה מתחים שמתחת לפני השטח, צורך לפעול ולעשות ללא מלים ומתח רגשי גבוה מהרגיל. חשוב לשמור על פרופורציות, לא להיסחף ולהשתמש באנרגיה הזו כדי לפעול באופן ממוקד יותר לגבי המטרות שלנו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, מאזניים, עקרב ודלי.

התקשורת שלנו

כוכב מרקורי שאחראי על התקשורת שלנו, ממשיך לנוע בהילוך אחורי גם השבוע ובמקביל גם חוזר ממזל עקרב למזל מאזניים. המעבר הזה מחזיר אותנו לתקשורת מודעת וחכמה יותר מצד אחד, אך גם רגשית פחות. זהו זמן לסגור מעגלים הקשורים ליחסים שלנו, לפתור בעיות שהתגלו לאחרונה או לגעת בדברים שעד עכשיו לא העזנו לגעת בהם ולדבר על רגשות ששמרנו בבטן. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

מיקומים משתנים

השמש ומרקורי מחליפים מקומות, תופעה מעניינת כשלעצמה, שעשויה לגרום להיפוך מגמות. השמש, מיקוד הדברים, עוברת ממזל מאזניים הרגיש והאינטליגנטי למזל עקרב הרגשני והמעורבות הרגשית של כולנו הופכת להיות חזקה מהרגיל. אולם דווקא עכשיו עובר מרקורי בהילוך אחורי ממזל עקרב למזל מאזניים והתקשורת שלנו שהיתה כל כך רגשית וטעונה בשבוע הקודם, הופכת להיות מעודנת יותר, מילולית וחכמה, כזו שמביאה איתה יכולת להבין יותר את הזולת ולהעביר למלים מתוחכמות את מה שעובר עלינו ולא לפעול באופן רגשני מידי, לכעוס או לנתק קשרים באופן מהיר מבלי לחשוב כמו שהיה בשבוע הקודם, אלא להקדיש להן קצת יותר מחשבה. מה זה אומר בגדול? להתחיל לחשוב קצת אחרת, יותר מילולי ופחות רגשני, אבל לתת לרגשות להפעיל אותנו מבחינת כיווני הפעולה, העשייה והיצירתיות שלנו.

הזוית הקשה של השבוע

זוית העימות שבין ונוס שבמזל בתולה לבין אורנוס שבמזל דגים. ונוס מייצגת את הצד המקבל ביחסים ואת הרגשות העדינים שלנו. אורנוס הוא תזזיתי וחסר שקט, שמכניס עצבנות לקשרים הרגשיים שלנו ולרגשות בכלל ומביא איתו ביחד עם הזוית הזו גם חוסר שקט פנימי ביחסים ובלעדיהם, צורך גדול יותר בחופש אישי וכשדברים לא קורים מספיק מהר וכמו שרצינו, גם רצון מוזר לשבור את הכלים, לברוח, להתנתק, או לכסח מעט את מי שנמצא מולנו. ואכן, ונוס הבלונדית שלנו עלולה לסבול לא מעט מההיפראקטיבי הזה שנמצא ממול וממריץ אותה לפעול במהירות רבה מידי, להגיע למסקנות מוטעות ולהתנתק כשרק מתחיל להיות קשה. חשוב במיוחד עכשיו לשמור על פרופורציות, לא להיסחף לדרמות ולסערות מיותרות ולא לאבד שליטה, למרות הקושי. נסו לספור עד עשר לפני שאתם כועסים וגם אם אתם מאבדים שליטה, חכו בסבלנות עד שהיא תחזור. סבלנות. מי בעיקר עלול להיות מושפע במיוחד מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי ובתולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ומה קורה לשאר המזלות?

טלה
מרס ממשיך להפגין נאמנות וליצור זוויות נאות עם סטורון, ונוס ואורנוס. זהו זמן מצוין לשיתופי פעולה מכל סוג שהוא. אל תפעלו לבד!

שור
ונוס מול אורנוס – על הזווית הזו אני מדבר עכשיו. היזהרו מניתוקי קשרים פתאומיים, בייחוד בצד הרומנטי של החיים וגלו סבלנות בעיקר לעצמכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר למאזניים והרגשות חוזרים לעוד פרק קצר ומעניין של התבוננות פנימה לתוך הלב ולחוויות מעניינות. ליהנות, אבל בזהירות...

סרטן
מרס במזל שלכם עדיין מביא איתו הרבה אנרגיה של עשייה: נסו למקד אותה במה שחשוב לכם באמת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב והחיים הופכים טעונים רגשית בצורה רצינית. זמן להשקיע יותר בבית ובמשפחה.

בתולה
ונוס שוהה לה במזל שלכם ומביאה רגעים יפים של רומנטיקה, אהבה וקירבה. תנו לאחרים להתקרב אליכם קצת יותר.

מאזניים
זהו אינו הזמן הטוב ביותר בתקופה האחרונה, אבל אולי זה דווקא זמן יעיל מאוד. נצלו אותו בצורה מעשית עד כמה שאפשר.

עקרב
השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה - מעבר ליום ההולדת - גם אנרגיה חדשה וחזקה. זה הזמן ליוזמות חדשות.

קשת
זמן להשקיע קצת יותר בהופעה חיצונית, על כל המשתמע מכך, לשפר תקשורת עם סמכויות ולתת לאמביציה לפעול.

גדי
הלחצים יורדים בהדרגה, אבל כל מה שקשור עדיין לדיאלוג עם העולם ולמערכות יחסים, ממשיך להיות סוער. זמן להגדיר מטרות, גדיים.

דלי
זה עלול להיות שבוע מאוד טעון רגשית וכדאי להיזהר שלא לירות לעצמכם ברגל, בגלל חוסר סבלנות וסובלנות. גלו איפוק.

דגים
ונוס שנמצאת ממול, עשויה להביא רגעים יפים למערכות היחסים שלכם: זה זמן לדיאלוג עדין, למלים רכות ולהרבה רומנטיקה.

ועד שיחליפו להם השמש ומרקורי שוב מקומות בכיסאות המוזיקליים שלהם, הרגשות יחזרו להיות כפי שהיו וגם הלב יחזור ויחייך -
שבוע טוף!
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully